Przetargi.pl
SERWIS DRUKAREK

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
    REGON: 17427604000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SERWIS DRUKAREK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest serwis drukarek HP. Świadczenie usług serwisowych dotyczy 6 sztuk urządzeń HP MFP M681dh druk monochromatyczny i druk kolorowy, zakupionych w 2018 r. W ramach usługi Wykonawca dokonywać będzie w szczególności okresowych przeglądów, zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia lub na wniosek Zamawiającego, oraz wymiany zużywających się w toku normalnej eksploatacji części/podzespołów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych, niezbędnych do prawidłowej pracy urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem z wyłączeniem tonerów (które podlegają jedynie dostarczeniu Zamawiającemu), papieru i zszywek do tzw. Finishera. Zainstalowane elementy nie mogą odbiegać od norm wyznaczonych przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50313000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczenia wstępnego potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wraz z ofertą powinny być złożone: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 3. potwierdzenie posiadania aktualnej autoryzacji serwisowej producenta urządzeń wymienionych w zamówieniu. Dokument powinien potwierdzać, że autoryzacja serwisowa producenta obejmuje okres minimum 2 lat przed dniem złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach