Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ogłasza przetarg
- Adres: 02147 Warszawa, ul. Wieżowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 574 62 44 , fax. 22 574 63 59
- Data zamieszczenia: 2018-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
ul. Wieżowa 8
02147 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 574 62 44, fax. 22 574 63 59
REGON: 14088677100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pansa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SERWIS DLA SPRZĘTU HPE ŚRODOWISKA EBS (SUPERDOME2) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług wsparcia pogwarancyjnego, dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu HP. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca będzie realizował Usługi poprzez bezpośredni dostęp do Urządzeń w siedzibie Zamawiającego - Centrum Zarządzania Ruchem Lotniczym (CZRL) w Warszawie przy ul. Wieżowej 8 lub zdalny dostęp do Urządzeń (każdorazowo za zgodą Zamawiającego) poprzez kanał łączności udostępniony przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72611000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienie wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn, w kancelarii – pokój 004 lub umieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr AMZP-2222-5/21/2018”, dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 powyżej, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
Dodano: 2024-06-20 - Świadczenie usługi wsparcia dla modułu eKancelaria oprogramowania SFINKS wykorzystywanego w jednostkach Resortu Finansów
Dodano: 2024-06-11 - Odnowienie gwarancji i usług wsparcia technicznego dla oprogramowania posiadanego przez CWPL CePeLeK SP ZOZ w podziale na 4 części
Dodano: 2024-05-28 - Zakup usług rozszerzonej gwarancji dla infrastruktury PaloAlto
Dodano: 2023-12-15 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego Citrix
Dodano: 2023-12-13 - Zakup usług wsparcia dla macierzy i serwerów DataDomain – serwis pogwarancyjny
Dodano: 2023-12-13 - Zakup usługi monitorowania stacji końcowych
Dodano: 2023-12-04 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego na rozwiązania F5 Networks
Dodano: 2023-12-01 - Świadczenie wsparcia technicznego przez 24 miesiące dla dwóch posiadanych przez Zamawiającego macierzy dyskowych Fujitsu Eternus DX500 S4
Dodano: 2023-11-28 - Świadczenie usług wsparcia technicznego sprzętu do archiwizacji danych i sieci SAN (FC) wykorzystywanego w Krajowym Biurze Wyborczym
Dodano: 2023-11-27