Przetargi.pl
Serwis central telefonicznych oraz wewnętrznych sieci telefonicznych w Oddziale ZUS w Gdańsku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-748 Gdańsk, Chmielna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 583 078 200, , fax. 583 018 459
  • Data zamieszczenia: 2020-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
    Chmielna 27/33
    80-748 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 583 078 200, , fax. 583 018 459
    REGON: 00001775600514
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis central telefonicznych oraz wewnętrznych sieci telefonicznych w Oddziale ZUS w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w Oddziale ZUS w Gdańsku oraz w jednostkach organizacyjnych podległych temu Oddziałowi, serwisu urządzeń i instalacji telefonicznych, zwanych dalej Systemami. 2. Przez serwis należy rozumieć: 1) konserwacje*, przeglądy** i stały nadzór eksploatacyjny Systemów, eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku, 2) diagnozowanie przyczyn awarii i usterek, wycenę kosztów napraw*** oraz gotowość do usuwania awarii i usterek Systemów, eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku. *konserwacja – to zespół czynności służących utrzymaniu urządzeń w sprawności bez konieczności przeprowadzania naprawy **przegląd – to zespół czynności kontroli urządzeń, mających na celu wykrycie nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu lub uszkodzeń w ich strukturze ***naprawy – to zespół czynności, których celem jest przywrócenie sprawności urządzenia 3. Serwis polega na: 1) utrzymywaniu urządzeń oraz sieci w stanie sprawności technicznej, 2) minimalizowaniu ryzyka wystąpienia awarii urządzeń i sieci. 4. Serwis należy wykonywać w sposób zapewniający: 1) ich prawidłową, nieprzerwaną (ciągłą i bezawaryjną) pracę, 2) stałe ich utrzymanie w pełnej sprawności techniczno-użytkowej. 5. Serwis poprzez wykonywanie okresowych przeglądów konserwacyjnych central telefonicznych i sieci eksploatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku: 1) dla części I i części II zamówienia: nie rzadziej niż jeden raz w ciągu dwóch kolejnych miesięcy, licząc od stycznia 2021r.; 2) dla części III zamówienia: a) nie rzadziej niż jeden raz w ciągu jednego miesiąca dla centrali eksploatowanej w budynku Oddziału ZUS w Gdańsku – pierwszy przegląd w październiku 2020r.; b) dla pozostałych jednostek przeglądy należy wykonać w miesiącu październiku i grudniu w 2020r. natomiast licząc od stycznia 2021r. nie rzadziej niż jeden raz w ciągu dwóch kolejnych miesięcy. 6. W ramach serwisu czynności konserwacyjne obejmują: 1) wykonywanie czynności określonych w fabrycznych instrukcjach obsługi urządzeń, 2) wykonywanie niżej wymienionych czynności: a) sprawdzenie stanu linii miejskich, b) sprawdzenie stanu linii wewnętrznych, c) sprawdzenie poprawności zaprogramowania (korekta czasu rzeczywistego, restrykcji, przekierowań, dzwonienia), d) sprawdzenie systemu taryfikacji (korekta stawek, wprowadzanie ulg czasowych, wprowadzanie numerów służbowych), e) sprawdzanie zasilania awaryjnego, f) sprawdzanie poprawności działania automatycznego operatora (nagrywanie komunikatów, przekierowanie wywołań), g) zmiana konfiguracji centrali telefonicznej (na życzenie przedstawiciela Zamawiającego), h) dla jednostki organizacyjnej Oddział ZUS w Gdańsku, wykonywanie miesięcznych billingów wykonanych połączeń, 3) potwierdzanie wykonywanych czynności konserwacyjnych wpisami w Protokole, stanowiącym załącznik nr 7 do wzoru umowy, 4) przystąpienia do określenia przyczyn wystąpienia awarii w ciągu ………………………. godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego – nie dłużej niż w ciągu 3 godzin (zostanie wpisany czas przystąpienia do diagnozowania przyczyn awarii określony przez Wykonawcę w złożonej ofercie), 5) zapewnienie całodobowej gotowości do usuwania awarii i usterek w pracy central telefonicznych i sieci, przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu (ewentualne awarie i usterki wymagające zdiagnozowania będą zgłaszane Wykonawcy pod określony w umowie numer telefonu oraz adres e-mail), 6) zdalne diagnozowanie central telefonicznych oraz przeprogramowywanie konfiguracji na życzenie przedstawiciela Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy: 1) koszt naprawy, o której mowa w pkt 7.3 ppkt 2 SIWZ, przekracza lub jest bliski kosztowi zakupu nowego elementu /urządzenia o porównywalnych parametrach lub 2) nie jest możliwa naprawa elementu /urządzenia, Wykonawca przedstawi przedstawicielowi Zamawiającego ekspertyzę techniczną potwierdzającą ten stan. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 1) cześć I zamówienia – centrale ERICSSON Wykonywanie serwisu Systemów działających w oparciu o centrale ERICSSON eksploatowanych w następujących budynkach: a) Gdańsk, budynek Inspektoratu ZUS Gdańsk Śródmieście, ul. Chlebnicka 3 /8, 80-830 Gdańsk b) Gdynia, budynek Inspektoratu ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, 81-364 Gdynia c) Kartuzy, budynek Inspektoratu ZUS w Kartuzach, ul. Ceynowy 5, 83-300 Kartuzy d) Kościerzyna, budynek Inspektoratu ZUS w Kościerzynie, ul. 3 Maja 9B, 83-400 Kościerzyna e) Sopot, budynek Biura Terenowego ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, 81-805 Sopot f) Starogard Gdański, budynek Inspektoratu ZUS w Starogardzie Gdańskim, ul. Piłsudskiego 4, 83-200 Starogard Gdański g) Tczew, budynek Inspektoratu ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55, 83-110 Tczew h) Gdańsk, budynek przy ul. Marynarki Polskiej 146 i 146A, 80-865 Gdańsk i) Gdańsk, budynek Inspektoratu ZUS Gdańsk Wrzeszcz, ul. Tuwima 9, 80-210 Gdańsk j) Malbork, budynek Inspektoratu ZUS w Malborku, Dworcowa 1B, 82-200 Malbork 2) część II zamówienia – centrale ALCATEL Wykonywanie serwisu Systemów działających w oparciu o centrale ALCATEL eksploatowanych w następujących budynkach: a) Pruszcz Gdański, budynek Inspektoratu ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wit Stwosza 7, 83-000 Pruszcz Gdański b) Sztum, budynek Inspektoratu ZUS w Sztumie, ul. Mickiewicza 34, 82-400 Sztum 3) cześć III zamówienia – centrale TELESIS Wykonywanie serwisu Systemów działających w oparciu o centrale TELESIS eksploatowanych w następujących budynkach: a) Puck, budynek Inspektoratu ZUS w Pucku, ul. Orzeszkowej 3, 84-100 Puck b) Gdańsk, budynek Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk c) Kwidzyn, budynek Inspektoratu ZUS w Kwidzynie, ul. Piłsudskiego 29A, 82-500 Kwidzyn 9. Termin realizacji przedmiotu umowy, odpowiednio dla części zamówienia: 1) dla części I i części II zamówienia: od 01.01.2021r. do 31.12.2022r. 2) dla części III zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2022r. Zamawiający określa, że Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy oraz nie ogranicza liczby części zamówienia, które można udzielić jednemu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50330000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu wyróżniono 3 etapy składnia dokumentów i oświadczeń: A - DO TERMINU SKŁADANIA OFERT - SKŁADAJĄ WSZYSCY WYKONAWCY: 1) OFERTĘ tj.: Załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony Formularz oferty oraz Załącznik nr 9 do SIWZ - wypełniony Formularz cenowy odpowiednio dla części. 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie / oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, (jeżeli dotyczy) ze zobowiązaniem innego podmiotu/ów do oddania zasobów zgodnie z pkt 8.4 SIWZ. 3) Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie / oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) Wykonawcy o braku postaw wykluczenia z postępowania. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa. B – PO OTWARCIU OFERT - SKŁADAJĄ WSZYSCY WYKONAWCY: w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej. C – PO OCENIE OFERT – SKŁADA WEZWANY WYKONAWCA: 1) Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług wraz z dowodami określającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usługi. 3) Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych. 4) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, aktualne na dzień złożenia, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, aktualne na dzień złożenia, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – odpowiednio, aktualnego na dzień złożenia, z zastrzeżeniem pkt 10.5 do SIWZ. 7) (jeżeli dotyczy) Dokumenty podmiotów trzecich, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania – odpowiednio, aktualne na dzień złożenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach