Przetargi.pl
Serwis - usługa napraw i konserwacji komputerowego sprzętu peryferyjnego w Urzędzie Morskim w Gdyni

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2015-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis - usługa napraw i konserwacji komputerowego sprzętu peryferyjnego w Urzędzie Morskim w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest kompleksowa usługa serwisowa polegająca na konserwacji i naprawie drukarek, faksów i ploterów w Urzędzie Morskim w Gdyni w tym również we wszelkich podległych placówkach i komórkach zewnętrznych, obejmująca przeglądy, naprawy i konserwację. Zestawienie urządzeń (drukarek, ploterów i faksów eksploatowanych przez Zamawiającego) stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy (część II SIWZ). 2. Dojazd Wykonawcy do komórek i placówek zewnętrznych spoza Trójmiasta zapewni Zamawiający własnym transportem, natomiast naprawy sprzętu w obrębie Trójmiasta, tj.: - w Gdyni: Siedziba Główna, ul. Chrzanowskiego 10, Kapitanat w Gdyni, ul. Polska 2, Pion Oznakowania Nawigacyjnego, ul. 3 Maja 9-13, Wydział Transportu i Zaopatrzenia, ul. Węglowa 18a oraz komórki serwisowe i techniczne na terenie Portu Gdynia, - w Gdańsku: Kapitanat w Gdańsku, ul. Przemysłowa 4; Baza Oznakowania Nawigacyjnego, ul. Pokładowa 9; Port Północny, ul. W. Poinca 1, Obchód Ochrony Wybrzeża Jelitkowo, ul. Jantarowa 7, Obchód Ochrony Wybrzeża Stogi, ul. Sokola 32, zapewni Wykonawca. 3. Drukarki tworzą park składający się z: drukarek igłowych OKI i Olivetti, atramentowych HP, Canon i Epson. Laserowych HP, Toshiba, Gestetner, Kyocera, Nashuatec, OKI, Samsung, Canon, Konica Minolta. Faksy marki Panasonic i Canon. Ilości i konkretne modele urządzeń zawiera załącznik nr 1 do projektu umowy. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy części zamienne do urządzeń zgodne z zaleceniami producenta urządzenia, najwyższej jakości i wolne od wad (ich użycie nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzenia). Maksymalna kwota, do której rozliczane będą części zamienne wynosi 46 179,00 zł brutto. 5. Do zakresu prac serwisowych należą niżej wyszczególnione prace: a) wykonywanie konserwacji i przeglądów technicznych z częstotliwością dwa razy w ciągu trwania umowy, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, a w szczególności: - całkowity demontaż urządzenia, - dokonywanie sprawdzenia urządzenia pod względem uszkodzeń mechanicznych, - ocenę stanu technicznego urządzenia, - odkurzanie urządzenia z wszelkich nieczystości (toner, pył z papieru i kurz), - oczyszczenie układu napędowego, - oczyszczenie układu zagrzewania druku (wałek dociskowy oraz grzewczy), - oczyszczenie toru prowadzenia papieru (rolki poboru papieru, rolki wyjścia), - smarowanie elementów układu napędowego oraz innych elementów ruchomych, - montaż oczyszczonych elementów, - sprawdzenie prawidłowości poboru papieru oraz wszystkich podzespołów, - oczyszczenie obudowy, - wykonanie wydruków próbnych w celu sprawdzenia jakości wykonanej usługi, - wystawienie szczegółowej karty serwisowej, będącej jednocześnie kartą gwarancyjną, - czyszczenie i konserwacja głowic, - konserwacja elementów gumowych oraz metalowych, - czyszczenie wewnętrznych elementów faksów, - konserwacja separatorów, - usuwanie zacinania się papieru, - usuwanie usterki polegającej na przerywaniu drukowania, - usuwanie problemu związanego z wysłaniem lub odbiorem wiadomości. b) naprawy polegające na usuwaniu zgłoszonych przez Zamawiającego awarii urządzeń, wynikłych w czasie eksploatacji, w tym dostawę i wymianę części zamiennych, c) wykonanie regulacji urządzeń w celu wykonania kopii należytej (dobrej) jakości. 5. Czynności serwisowe realizowane będą w siedzibie Zamawiającego w miejscu użytkowania drukarki, plotera lub faksu w dni robocze i w godzinach urzędowania, tj w godz. 7:15 - 15:15. 6. W razie konieczności wykonania naprawy w siedzibie Wykonawcy, przed przetransportowaniem urządzenia do jego siedziby, konieczne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na wykonanie usługi oraz dokumentu (protokołu) zezwalającego na jego wywóz, z wyszczególnieniem: typu urządzenia, nr fabrycznego, nr inwentarzowego, W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia zastępczego (minimum) tej samej klasy, w momencie odbierania urządzenia od Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 6-miesięcznej gwarancji na wykonane usługi, a na części zamienne gwarancji nie krótszej niż gwarancja producenta lub dystrybutora. 8. Zamawiający w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie ponosić żadnych dodatkowych kosztów (np. kosztów ekspertyz itp.) 9. Przedmiot zamówienia należy wykonać na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącej część II SIWZ. 10. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w § 8 projektu Umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503230005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji 1
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach