Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg
- Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
- Data zamieszczenia: 2010-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
ul. Karłuszowiec 5 5
42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
REGON: 27628546000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwery, sprzęt komputerowy, elementy komputerowe, elementy elektroniczne i elektryczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów, sprzętu komputerowego, elementów komputerowych, elementów elektronicznych i elektrycznych dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. 2. Zakres zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności na zakres przedmiotu zamówienia składają się: 2.1. elementy komputerowe (UPS, bateria do UPS, przewody, wtyki, switche, karty sieciowe, dyski, nagrywarki, przedłużki, zasilacze, organizery, listwy zasilające, półki, KVM, klawiatury, myszki, pamięci, słuchawki, monitory, płyty główne, procesory, wentylatory) 2.2. zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem (zestawy złożone) - 11 sztuk 2.3. laptop wraz z oprogramowaniem - 4 sztuki 2.4. serwery (zestaw złozony) - 2 sztuki 2.5. dysk sieciowy kompatybilny (równowazny) z modelem serwera plików QNAP - 1 sztuka 2.6. drukarka sieciowa - 8 sztuk 2.7. laptop wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5. 4. Koszt dostawy zamówienia ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek serwerów, sprzętu komputerowego, elementów komputerowych, elementów elektronicznych i elektrycznych podczas odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone serwery, sprzęt komputerowy elementy komputerowe, elementy elektroniczne i elektryczne od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru całości przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316814007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 700,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-25 - Zakup sprzętu, oprogramowania, urządzeń i serwerów
Dodano: 2015-02-25 - Sprzęt komputerowy i elementy składowe
Dodano: 2014-06-20 - Sprzęt komputerowy i oprogramowanie
Dodano: 2014-02-26 - Serwery, sprzęt komputerowy, części zamienne i inne elementy
Dodano: 2013-05-21 - Zakup wraz z dostawą serwerów, sprzętu komputerowego, elementów komputerowych, elementów elektronicznych, elektrycznych i wyposażenia dodatkowego
Dodano: 2012-05-07 - Zakup wraz z dostawą serwerów, sprzętu komputerowego, elementów komputerowych, elementów elektronicznych, elektrycznych i wyposażenia dodatkowego
Dodano: 2011-11-18 - Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego, elementów komputerowych, i wyposażenia dodatkowego
Dodano: 2011-11-18 - Sprzęt komputerowy i elementy komputerowe
Dodano: 2011-10-18 - Serwery, sprzęt komputerowy, elementy komputerowe, elementy elektroniczne, elektryczne i wyposażenie dodatkowe
Dodano: 2011-09-30