Przetargi.pl
Separator optyczny /2014

EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6330815, 6330819 , fax. 044 6330819
  • Data zamieszczenia: 2014-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów
    ul. Bawełniana 18 18
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6330815, 6330819, fax. 044 6330819
    REGON: 59076538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Separator optyczny /2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy następujących obowiązków: 1) Dostawa separatora optycznego, fabrycznie nowego, do Zakładu Wewnętrznego EKO-REGION przy ul. Przemysłowej 14 i 16 w Bełchatowie. 2) Nadzór nad wykonaniem przez Zamawiającego rozładunku separatora optycznego, fabrycznie nowego, na terenie Zakładu Wewnętrznego EKO-REGION przy ul. Przemysłowej 14 i 16. 3) dostarczenie niezbędnej dokumentacji, tj.: a) dostarczenie karty gwarancyjnej i serwisowej w języku polskim, b) dostarczenie w języku polskim instrukcji systematycznej obsługi (codziennej, tygodniowej itd.) oraz instrukcji obsługi i konserwacji, c) dostarczenie deklaracji zgodności WE w języku polskim, d) dostarczenie dokumentacji technicznej DTR w języku polskim, e) dostarczenie instrukcji użytkowania, obsługi i instrukcji BHP w języku polskim, f) dostarczenie katalogu części zamiennych w języku polskim, g) dostarczenie schematów elektrycznych oraz schematów sterowania w języku polskim. 4) realizacja zobowiązań: a) odbiór i dostarczanie naprawianego sprzętu z i do miejsca dostawy na koszt Wykonawcy w okresie gwarancji, jeżeli zajdzie taka konieczność, b) prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być wykonany kompleksowo, z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć oraz z wykorzystaniem najlepszej dostępnej techniki, wiedzy i umiejętności. 2. Przedmiotem zamówienia jest także wykonanie przez Wykonawcę w ciągu maksymalnie 30 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania od Zamawiającego, następujących obowiązków: 1) montaż separatora optycznego, fabrycznie nowego na terenie Zakładu Wewnętrznego EKO-REGION przy ul. Przemysłowej 14 w Bełchatowie. 2) wykonanie instalacji zasilania i sterowania od szafy sterowniczej separatora optycznego, fabrycznie nowego do poszczególnych jego komponentów (m.in. skaner, zespół zaworów) oraz pełnienie nadzoru nad włączeniem zasilania do szafy sterowniczej separatora optycznego, fabrycznie nowego, według wytycznych Zamawiającego. 3) uruchomienie separatora optycznego, fabrycznie nowego wraz z przeprowadzeniem pracy próbnej przez trzy dni robocze w systemie jednozmianowym, potwierdzonych protokołem podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4) przeprowadzenie szkolenia załogi Zamawiającego w miejscu montażu separatora optycznego, fabrycznie nowego, w okresie uruchomienia. Pracownicy wskazani przez Zamawiającego zostaną przeszkoleni z zakresu obsługi, konserwacji i naprawy. Szkolenie ma być przeprowadzone w taki sposób, aby po zakończeniu uruchomienia pracownicy Zamawiającego byli zaznajomieni ze wszystkimi szczegółami procesu obsługi, elektrotechniki i sterowania oraz mogli samodzielnie prowadzić eksploatację urządzenia. Przeprowadzenie szkolenia zostanie potwierdzone protokołem popisanym przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 5) dostarczenie w języku polskim niezbędnych regulacji i pomiarów dopuszczających urządzenie do użytkowania (jeśli są wymagane) oraz pomiarów elektrycznych podpisanych przez osobę z uprawnieniami w tym zakresie. 6) realizacja zobowiązań: a) odbiór i dostarczanie naprawianego sprzętu z i do miejsca dostawy na koszt Wykonawcy w okresie gwarancji, jeżeli zajdzie taka konieczność, b) prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia oraz odpowiedzialność za prawidłowe działanie. Przedmiot zamówienia musi być wykonany kompleksowo, z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć oraz z wykorzystaniem najlepszej dostępnej techniki, wiedzy i umiejętności, c) wykonanie montażu przedmiotu zamówienia. Montaż może ulec przesunięciu ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, jak silne opady i niska temperatura powietrza. W przypadku, gdy warunki atmosferyczne ulegną poprawie, wykonawca zobowiązuje się przystąpić do montażu przedmiotu zamówienia w terminie obustronnie ustalonym, nie dłuższym jednak niż 7 dni roboczych. 3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2, maksymalnie w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego wykonanie przedmiotu umowy wskazanego w pkt 1. 4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 po prawidłowym i kompletnym przygotowaniu miejsca montażu przedmiotu zamówienia (po stronie Zamawiającego) - zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ wraz z załącznikami. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE TECHNICZNE O PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ Zamawiający wyklucza możliwość zastosowania maszyn, urządzeń, wyposażenia oraz rozwiązań technologicznych i technicznych (konstrukcyjnych) mających charakter prototypowych, niewykonanych lub nie zastosowanych w przeszłości na podobnym strumieniu odpadów, tj. komunalnych zmieszanych odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 20 03 01, zmieszanych odpadów opakowaniowych 15 01 06 i odpadów z tworzyw sztucznych 15 01 02.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 17 000 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium upływa równocześnie z terminem złożenia oferty, tj. do dnia 12.11.2014 rok godz.: 09:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: A. pieniądzu - na konto Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Bełchatowie 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001 B. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; C. gwarancjach bankowych; D. gwarancjach ubezpieczeniowych; E. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Niezależnie od formy, w jakiej zostanie wniesione wadium, Zamawiający uzna za ważne tylko oferty zabezpieczone wadium, będącym w dyspozycji Zamawiającego. W przypadku wpłaty pieniężnej na konto Zamawiającego kwota wadium musi realnie wpłynąć na konto bankowe - czego potwierdzenie stanowić będą wyciągi bankowe. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty kserokopii dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego poświadczonego za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał gwarancji należy załączyć w osobnej kopercie. Dokumenty, o których mowa w ust.2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany z ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a, 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Moc zainstalowana systemu oświetlenia /żarówek/ separatora optycznego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach