Przetargi.pl
Selektywna zbiórka odpadów na terenie miasta Milanówka

Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-822 Milanówek, ul. Kościuszki 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 022 7248039
  • Data zamieszczenia: 2011-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
    ul. Kościuszki 45 45
    05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7583061 w. 109, fax. 022 7248039
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Selektywna zbiórka odpadów na terenie miasta Milanówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a. zbiórka odpadów komunalnych segregowanych gromadzonych selektywnie (makulatura, tworzywa sztuczne, szkło i złom) w zestawach pojemników 1,5m3 - na terenie gminy Milanówek jest 72 szt. pojemników, opróżniane 2 razy w tygodniu. b. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych segregowanych i gromadzonych selektywnie (makulatura, szkło, tworzywa sztuczne, złom i tetrapak) w workach dostarczonych bezpośrednio na posesję w zabudowie jednorodzinnej na terenie Milanówka - razem 3108 posesji zgodnie z przyjętym harmonogramem wraz z pełną ewidencją zebranych worków. Zebrane w trakcie selektywnej zbiórki odpadów surowce nie mogą być mieszane. Surowce te przeznaczone będą do odzysku lub recyclingu - nie mogą być unieszkodliwiane poprzez składowanie, co Wykonawca powinien udokumentować. Wykonawca powinien dostarczyć kwartalne zestawienia zebranych odpadów oraz zestawienia poszczególnych frakcji przeznaczonych do recyklingu. Wykonawca powinien posiadać warunki techniczne i organizacyjne dla należytego prowadzenia działalności oraz zezwolenia w zakresie gospodarki odpadami. Pełen zakres prac oraz zasady przedstawione są w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 Dla sprawnego wywozu odpadów miasto Milanówek zostało podzielone na VIII rejonów. Wykaz ulic objętych granicami poszczególnych rejonów wraz z terminami odbioru odpadów zawarty jest w Harmonogramie odbioru odpadów - Załącznik nr 2. Wykonawca zawiera indywidualnie umowy z mieszkańcami miasta, na podstawie których odbierane będą posegregowane odpady. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia ewidencji podpisanych umów i odbieranych worków z odpadami. Podane ilości pojemników, jak i miejsca ich ustawienia, mogą ulec zmianie - zwiększeniu bądź zmniejszeniu o 10 szt. w zależności od potrzeb. Zwiększenie ilości miejsc ustawionych pojemników nie uprawnia Wykonawcy do dodatkowego wynagrodzenia. Zmniejszenie ilości pojemników nie uprawnia Wykonawcy do odszkodowania. Podane ilości prywatnych posesji objętych zawartą umową mogą ulec zmianie - zwiększeniu w przypadku podpisania nowych umów przez Wykonawcę z mieszkańcami, bądź zmniejszeniu w przypadku rezygnacji dokonanej przez mieszkańca. Zmiana ilości posesji nie uprawnia Wykonawcy do domagania się o zmianę wynagrodzenia czy wypłaty odszkodowania za niezrealizowaną część umowy. Powyższe zmiany ilościowe nie powodują zmiany treści zawartej umowy o których mowa w art. 144 ustawy pzp. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonane prace płatne będzie na podstawie miesięcznej faktury. Do każdej faktury dołączony będzie protokół odbioru prac podpisany przez obie strony. W przypadku przedłużającego się postępowania o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w trakcie miesiąca rozliczeniowego wynagrodzenie za ten dany miesiąc zostanie wypłacone Wykonawcy za faktyczne dni obowiązującej umowy w proporcjonalnej wysokości. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy. Wykonawca realizujący usługi zobowiązany będzie do wyposażenia personelu skierowanego do realizacji zamówienia w ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy i przynajmniej z elementami odblaskowymi. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż., i branżowych, z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 16.000,00 PLN. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wpłaty wadium należy dokonać przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 15.12.2011 roku do godziny 11:15 . Wadium może być wniesione przelewem na konto bankowe Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Filia Milanówek numer rachunku 62 9291 0001 0086 8336 2000 0050 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Selektywna zbiórka odpadów na terenie miasta Milanówka lub w formach wymienionych w art. 45 ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Wadium wnoszone przelewem do Banku Spółdzielczego w Białej Rawskiej musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, a potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginały dokumentów należy załączyć do oferty lub zdeponować w kasie Urzędu Miasta w Milanówku ul. Kościuszki 45, a ich poświadczone kopie dołączyć do oferty. Zaleca się aby oryginalny dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty został złożony w oddzielnej kopercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milanowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach