Przetargi.pl
Selektywna zbiórka odpadów komunalnych w systemie pojemnikowym w 2010 r.

Gmina Opole Urząd Miasta Opola ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22 , fax. 0 77 454 98 44
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Urząd Miasta Opola
    Rynek-Ratusz
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax. 0 77 454 98 44
    REGON: 00058480500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Selektywna zbiórka odpadów komunalnych w systemie pojemnikowym w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Odbiór selektywnie zebranych odpadów, obejmujący proces ich posortowania i doczyszczania oraz obsługę, ustawienie i bieżące naprawy, konserwację, dbanie o czystość, mycie pojemników oraz ubezpieczenie pojemników przekazanych w użyczenie oraz utrzymanie czystości wokół pojemników i opróżnianie 35 zestawów pojemników wg następującego harmonogramu: a) selektywna zbiórka tworzyw sztucznych i papieru: miesiące - V-X - wywóz raz w tygodniu miesiące - XI-IV - wywóz co 2 tygodnie b) selektywna zbiórka szkła białego i kolorowego : miesiące - V-X - wywóz co 2 tygodnie, miesiące - XI-IV - wywóz co 4 tygodnie. c) łączna ilość opróżnień w 2010r. powinna wynosić: dla tworzyw sztucznych i papieru - 39 razy każdy pojemnik dla szkła białego i kolorowego - 19 razy każdy pojemnik 2. Usunięcie starych i naklejenie nowych nowych informacji na 35 pojemnikach (na jednym z każdego zestawu ) o terminach wywozu zawartości pojemników. 3. Bezpłatna wymiana na czas trwania umowy 35 sztuk pojemników przeznaczonych do zbierania szkła białego na pojemniki przeznaczone do zbierania makulatury. 35 sztuk pojemników przeznaczonych do zbierania szkła białego Zleceniobiorca może wykorzystać wyłącznie na terenie gminy Opole. 4. Dbanie o czystość w promieniu 3m wokół zestawu pojemników w trakcie każdorazowego opróżniania. 5. Dbanie o czystość pojemników, mycie pokryw i pojemników przez Zleceniobiorcę należy wykonać przynajmniej raz w każdym kwartale. 6. Przyjęcie w użyczenie 140 pojemników, będących własnością Gminy Opole na czas trwania umowy. Ubezpieczenie tych pojemników oraz dokonywanie bieżących napraw i konserwacji. 7. Ustawienie w miejscach uzgodnionych z Zleceniodawcą 35 zestawów 4 pojemnikowych przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów 8. Przesyłanie Zleceniodawcy raz w miesiącu do 15 dnia następnego miesiąca łącznie z fakturą potwierdzającą przekazanie odpadów do recyklingu, wykazu ilości selektywnie zebranych odpadów z podziałem na czyste odpady selektywnie zebrane i odpady zmieszane, które powinny być zdeponowane na Miejskim Składowisku Odpadów przy ul. Podmiejskiej 69 w Opolu. 9. Przesłanie Zleceniodawcy do 31 stycznia 2011r. zbiorczego zestawienia ilości odpadów selektywnie zebranych z uwzględnieniem ilości odpadów przekazanych do recyklingu oraz ilości odpadów, które zostały zdeponowane na składowisku odpadów w Opolu łącznie z kserokopiami dokumentów potwierdzających recykling. 10. Wywożenie na zgłoszenie telefoniczne Zleceniodawcy zawartość pojemników w przypadku gdy zapełnią się przed datą wywozu z harmonogramu. 11. Umieszczanie informacji na wszystkich dokumentach obrotu odpadami o pochodzeniu ich z terenu Gminy Opole.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905330002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 1.600 zł . 2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 74 1020 3668 0000 5102 0159 7731, Bank PKO BP O/Opole. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 5) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. 6) Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust. 1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie ma być złożone : a) wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców (jeżeli będzie je składał pełnomocnik wówczas pełnomocnictwo musi obejmować nie tylko upoważnienie do występowania w imieniu wszystkich Wykonawców, ale także upoważnienie do występowania w imieniu każdego z Wykonawców z osobna), albo b) przez każdego Wykonawcę odrębnie. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem. 1.3. Do oświadczenia należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust. 1 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia decyzji w zakresie prowadzonej działalności. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży następujące dokumenty: - aktualną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (wydane zgodnie z art. 7 ustawy z dn. 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz.U. z 2005 Nr 236, poz. 2008 ze zmianami), - aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportu odpadów oraz w przypadku dalszej obróbki odpadów decyzję, pozwolenie lub złożoną informację o wytwarzaniu odpadów (wydane zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy z dn. 27 kwietnia 2001r o odpadach Dz.U. Nr 62, poz. 628, ze zmianami). 1.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców dokument wymieniony powyżej 1.3 i 1.4 ma być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem/wykonywaniem co najmniej dwóch usług związanych z selektywną zbiórką odpadów. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach