Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sekwencjonowanie prób DNA dla Wydziału Biologii UAM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sekwencjonowanie prób DNA dla Wydziału Biologii UAM. Przewidywana ilość reakcji w kategoriach: ok. 6265 reakcji w wersji standard (kapilary 50 cm, odczyty długości 500-800 nukleotydów), ok. 200 reakcji w długości ponadstandardowej (kapilary 80 cm, odczyty długości 1000 -1200 nukleotydów - w zależności od jakości matrycy). Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia sukcesywnie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane powyżej ilości reakcji są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty. Częściowe zamówienia będą realizowane w ciągu 48 godzin licząc od momentu otrzymania przez Wykonawcę próbek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731110003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy Wykonawcy. 2. Formularz cenowy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pobieranie prób i badania laboratoryjne wraz z opracowaniem wyników i sporządzeniem sprawozdań z badań wody, ścieków, osadów ściekowych, zawartości piaskownika, skratek, wód popłucznych i monitoringiem składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (Nr rejestru ZP/ZUK-01/15).
Dodano: 2015-01-19 - Przetarg nieograniczony na wykonywanie analiz fizykochemicznych i bakteriologicznych wody oraz analiz ścieków, osadów, gleby odpadów i wód popłucznych.
Dodano: 2014-02-11 - Pobieranie prób i badania laboratoryjne wraz z opracowaniem wyników i sporządzeniem sprawozdań z badań wody, ścieków, osadów ściekowych, zawartości piaskownika, skratek, wód popłucznych i monitoringiem składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne (Nr rejestru ZP/ZUK-01/14)
Dodano: 2014-01-31 - Identyfikowanie białek zawartych w nie więcej niż 550 próbach
Dodano: 2012-03-06 - Obsługa laboratoryjna dróg wojewódzkich
Dodano: 2011-05-09 - Przeprowadzenie badań i oceny stanu technicznego nawierzchni drogowych z opracowaniem wyników w formie graficznej oraz elektronicznej
Dodano: 2010-02-15 - Usługa w zakresie syntezy oligonukleotydów
Dodano: 2010-01-08