Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-231 Opole, ul. Oleska 127
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4581324 do 28 , fax. 077 4581352
- Data zamieszczenia: 2009-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
ul. Oleska 127 127
45-231 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4581324 do 28, fax. 077 4581352
REGON: 00012652800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚCINKA ZAWYŻONYCH POBOCZY NA DROGACH WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZDW- ODDZIAŁ TERENOWY W GŁUBCZYCACH W PODZIALE NA ZADANIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścinki zawyżonych poboczy na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW - Oddział Terenowy w Głubczycach w podziale na zadania. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.41-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg 2. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i wykonania: -zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem - Dz. U. z 2003 r. nr 177 poz.1729), projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzając go w organie zarządzającym ruchem na drogach wojewódzkich tj. Marszałka Województwa Opolskiego (Departament Infrastruktury i Gospodarki w Opolu ul. Piastowska13). - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót, - ścięcia miejsc zawyżonych, - zasypanie zagłębień i zagęszczenie, - nadania spadku 6 %, - załadowania nadmiaru darniny i gruntu na samochód samowyładowczy - odwiezienia urobku i rozplantowanie w miejscu odkładu. - innych prac wymienionych w specyfikacjach technicznych. Koszt powyższych prac poniesie wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższy warunek: 1. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w sumie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania minimum 20.000,0 m2 ścinki zawyżonych poboczy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ KADROWY: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami , którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na poniższym stanowisku: a) kierownik robót z co najmniej 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadający uprawnienia budowlane, zrzeszony w Izbie Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba na każde zadanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że co najmniej jeden wykonawca spełnia powyższy warunek. 3. Potencjał techniczny: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował w pełni sprawnymi niżej wymienionymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia: a) ścinarki do poboczy - min. 1 szt na każde zadanie . b) zagęszczarki do zagęszczania gruntu: ubijaki mechaniczne, zagęszczarki płytowe wibracyjne i walce - min. 1 szt na każde zadanie . c) samochód ciężarowy o ładowności 5-10 t - min. 2 szt na każde zadanie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia oddzielnie na każde zadanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz ważniejszych zadań wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 4., wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 5. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia. 5.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5., wykonawca wykazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być wniesione w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 1 i 2. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty nawierzchni i przebudowa dróg gminnych będących w zarządzie Prezydenta Miasta Kędzierzyna-Koźla (lata 2016-2019)
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie mikrodywaników z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno typu SLURRY SEAL na drogach powiatowych w powiecie opolskim w 2016 r - pow. ogółem 13.005 m2
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Brzeg w 2016 roku
Dodano: 2016-05-12 - Roboty , usługi i dostawy związane z odwodnieniem dróg i remontem chodników w ciągu dróg krajowych nr 11, 42, 43 i 45 administrowanych przez GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Kluczborku w okresie od 01.05.2016 r. do 30.06.2018 r.
Dodano: 2016-03-25 - Bieżące utrzymanie dróg, chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Brzeg w 2016r
Dodano: 2015-11-19 - Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych wewnętrznych w Nadleśnictwie Kup w 2015 roku.
Dodano: 2015-11-13 - Roboty w zakresie utrzymania dróg leśnych od podpisania umowy do 31.07.2017 r.
Dodano: 2015-10-19 - Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych wewnętrznych w Nadleśnictwie Kup w 2015 roku
Dodano: 2015-10-13 - Ścinka poboczy i odmulanie rowów przydrożnych przy drogach powiatowych powiatu namysłowskiego w roku 2015
Dodano: 2015-09-28 - Wykonanie mikrodywaników z mieszanki mineralno-bitumicznej na zimno typu SLURRY SEAL na drogach powiatowych w powiecie opolskim w 2015 r - pow. ogółem 8517 m2
Dodano: 2015-09-04