Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 87600 Lipno, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 542 872 046
- Data zamieszczenia: 2018-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Wojska Polskiego 8
87600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 542 872 046
REGON: 91087014200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnowski.powiat.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ścinka poboczy przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa zamówienia: Ścinka poboczy przy drogach powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lipnie. CPV45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby CPV45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 2. Zakres planowanych robót. Ścinka poboczy wykonana mechanicznie przez ścięcie miejsc zawyżonych grubość śred. 10 cm z zasypaniem, zagęszczeniem zagłębień i wyrównaniem do spadku 6%, załadowanie nadmiaru urobku na samochód samowyładowczy i odwiezienie na odkład na odległość do 10 km - ziemia do zagospodarowania przez Wykonawcę. 3. Dokładny zakres i warunki wykonania robót określają: - załącznik nr 11 do SIWZ - Szczegółowy opis zamówienia wraz z lokalizacją; - załączniki nr 2 - kosztorys ofertowy; - Specyfikacje Techniczne. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 5. Ogólne wymagania związane z przedmiotem zamówienia: Łączna powierzchnia objęta ścinką pobocza – 41 945,0 m2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu powierzchni objętej ścinką poboczy, przy czym wartość umowy nie może zostać przekroczona. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112210-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2014 poz. 1114 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚCINKA POBOCZY, UMOCNIENIE POBOCZY KRUSZYWEM ŁAMANYM I KOPANIE ROWÓW PRZY DROGACH WOJEWÓDZKICH DLA JEDNOSTEK ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BYDGOSZCZY W 2019 ROKU – II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2019-06-25 - Ścinka poboczy, umocnienie poboczy kruszywem łamanym i kopanie rowów przy drogach wojewódzkich dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2019 r.
Dodano: 2019-05-10 - Budowa Placu zabaw w Parku Miejskim przy ul. E. Orzeszkowej w Rypinie
Dodano: 2018-07-16 - Ścinka poboczy, umocnienie poboczy kruszywem łamanym i kopanie rowów przy drogach wojewódzkich dla jednostek administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2018 r.
Dodano: 2018-04-16