Przetargi.pl
Ścieżki rowerowe oraz punkt turystyczny nad Zatoką Zakliczyńską

Gmina Siepraw ogłasza przetarg

  • Adres: 32-447 Siepraw, ul. Kawęciny
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 3721811, 3721819, 3721807 , fax. 123 721 806
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siepraw
    ul. Kawęciny 30
    32-447 Siepraw, woj. małopolskie
    tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, fax. 123 721 806
    REGON: 54752000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ścieżki rowerowe oraz punkt turystyczny nad Zatoką Zakliczyńską
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Ścieżki rowerowe oraz punkt turystyczny nad Zatoką Zakliczyńską. 2. Wykonawca zobowiązuje się w ramach przedmiotu zamówienia do złożenia w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy w PINB w Myślenicach w trybie przewidzianym w art. 54 i 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994r., Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). wraz z uzyskaniem zaświadczenia właściwego inspektora nadzoru budowlanego o niewniesieniu sprzeciwu oraz uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuję między innymi: 3.1. Budowa trasy nr 5A i 5B (w tym m.in. budowa trasy rowerowej/pieszo-rowerowej, remont istniejącej drogi gminnej, 3 przepusty, 1 kładka pieszo-rowerowa (stalowo-drewniana), bariery ochronne typu U12a wraz z budową punktu turystycznego/punktu widokowego w obrębie działki nr 620 w Czechówce wyposażonego m.in. w podest widokowy dla obserwacji ptaków, wiatę przystankową oraz małą architekturą, wykonanie schodów terenowych), objęta dokumentacją projektową zatwierdzoną: - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.1350.2015 z dnia 25.01.2016 - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.1348.2015 z dnia 21.01.2016 - zgłoszeniem robót budowlanych AB.6743.622.2019 z dnia 14.11.2019 3.2. Budowa trasy nr 6A i 6B (w tym m.in. budowa trasy rowerowej/pieszo-rowerowej, remont istniejącej drogi gminnej na granicy miejscowości Czechówka i Zakliczyn, odtworzenie istniejących terenów zielonych, 3 przepusty), objęta dokumentacją projektową zatwierdzoną: - prawomocną decyzją pozwolenie na budowę AB.6740.1349.2015 z dnia 21.01.2016 3.3. Budowa trasy nr 7 (7A, 7B, 7C, 7F) (w tym m.in. budowa trasy pieszej/pieszo-rowerowej, remont istniejącej drogi gminnej, schody terenowe, 2 przepusty, 1 kładka pieszo-rowerowa (stalowo-drewniana), odtworzenie istniejących terenów zielonych, zastosowanie barier ochronnych U12a, budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia drogi (oświetlenie ledowe), budowa schodów terenowych, budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej (urządzenia, nawierzchnia bezpieczna, oświetlenie solarne terenu, komunikacja, zieleń wraz z gospodarką drzewostanem istniejącym), objęta dokumentacją projektową zatwierdzoną: - zgłoszeniem robót budowlanych AB.6743.623.2019 z dnia 14.11.2019 (dotyczy placu zabaw i siłowni) - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.1351.2015 z dnia 25.01.2016 - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.1367.2015 z dnia 27.01.2016 - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.1385.2015 z dnia 29.01.2016 - zgłoszeniem robót budowlanych AB.6743.621.2019 z dnia 06.08.2019 3.4. Otoczenie trasy 7B (w tym m.in. budowa placyku grillowo-ogniskowego (który obejmuje m.in.: krąg ogniskowy, ławki gabionowe z siedziskiem z drewna dębowego, grill parkowy); wiaty przystankowej o konstrukcji stalowej zwieńczoną dachem jednospadowym krytym blachą trapezową, z tyłu wiaty należy wykonać stalowe stojaki na rowery; elementy małej architektury (ławki ze stołami piknikowymi, ławki, kosze na śmieci); nawierzchnia placu) objęte dokumentacją projektową zatwierdzoną prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.1382.2015 z dnia 29.01.2016r. (Uwaga: zakres nie obejmuje budowy wieży widokowej o wysokości 24,6m). 3.5. Budowa trasy nr 11 A (w tym m.in. budowa trasy pieszej/pieszo-rowerowej, remont istniejącej drogi gminnej, 1 przepust, 1 kładka pieszo-rowerowa (stalowo-drewniana), zastosowanie barier ochronnych U12a, punkt turystyczny - punkt widokowy wyposażony w wiatę przystankową, ławy piknikowe oraz elementy małej architektury (kosze na śmieci, urządzenie sprawnościowe dla maluchów)), objęta dokumentacją projektową zatwierdzoną: - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.1406.2015 z dnia 04.02.2016 - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.867.2016 z dnia 07.10.2016 - zgłoszeniem robót budowlanych AB.6743.624.2019 z dnia 14.11.2019 3.6. Budowa parkingu przy Zatoce Zakliczyńskiej (w tym budowa parkingu, oświetlenie parkingu, wykonanie nakładki asfaltowej na ulicy Starowiejskiej od zjazdu z ulicy Brandysiewicza do wjazdu na parking), objęta dokumentacją projektową zatwierdzoną: - prawomocną decyzją pozwolenia na budowę AB.6740.982.2015 z dnia 15.09.2015 - zgłoszeniem robót budowlanych AB.6743.621.2019 z dnia 06.08.2019 3.7. Oznakowanie tras pieszo-rowerowych zgodnie z dokumentacją organizacji ruchu zatwierdzoną decyzją KT.7121.35.2019 z dnia 15.07.2019r. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:  Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 8 do SIWZ,  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)- Załącznik nr 9 do SIWZ,  Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SIWZ, Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno-pomocniczym. 5. W zakresie przedmiotu zamówienia należy usunąć drzewa (zgodnie z decyzją znak GPiŚ.6131.105.2019 z 30.08.2019r) oraz zakrzaczenia (samosiejka) rosnące na terenie objętym ww. dokumentacjami projektowymi. Pożądane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym zlokalizowane będą roboty objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do sporządzenia oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 6. W przypadku, gdy opis techniczny jak i zapisy specyfikacji wskazują dla niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w opisie technicznym nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie technicznym i dokumentacji projektowej oraz STWiORB. 8. Wykonawca, który zastosował materiały równoważne, w składanej ofercie ma obowiązek wskazać, jakie materiały zastosował, ich rodzaj, parametry techniczne i załączyć ich opis do oferty. Należy wykazać w formie tabeli różnicę pomiędzy określonymi przez Zamawiającego materiałami a zaproponowanymi materiałami przez Wykonawcę. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest on obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (użyte materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości (maksimum 60 miesięcy) na cały przedmiot zamówienia, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Okres udzielenia gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 2) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 3) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu, (jeżeli dotyczy), na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (pkt. 6.3 SIWZ) - wraz z dokumentami określającymi: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga: Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej, wymagane jest, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 4) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.siepraw.pl zakładka: Urząd Gminy / Przetargi / Zamówienia Publiczne) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach