Przetargi.pl
Schronisko dla bezdomnych zwierząt przy ul. Witosa 96 - wymiana rynny ściekowej oraz nawierzchni wybiegów i części przegród w budynku dla zwierząt

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2015-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Schronisko dla bezdomnych zwierząt przy ul. Witosa 96 - wymiana rynny ściekowej oraz nawierzchni wybiegów i części przegród w budynku dla zwierząt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w części zachodniej budynku bytowego dla zwierząt, zlokalizowanego w funkcjonującym schronisku dla zwierząt przy ulicy Witosa w Radomiu, oznaczonego na planszy zagospodarowania terenu (element dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ) numerem 6. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę istniejącej rynny ściekowej na rynnę betonową o długości ok. 47,74m, szer. ok. 0,45m, grub. ok. 0,32m z betonu B25 w technologii stosowanej przy realizacji posadzek przemysłowych, w tym: a) wykonanie izolacji poślizgowej z folii PE grub. 0,2; b) wykonanie rynny ściekowej analogicznie jak w budynku nr 3 z zastosowaniem betonu ze zbrojeniem w postaci włókien polipropylenowych z zatarciem powierzchni na gładko; c) zaimpregnowanie powierzchni preparatem uszczelniająco - impregnującym na bazie żywicy akrylowej; d) demontaż i ponowny montaż 2 szt. wpustów ściekowych z kratami żeliwnymi wraz z podłączeniem do sieci kanalizacji sanitarnej; e) rozbiórkę na czas realizacji rynny ściekowej i ponowne ułożenie płyt chodnikowych wzdłuż remontowanej rynny. 2) wymianę nawierzchni wybiegów i części przegród w 15-tu wybiegach (2 wybiegi skrajne, 13 wybiegów środkowych), w tym: 1) wycięcie skorodowanych odcinków słupków stalowych stanowiących konstrukcję ogrodzenia wybiegów i dospawanie nowych wraz z ich mocowaniem do podłoża; 2) wykonanie robót naprawczych betonowych posadzek wybiegów wraz z ułożeniem płytek gresowych mrozoodpornych oraz wyposażenie każdego z remontowanych wybiegów w trzy podesty z drewna impregnowanego; 3) demontaż ścianek żelbetowych rozdzielających wybiegi o średniej wysokości 56,5cm i wykonanie nowych z blachy ryflowanej grub.3mm; 4) naprawę, wzmocnienie, malowanie pozostałej siatki ogrodzeniowej stanowiącej przegrody wybiegów; 5) wyposażenie każdego z remontowanych wybiegów w 3 szt. podestów zbitych z desek o wym. 1,0 x 1,5m. Technologia wykonania robót, rodzaj materiałów oraz kolorystyka - w sposób analogiczny do rozwiązań zastosowanych w budynku nr 3. Uwaga I: Załączone do SIWZ przedmiary robót dotyczą: - 1 szt. wybiegu skrajnego, który jest powtarzalny dla 2szt. wybiegów objętych przedmiotem zamówienia; - 1 szt. wybiegu środkowego, który jest powtarzalny dla 13 szt. wybiegów objętych przedmiotem zamówienia; Uwaga II: Roboty realizowane będą w warunkach utrudnionych związanych z funkcjonowaniem schroniska. Z uwagi na możliwości logistyczne schroniska wykonawca robót będzie miał udostępniane wybiegi grupami (max po 3 szt. wybiegów jednocześnie), które po zrealizowaniu pełnego wymaganego zakresu będą podlegały częściowemu odbiorowi robót przed ich przekazaniem do użytkowania. Każda kolejna grupa wybiegów będzie przekazana Wykonawcy do realizacji pod warunkiem odbioru przez Zamawiającego poprzedniej grupy wybiegów. Użyte materiały nie mogą zagrażać zdrowiu zwierząt. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uporządkowanie terenu po budowie, w tym odtworzenie elementów obiektu, które ewentualnie muszą ulec rozebraniu w trakcie realizacji zadania, 3) likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452236002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3.000,00 (słownie: trzy tysiące 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oktres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach