Przetargi.pl
Scalenie i podział nieruchomości we wsi Borzęcin Duży – II kompleks

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2018-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 1327185500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stare-babice.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Scalenie i podział nieruchomości we wsi Borzęcin Duży – II kompleks
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest scalenie i podział II kompleksu gruntów o powierzchni ok. 23 ha we wsi Borzęcin Duży. 2. Charakterystyka obiektu: 1) Obszar poddany scaleniu i podziałowi wynosi ok. 23 ha i stanowią go działki ew. o nr 449/2, 454/1, 460/2, 460/4, 461/3, 463/1, 466/1, 466/2, 466/3, 466/4, 466/8, 467, 471/2, 474/2, 474/3, 476/2, 476/4 i 479 oraz część działki 450, 451, 455, 456/1, 457, 458, 459, 462, 464, 468, 470, 471/1, 472, 473, 474/1, 475, 477, 478/1, 478/2, 480, 481, 482, 483, 484 i 485, położone we wsi Borzęcin Duży 2) dla wskazania przedmiotowego terenu do SIWZ załączono mapę ewidencyjną w skali 1:2000 3) scalenie i podział wykonywane będą zgodnie z Uchwałą Rady Gminy Stare Babice nr XXXIV/343/17 z dnia 14 września 2017 r. w sprawie przystąpienia do scalenia nieruchomości położonych w obrębie Borzęcin Duży – Kompleks II – uchwała dostępna pod linkiem http://bip.babice-stare.waw.pl/public/?id=173479 – na stronie należy odnaleźć numer uchwały, 4) teren scalenia i podziału objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego, uchwalonym Uchwałą Rady Gminy Stare Babice nr XLIV/414/10 z dnia 04.11.2010 r. – uchwała dostępna pod linkiem http://bip.babice-stare.waw.pl/public/?id=97789 3. Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na etapy i dotyczy opracowania następującej dokumentacji technicznej i prawnej: 1) I etap – dla dotychczasowego stanu posiadania: a) badanie Ksiąg Wieczystych, a w przypadku ich braku, badania innych dokumentów stwierdzających własność nieruchomości, b) badanie katastru nieruchomości, c) badanie zgodności zapisów w katastrze nieruchomości z dokumentami wymienionymi w pkt. a oraz wyjaśnienia niezgodności między tymi zapisami, d) opracowanie geodezyjne granic zewnętrznych gruntów objętych scaleniem i podziałem, e) sporządzenie rejestru nieruchomości wg ich stanu dotychczasowego z podaną wartością poszczególnych działek, f) sporządzenie wykazu ograniczonych praw rzeczowych ciążących na nieruchomościach, g) sporządzenie, w razie potrzeby, dokumentacji w celu aktualizacji wpisów w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości. 2) II etap – dla projektu scalenia i nieruchomości: a) wykonanie geodezyjnego projektu scalenia i podziału nieruchomości, uwzględniającego wnioski uczestników postępowania oraz opinii rady uczestników scalenia, b) sporządzenie rejestru nieruchomości nowego stanu po scaleniu i podziale z podaną wartością poszczególnych działek, c) uzyskanie klauzuli przyjęcia dokumentów do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, d) stabilizacja granic działek trwałymi znakami granicznymi, e) przeprowadzenia w trakcie prac zebrań z uczestnikami postępowania a w szczególności: - uczestnictwo w zebraniu informacyjnym, - zebrań, na których zbierane będą wnioski od uczestników w sprawie lokalizacji ich gruntów po scaleniu, 3) III etap – po podjęciu uchwały Rady Gminy o scaleniu: a) opracowanie dokumentacji niezbędnej do dokonania wpisów w Księgach Wieczystych b) wyrysy z mapy ewidencyjnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RZP.271.3.2018 pn. Scalenie i podział nieruchomości we wsi Borzęcin Duży – II kompleks. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie wraz opisem „Wadium w postępowaniu RZP.271.3.2018 pn. Scalenie i podział nieruchomości we wsi Borzęcin Duży – II kompleks” a jego kopia w ofercie. Kopertę należy złożyć wraz z ofertą w Sekretariacie w pok. Nr 18.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: porównawczą cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-4 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a ustawy pzp wymienione w pkt. 8.4 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty; 4) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach