Gmina Zambrów ogłasza przetarg
- Adres: 18300 Zambrów, ul. Fabryczna
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2018-01-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zambrów
ul. Fabryczna 3
18300 Zambrów, woj. podlaskie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzambrow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Scalenie i podział nieruchomości objętych miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Zambrów dla części obszaru geodezyjnego: Nagórki-Jabłoń, Cieciorki, Klimasze. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest scalenie i podział I kompleksu gruntów o powierzchni ok. 38 ha. 2. Charakterystyka obiektu: obszar scalenia i podziału nieruchomości został określony na załącznikach graficznych do Uchwały Rady Gminy Zambrów nr 224/XXXII/17 z dnia 30.10.2017 r. w sprawie przystąpienia do scalenia i podziału nieruchomości objętych miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Zambrów dla części obszaru geodezyjnego: Cieciorki, Klimasze, Nagórki-Jabłoń, tj. wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i mapa ewidencyjna w skali 1:5000, 3. Zakres przedmiotu zamówienia podzielony jest na etapy i dotyczy opracowania następującej dokumentacji technicznej i prawnej: 1) etap I – inwentaryzacja dotychczasowego stanu posiadania: a) badanie Ksiąg Wieczystych, a w przypadku ich braku, badanie innych dokumentów stwierdzających własność nieruchomości, b) badanie katastru nieruchomości, c) badanie zgodności zapisów w katastrze nieruchomości z dokumentami wymienionymi w pkt. 1a oraz wyjaśnienie ewentualnych niezgodności między tymi zapisami, d) opracowanie i wyznaczenie geodezyjne granic zewnętrznych gruntów objętych scaleniem i podziałem, e) sporządzenie wykazu właścicieli wraz z adresami oraz rejestru nieruchomości, działek wg ich stanu dotychczasowego, f) sporządzenie wykazu ograniczonych praw rzeczowych ciążących na nieruchomościach, g) sporządzenie, w razie potrzeby, dokumentacji w celu aktualizacji wpisów w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości. h) Przygotowanie wniosków o ujawnienie w księgach wieczystych przystąpienia do scalenia i podziału nieruchomości a gdy nieruchomość nie ma założonej księgi wieczystej, o złożenie do istniejącego zbioru dokumentów odpisu uchwały Rady Gminy. 2) etap II – projekt scalenia i podziału: a) geodezyjny projekt scalenia i podziału nieruchomości, uwzględniający wnioski uczestników postępowania oraz opinii rady uczestników scalenia, b) sporządzenie rejestru nieruchomości nowego stanu po scaleniu i podziale z podaną wartością poszczególnych działek, c) uzyskanie klauzuli przyjęcia dokumentów do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, d) wyznaczenie i stabilizacja granic działek nietrwałymi znakami granicznymi, e) opracowanie dokumentacji niezbędnej do wprowadzenia zmian w katastrze nieruchomości, f) przeprowadzenie w trakcie prac zebrań z uczestnikami postępowania a w szczególności: a. zebrań, na których zbierane będą wnioski od uczestników w sprawie lokalizacji ich gruntów po scaleniu, b. uczestnictwo w zebraniach: informacyjnym oraz okazującym projekt scalenia i podziału. 3) etap III – po podjęciu uchwały Rady Gminy o scaleniu: a) wyznaczenie i stabilizacja granic działek trwałymi znakami granicznymi. b) zawiadomienie właścicieli i wprowadzenie uczestników postępowania w nowy stan posiadania, c) opracowanie dokumentacji niezbędnej do zamknięcia istniejących ksiąg wieczystych i założenia oraz dokonania wpisów w nowych księgach wieczystych (w tym wyrysów i wypisów z rejestru gruntów). d) Przewiduje się podjęcie Uchwały Rady Gminy Zambrów w terminie nie dłuższym niż 2 miesiące od zakończenia etapu II. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11. Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Zambrów nr rachunku 94 8775 0009 0010 0100 0097 0002 z dopiskiem na przelewie: „Wadium przetarg scalenie i podział Gmina Zambrów” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 6. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie wraz opisem „Wadium przetarg scalenie i podział Gmina Zambrów” a jego kopia w ofercie. Kopertę należy złożyć wraz z ofertą w sekretariacie Urzędu Gminy Zambrów, pokój nr 19. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w trybie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 23 ustawy pzp;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 6.3 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami pkt. 8 SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (2.2024)
Dodano: 2024-02-19 - Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (14.2023)
Dodano: 2023-11-09 - Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (2.2023)
Dodano: 2023-06-23 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału działek gruntu
Dodano: 2023-05-18 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału działek gruntu.
Dodano: 2023-04-25 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału działki drogowej w obrębie Kruszewo, gm. Choroszcz niezbędnego do regulacji stanu prawnego drogi powiatowej Nr 1535B
Dodano: 2023-01-23 - Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych
Dodano: 2021-03-22 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek gruntu w obrębie Szerenosy gm. Juchnowiec Kościelny, niezbędnych do inwestycji „Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1498 B w m. Szerenosy (gm. Juchnowiec Kościelny)“.
Dodano: 2021-03-03 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek gruntu w obrębie Rybniki i obrębie Wólka Przedmieście gm. Wasilków, niezbędnych do inwestycji „Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1419 B Wólka – Katrynka wraz z przebudową mostu na rzece Czarnej wraz z przebudową i budową niezb. infrastruktury technicznej (gm. Wasilków)“.
Dodano: 2021-03-03 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek gruntu w obrębie Dobrzyniewo Duże i w obrębie Gniła gm. Dobrzyniewo Duże, niezbędnych do inwestycji „Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1385 B na odcinku Gniła – Dobrzyniewo Duże (szkoła)“.
Dodano: 2021-03-03