Przetargi.pl
SANITACJA OTULINY PUSZCZY NIEPOŁOMICKIEJ NA TERENIE GMINY DRWINIA

"Eko-Drwinia" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 32709 Drwinia, Drwinia
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 849 818 , fax. 122 817 373
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Eko-Drwinia" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Drwinia 57
    32709 Drwinia, woj. małopolskie
    tel. 122 849 818, fax. 122 817 373
    REGON: 12282895400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://eko.drwinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SANITACJA OTULINY PUSZCZY NIEPOŁOMICKIEJ NA TERENIE GMINY DRWINIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz budowa (wg warunków kontraktowych FIDIC - żółta książka) następujących elementów infrastruktury kanalizacji sanitarnej w gminie Drwinia: 1) sieci kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym w trzech miejscowościach tj. Dziewinie, Mikluszowicach i Gawłówku o łącznej długości około 20,5 km wraz z czterema sieciowymi przepompowniami ścieków, około 570 szt. przydomowych przepompowni ścieków oraz około 570 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym. 2) oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziewin o przepustowości Qśr. = 500 m3/d. 3) sieci kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym w miejscowości Niedary o łącznej długości około 2,066 km wraz z około 37 szt. przydomowych przepompowni ścieków oraz około 37 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym. 4) oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedary o przepustowości Qśr. = 200 m3/d. Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej obejmuje: 1) projekt budowlany w 5 egzemplarzach należy wykonać oddzielnie dla: a) sieci kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym w miejscowościach tj. Mikluszowice i Gawłówek wraz z sieciowymi przepompowniami ścieków, przydomowymi przepompowniami ścieków oraz przyłączami kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym. b) sieci kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym w miejscowości Dziewin, wraz z sieciowymi przepompowniami ścieków, przydomowymi przepompowniami ścieków oraz przyłączami kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym i oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziewin o przepustowości Qśr. = 500 m3/d. c) sieci kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym w miejscowości Niedary wraz z przydomowymi przepompowniami ścieków oraz przyłączami kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym i oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedary o przepustowości Qśr. = 200 m3/d 2) pozwolenie na budowę; 3) projekty wykonawcze we wszystkich branżach (po 3 egzemplarze z każdej branży); 4) projekty rozruchu technologicznego; 50 szczegółowe kosztorysy inwestorskie wszystkich branż; 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży; 7) informacja Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ); 8) pozwolenia oraz decyzje niezbędne do budowy i eksploatacji oczyszczalni ścieków 9) inne niezbędne wg przepisów prawa oraz programu funkcjonalno - użytkowego opinie i uzgodnienia. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 15.07.2020r. w tym: 1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia oraz decyzji niezbędnych do budowy i eksploatacji oczyszczalni ścieków - do 15.06.2019r. 2) Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym w trzech miejscowościach tj. Dziewinie, Mikluszowicach i Gawłówku o łącznej długości około 20,5 km wraz z czterema sieciowymi przepompowniami ścieków, około 570 szt. przydomowych przepompowni ścieków oraz około 570 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym - do 15.07.2020r. 2) Wykonanie oczyszczalni ścieków w miejscowości Dziewin o przepustowości Qśr. = 500 m3/d do 15.06.2020r 3 Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym w miejscowości Niedary o łącznej długości około 2,066 km wraz z około 37 szt. przydomowych przepompowni ścieków oraz około 37 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym do 15.07.2020r 4) Wykonanie oczyszczalni ścieków w miejscowości Niedary o przepustowości Qśr. = 200 m3/d do 15.07.2020r Uwagi: 1. Wykonawca wykona wszystkie (także niewymienione imiennie) opracowania, które są niezbędne z punktu widzenia kompletności dokumentacji pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej i samorządowej lub innych jednostek branżowych uzgadniających dokumentację. Ponadto Wykonawca wykona wszystkie roboty budowlane objęte Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ, Ofertą Wykonawcy, Umową oraz wszystkie prace, nawet nie wymienione w Umowie, które są konieczne dla ukończenia, czy bezpiecznego i właściwego działania i eksploatowania wszystkich wytworzonych robót i zamontowanych urządzeń. 2. Zamawiający dla przedmiotu objętego opracowaniem posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowania realizacji przedsięwzięcia 3. Wykonawca w ramach złożonej oferty gwarantuje, że projektanci posiadają doświadczenie i zdolności konieczne do projektowania przedmiotu umowy. Pełną odpowiedzialność za rozwiązania projektowe, do dnia odbioru ostatecznego, ponosi Wykonawca. Jeżeli w dokumentacji zostaną wykryte błędy, pominięcia, dwuznaczności, niekonsekwencje, niedostatki lub inne wady, to zarówno one jak roboty (jeżeli będzie to konieczne) zostaną poprawione na koszt Wykonawcy, bez względu na wszelkie zgody lub zatwierdzenia dokonane uprzednio w trakcie budowy. 4. Podczas projektowania obiektów należy stosować się do koncepcji uniwersalnego projektowania. 5. W trakcie procesu inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym planowanych do zastosowania urządzeń i obiektów. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie 7 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawomocnego pozwolenia na budowę, wraz z dokumentami niezbędnymi do zgłoszenia rozpoczęcia robót przy czym zgłoszenia tego dokona Zamawiający. Dane nt. warunków w obszarze terenu budowy posiadane przez Zamawiającego zawarte zostały w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 7. Rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie muszą być wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach należy wykonać zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: a) wszystkie zaproponowane urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku polskim i europejskim producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych, b) przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów, c) elementy konstrukcji urządzeń winny być wykonane z materiałów odpornych na działanie korozyjne środowiska, w którym będą zainstalowane, d) prace budowlane i technologia powinny być wykonane w standardzie i o parametrach nie niższych niż określone w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU). e) wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inżyniera kontraktu, f) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo Budowlane, będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację inżyniera kontraktu, g) dokumenty dot. unijnych materiałów (atesty, aprobaty, itp.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Za koordynację dostaw materiałów, urządzeń i osprzętu niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialny jest Wykonawca. 8. Wykonawca przed odbiorem końcowym robót przeprowadzi szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wytworzonych w ramach umowy robót, obiektów, maszyn i urządzeń. 9. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą oraz uzyska wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, zaświadczenia i pozwolenia na użytkowanie wytworzonych obiektów. Zakres prac zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, będącym załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Rozruch technologiczny, będący przedmiotem umowy nie stanowi o przejęciu robót przez Zamawiającego niemniej jednak wszystkie produkty wytworzone w trakcie rozruchu będą własnością Zamawiającego (np. piasek, osad). 11. Wykonawca dostarczy wszelką aparaturę, dokumenty i inne informacje, energię elektryczną, wyposażenie, paliwo, materiały, przyrządy, robociznę oraz odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel konieczny do sprawnego przeprowadzenia wszystkich prób oraz rozruchu technologicznego. 12. Zamawiający nie przewiduje uzyskiwania czasowego pozwolenia na użytkowanie. 13. Inwestycje objęte przedmiotowym zamówieniem będą współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, oś priorytetowa II ,,Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu,,, działanie 2.3 ,,Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach,, w związku z czym obowiązkiem Wykonawcy będzie uwzględnienie zasady pierwszeństwa prawa wspólnotowego oraz obowiązek stosowania pro wspólnotowej wykładni prawa krajowego. 14. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest wykonać w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy będący załącznikiem do SIWZ. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a) związanych z wykonaniem robót instalacyjnych i montażowych (wod-kan , co, elektryczne ), b) związanych z wykonaniem nawierzchni z brukowej kostki betonowej lub asfaltowej lub inne roboty drogowe ( jeśli będą wykonywane) c) związanych z wykonaniem robót kubaturowych 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie kontraktu będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie kontraktu będącym załącznikiem do SIWZ Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia na budowę, budowa (wg warunków kontraktowych FIDIC - żółta książka) oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i eksploatację następujących elementów infrastruktury wodociągowej w gminie Drwinia w zakresie: 1) Ujęcia wody (studnia głębinowa - 1 szt.) o wydajności około 60 - 70 m3/h wraz ze Stacją Uzdatniania Wody (ZUW) w miejscowości Gawłówek. 2) Magistralnej sieci wodociągowej o długości około 900 mb w miejscowościach Gawłówek oraz Mikluszowice W ramach niniejszego Kontraktu należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego Pozwolenia na budowę (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie). Następnie należy zrealizować wszystkie Roboty niezbędne do osiągnięcia celów opisanych Programie funkcjonalno - użytkowym i przekazać Zamawiającemu prawidłowo wykonane (potwierdzenie przejęcia obiektów do użytkowania przez Nadzór Budowlany dla obiektów liniowych oraz pozwolenie na użytkowanie wydane przez Nadzór Budowlany dla obiektów kubaturowych) stacji uzdatniania wody wraz z magistralą. Uwaga: Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy na każdym etapie jej realizacji w przypadku ujawnienia przez Zamawiającego, iż planowane ujęcie wody nie będzie zapewniało odpowiedniej wydajności. Po wykonaniu odwiertu Wykonawca w terminie 7 dni od zakończenia prac związanych z wykonaniem odwiertu zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wyniki prac w przedmiocie wydajności źródła ujęcia wody. Wynik badań winien być potwierdzony przez Inżyniera kontraktu. Na podstawie przedstawionych wyników badań wydajności ujęcia wody Zamawiający w terminie do 30 dni dokona analizy techniczno - ekonomicznej przedsięwzięcia. W przypadku wyniku negatywnego ww. analizy Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie należne do dnia odstąpienia od umowy. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, ze wyniki badań przedstawione przez Wykonawcę nie polegają na prawdzie Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej stanowiącej równowartość w wysokości wynagrodzenia uiszczonego przez Zamawiającego Wykonawcy za realizację prac obejmujących przedmiot umowy od dnia przedstawienia Zamawiającemu wyników badań Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie należne do dnia odstąpienia od umowy. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, ze wyniki badań przedstawione przez Wykonawcę nie polegają na prawdzie Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej stanowiącej równowartość w wysokości wynagrodzenia uiszczonego przez Zamawiającego Wykonawcy za realizację prac obejmujących przedmiot umowy od dnia przedstawienia Zamawiającemu wyników badań Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej obejmuje: 1) projekt budowlany w 5 egzemplarzach należy wykonać oddzielnie dla: a) Ujęcia wody (studnia głębinowa - 1 szt.) o wydajności około 60 - 70 m3/h wraz ze Stacją Uzdatniania Wody (ZUW) w miejscowości Gawłówek. b) Magistralnej sieci wodociągowej o długości około 900 mb w miejscowościach Gawłówek oraz Mikluszowice 2) pozwolenie na budowę; 3) projekty wykonawcze we wszystkich branżach (po 3 egzemplarze z każdej branży); 4) projekty rozruchu technologicznego; 50 szczegółowe kosztorysy inwestorskie wszystkich branż; 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży; 7) informacja Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ); 8) pozwolenia oraz decyzje niezbędne do ealizacji przedmiotu zamówienia 9) pozwolenia oraz decyzje na użytkowanie sieci i obiektów 10) inne niezbędne wg przepisów prawa oraz programu funkcjonalno - użytkowego opinie i uzgodnienia. Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 15.07.2020r. w tym: 1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia oraz decyzji niezbędnych do budowy i eksploatacji - do 15.03.2019r. Uwagi: 1. Wykonawca wykona wszystkie (także niewymienione imiennie) opracowania, które są niezbędne z punktu widzenia kompletności dokumentacji pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej i samorządowej lub innych jednostek branżowych uzgadniających dokumentację. Ponadto Wykonawca wykona wszystkie roboty budowlane objęte Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ, Ofertą Wykonawcy, Umową oraz wszystkie prace, nawet nie wymienione w Umowie, które są konieczne dla ukończenia, czy bezpiecznego i właściwego działania i eksploatowania wszystkich wytworzonych robót i zamontowanych urządzeń. 2. Zamawiający dla przedmiotu objętego opracowaniem posiada decyzję o środowiskowych uwarunkowania realizacji przedsięwzięcia 3. Wykonawca w ramach złożonej oferty gwarantuje, że projektanci posiadają doświadczenie i zdolności konieczne do projektowania przedmiotu umowy. Pełną odpowiedzialność za rozwiązania projektowe, do dnia odbioru ostatecznego, ponosi Wykonawca. Jeżeli w dokumentacji zostaną wykryte błędy, pominięcia, dwuznaczności, niekonsekwencje, niedostatki lub inne wady, to zarówno one jak roboty (jeżeli będzie to konieczne) zostaną poprawione na koszt Wykonawcy, bez względu na wszelkie zgody lub zatwierdzenia dokonane uprzednio w trakcie budowy. 4. Podczas projektowania obiektów należy stosować się do koncepcji uniwersalnego projektowania. 5. W trakcie procesu inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym planowanych do zastosowania urządzeń i obiektów. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie 7 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawomocnego pozwolenia na budowę, wraz z dokumentami niezbędnymi do zgłoszenia rozpoczęcia robót przy czym zgłoszenia tego dokona Zamawiający. Dane nt. warunków w obszarze terenu budowy posiadane przez Zamawiającego zawarte zostały w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 7. Rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie muszą być wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach należy wykonać zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: a) wszystkie zaproponowane urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku polskim i europejskim producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych, b) przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów, c) elementy konstrukcji urządzeń winny być wykonane z materiałów odpornych na działanie korozyjne środowiska, w którym będą zainstalowane, d) prace budowlane i technologia powinny być wykonane w standardzie i o parametrach nie niższych niż określone w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU). e) wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inżyniera kontraktu, f) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo Budowlane, będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację inżyniera kontraktu, g) dokumenty dot. unijnych materiałów (atesty, aprobaty, itp.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Za koordynację dostaw materiałów, urządzeń i osprzętu niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialny jest Wykonawca. 8. Wykonawca przed odbiorem końcowym robót przeprowadzi szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wytworzonych w ramach umowy robót, obiektów, maszyn i urządzeń. 9. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą oraz uzyska wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, zaświadczenia i pozwolenia na użytkowanie wytworzonych obiektów. Zakres prac zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, będącym załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Rozruch technologiczny, będący przedmiotem umowy nie stanowi o przejęciu robót przez Zamawiającego niemniej jednak wszystkie produkty wytworzone w trakcie rozruchu będą własnością Zamawiającego (np. piasek, osad). 11. Wykonawca dostarczy wszelką aparaturę, dokumenty i inne informacje, energię elektryczną, wyposażenie, paliwo, materiały, przyrządy, robociznę oraz odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel konieczny do sprawnego przeprowadzenia wszystkich prób oraz rozruchu technologicznego. 12. Zamawiający nie przewiduje uzyskiwania czasowego pozwolenia na użytkowanie. 13. Inwestycje objęte przedmiotowym zamówieniem będą współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, oś priorytetowa II ,,Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu,,, działanie 2.3 ,,Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach,, w związku z czym obowiązkiem Wykonawcy będzie uwzględnienie zasady pierwszeństwa prawa wspólnotowego oraz obowiązek stosowania pro wspólnotowej wykładni prawa krajowego. 14. Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest wykonać w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogram rzeczowo - finansowy. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy będący załącznikiem do SIWZ. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a)związanych z wykonaniem robót instalacyjnych i montażowych b) związanych z wykonaniem nawierzchni z brukowej kostki betonowej lub asfaltowej lub inne roboty drogowe ( jeśli będą wykonywane) c) związanych z wykonaniem robót kubaturowych 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie kontraktu będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie kontraktu będącym załącznikiem do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 500 000.00 zł Zadanie nr 2 - 60 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia. Jednolity Europejski Dokument Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach