Przetargi.pl
Samochody operacyjne z napędem 4x4

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Prosta 32
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 658-01-44; 602 257-384
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu
    ul. Prosta 32 32
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 658-01-44; 602 257-384
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawy.psp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Samochody operacyjne z napędem 4x4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 4 sztuk samochodów specjalnych operacyjnych z napędem terenowym 4x4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca winien udokumentować realizację co najmniej 2 dostaw o podobnym charakterze (samochód specjalny operacyjny z napędem terenowym 4x4) na kwotę minimum 150 tys. złotych brutto każda, z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (zgodnie z załącznikiem nr 2); 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1,3 i 4 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne oświadczenie. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń oraz wymaganych dokumentów dołączonych do oferty, a w przypadku ujawnienia podstaw do ich wykluczenia, Wykonawcy ci zostaną wykluczeni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.. Uwaga: w przypadku gdy ofertę podpisze osoba, której uprawnienie nie wynika z dokumentów o których mowa powyżej do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający takie uprawnienia. 2. Wypełniony przez Wykonawcę załącznik nr 1 Wymagania techniczne, 3. Streszczenie oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i 24. ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy); 6. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawcy będą oceniani wspólnie. 7. celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w rozdz. II pkt. 1 ppkt. 2 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz wykonanej przez Wykonawcę co najmniej 2 dostawy o wartości minimum 150 000 zł. brutto każda, o podobnym charakterze (samochód specjalny operacyjny z napędem terenowym 4x4), z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ); 8. Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 1.8 SIWZ (jeśli dotyczy); 9. Wyciąg ze świadectwa homologacji. -Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą (Prawo o ruchu drogowym). Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu. - Samochód musi posiadać komplet dokumentacji niezbędnej do rejestracji pojazd - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1 ppkt. 1 składa dokumenty, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu/dokumentów, o którym mowa w pkt. 2.1 pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawy.psp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach