Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Piłsudskiego 63a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2063581, 603100010 , fax. 018 2014731
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
ul. Piłsudskiego 63a 63a
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2063581, 603100010, fax. 018 2014731
REGON: 49001890200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Samochód operacyjno - szkoleniowy typu bus - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Samochód operacyjno - szkoleniowy typu bus spełniający następujące wymagania: 1. Silnik 2,5 TDI 130 KM 4 MOTION 2. Skrzynia biegów 6-stopniowa, manualna 3. Kolor nadwozia - popiel lub podobny 4. Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera 5. Okno w przestrzeni pasażerskiej po lewej stronie przesuwane ( I rząd) i okno stałe z tyłu po lewej stronie (II rząd) 6. ABS, EDS, ASR, MSR i ESP 7. Podwójne siedzenie obok kierowcy 8. I rząd siedzeń w układzie 2+1 ( dwuosobowe siedzenie ze składanym oparciem, jednoosobowe siedzenie odchylane) 9. II rząd siedzeń - siedzenia trzyosobowe ze składanym oparciem 10. Szyny do montażu bagażnika dachowego wraz z bagażnikiem skrzyniowym o pojemności min 700 l. 11. Klimatyzacja z nawiewem w kabinie kierowcy i w przestrzeni pasażerskiej, z drugim parownikiem 12. Koło zapasowe pełnowymiarowe ze stalowymi obręczami wraz z koszem do zamocowania 13. Drzwi boczne przesuwane z prawej strony 14. Immobiliser 15. Napęd na cztery koła 16. Uchwyty holownicze: z przodu demontowalny, z tyłu mocowany na stałe 17. Klapa tylna z oknem (ogrzewanym) 18. Dopuszczalna masa całkowita min. 2.800 kg 19. Ładowność min. 750 kg 20. Uchwyt do holowania przyczepy 21. Dodatkowy komplet opon zimowych z felgami i kompletem łańcuchów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502120004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: Formularz ofertowy Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Dowód wniesienia wadium w kwocie 3.000 złotych. Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Dokumenty takie jak wypis z rejestru powinny posiadać aktualną datę ważności, co najmniej do dnia złożenia ofert, a w przypadku jej braku data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty składania ofert określonej w niniejszej SIWZ. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.topr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną