Muzeum Rybołówstwa Morskiego ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, pl. Rybaka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 321 24 26 , fax. 0-91 321 24 26
- Data zamieszczenia: 2020-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Rybołówstwa Morskiego
pl. Rybaka 1
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 321 24 26, fax. 0-91 321 24 26
REGON: 66964800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzeum.swi.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sale wystawowe w Muzeum Rybołówstwa Morskiego w nowej odsłonie - etap I - Aranżacja wystawy pt. „Ekspozycja Historii Miasta Świnoujście” w budynku Muzeum Rybołówstwa Morskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano montażowych obejmujących roboty elektryczne, ogólnobudowlane oraz roboty stolarskie: a) Instalacyjne roboty elektrotechniczne: • Dostosowanie zakończeń instalacji do nowych opraw • Montaż oświetlenia • Uruchomienie i sprawdzenie instalacji b) Roboty ogólnobudowlane: • Demontaż elementów osłonowych na ścianach • Demontaż oświetlenia • Czyszczenie i miejscowe szpachlowanie sufitu i ścian • Demontaż ścianki lekkiej i odtworzenie ścianki • Demontaż drzwi i uzupełnienie otworów • Malowanie sufitów i ścian c)Roboty w zakresie podłóg drewnianych: • Demontaż starych listew przypodłogowych i posadzki z linoleum • Montaż podłogi z parkietu typu finisz • Montaż listew przypodłogowych d) Budowa i instalowanie zabudowanych gablot/mebli • Montaż gotowych gablot ekspozycyjnych • Montaż ścianek i zabudów meblowych przy ścianach. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 2, zawierająca następujące opracowania: 1) Projekt aranżacji sali wystawowej „Ekspozycja historii Miasta Świnoujście”, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot Budowlanych, 3) Przedmiar robót – etap 1, 4) Przedmiar robót – etap 2, 5) Przedmiar robót – etap 3, 6) Przedmiar robót – etap 4, 7) Rysunki. 3. Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały opisane w dokumentacji technicznej wskazanej w pkt. 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45315100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. Szczegółowe informacje na temat wadium zawiera rozdział VIII SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy zgodnie z Rozdziałem V pkt 10 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 10 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 10 ppkt 3) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 10 ppkt 4 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale V pkt 10 PKT 5) siwz. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) tabela elementów rozliczeniowych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 6) Oświadczenie w zakresie podwykonawstwa – w formularzu ofertowym (załącznik nr 3 do siwz) wykonawca wskazuje część/ci zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz firmy podwykonawców (jeżeli są znane); 7) W przypadku zamiaru zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, w celu weryfikacji jakości parametrów oferowanych rozwiązań równoważnych, Zamawiający żąda załączenia dokumentów zgodnie z rozdziałem XV pkt 8 niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8) Wykonawca, bez wezwania ze strony zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert złoży oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej. Jeśli wykonawca przynależy do grupy kapitałowej wspólnie z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu, wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku ofert wspólnych oświadczenie i ewentualne dowody składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej musi zostać złożone w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego w miejscowości Starogard, Iglice, Lubień Dolny, oraz ul. Wąska, ul. 1-go Maja, ul. Krzywa w miejscowości Resko
Dodano: 2020-10-07 - „Wymiana instalacji wewnętrznej oświetlenia podstawowego i awaryjnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Goleniowie ”
Dodano: 2019-06-17 - Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego w ul. Bohaterów Monte Cassino w miejscowości Resko
Dodano: 2019-04-25 - Wymiana instalacji wewnętrznej oświetlenia podstawowego i awaryjnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Goleniowie
Dodano: 2019-03-29 - Budowa oświetlenia ulicznego na ulicach Klonowej, Bukowej i Dębowej w miejscowości Pniewo, gmina Gryfino.
Dodano: 2019-01-10 - Budowa oświetlenia ulicznego wraz z przebudową linii napowietrznej nN na kablową przy ul. Jedności Narodowej, Al. Wolności, Młyńska i Parkowa w miejscowości Resko oraz budowa oświetlenia w miejscowości Starogard i Iglice
Dodano: 2018-11-16 - Dostawa i montaż oświetlenia ulicznego w miejscowości Przemysław - etap I, Iglice, ul. 1-go Maja oraz ul. Wojska Polskiego – Kopernika w miejscowości Resko
Dodano: 2018-05-24 - Przebudowa instalacji elektrycznej i oświetleniowej w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Czaplinek i wokół niego
Dodano: 2018-04-04 - Budowa elektrowni fotowoltaicznej wraz z przyłączami elektroenergetycznymi.
Dodano: 2018-03-26 - Budowa elektrowni fotowoltaicznej wraz z przyłączami elektroenergetycznymi.
Dodano: 2018-02-16