Dom Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią ogłasza przetarg
- Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Parkowa 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 3854671, 3867702 , fax. 0-52 3854671
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Nakle nad Notecią
ul. Parkowa 8 8
89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 3854671, 3867702, fax. 0-52 3854671
REGON: 09321855400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
S P E C Y F I K C J Ę ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w przetargu nieograniczonym na - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawę partiami do stołówki DPS w Nakle nad Notecią transportem wykonawcy artykułów ogólnospożywczych należących do grup: CPV-03142500-3; CPV-03211900-2, CPV-03212000-0; CPV-03222000-3; CPV-15100000-9; CPV-15300000-1; CPV-15330000-0; CPV-15331000-7 ; CPV-15400000-2; CPV-15500000-3; CPV-15613000-8; CPV-15800000-6; CPV-15896000-5; CPV-15411200 z podziałem na następujące części :S P E C Y F I K C J Ę ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA w przetargu nieograniczonym na - część I Warzywa i owoce - część II Jaja - część III Mrożonki - część IV Ogólnospożywcze - część V Olej spożywczy - część VI Nabiał - część VII Mięso, wędliny, szynki i podroby wymienionych w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Warunki wymagane od Wykonawców. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają łącznie niżej podane warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i zgodnie z wymogami ustawowymi prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, 2. nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych i niniejszej specyfikacji, 3. posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia tj. samochód przystosowany do przewożenia artykułów ogólnospożywczych. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Kryterium oceny spełnienia warunków przez Wykonawców oceniane będzie na zasadzie: spełnia - nie spełnia Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złozyli wymagane przez zamawiającego oswiadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złozenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty wymagane od Wykonawców Wykonawca składający ofertę musi do niej dołączyć następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty na całość zamówienia 2. oświadczenie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 1 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne,(termin wystawienia niniejszego zaświadczenia nie wcześniej jak 3 miesiące) 5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłacaniu podatku (termin wystawienia niniejszego zaświadczenia nie wcześniej jak 3 miesiące) 6. zgoda Inspektora Sanitarnego na przewóz środków spożywczych Uwaga! W przypadku wniesienia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów ich zobowiązania co do oferty oraz wykonania zamówienia są solidarne. Oferta wspólna musi spełniać następujące warunki: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej od występujących podmiotów, b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawie wszystkie strony, c)jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów. Dokumenty złożone w ofercie muszą być w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nakielski.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jaj kurzych świeżych z transportem do Zamawiającego Klasa A w kategorii M - CPV - 03142500 - 3
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa jaj kurzych świeżych z transportem do Zamawiającego Klasa A w kategorii M - CPV - 03142500 - 3
Dodano: 2016-05-23 - Dostawy jaj dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego we Włocławku (znak sprawy: MJ.AZ.2420-04/2016)
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa jaj kurzych, znak sprawy: D/Kw-220/5/2016
Dodano: 2016-03-09 - DOSTAWY JAJ KURZYCH
Dodano: 2016-02-11 - DOSTAWA JAJ SPOŻYWCZYCH W ROKU 2016 (magazyny: Grudziądz, Grupa, Chełmno, Brodnica) - SPRAWA NR 103/2015
Dodano: 2015-08-20 - Jaja kurze.
Dodano: 2015-07-02 - Dostawa jaj kurzych świeżych z transportem do Zamawiającego Klasa A w kategoriach M i L 1PL - CPV - 03142500 - 3
Dodano: 2015-05-05 - Dostawy jaj kurzych
Dodano: 2015-02-16 - Dostawa jaj kurzych, znak sprawy: D/Kw-220/8/2014
Dodano: 2014-10-15