Przetargi.pl
S-2710-2/2009

Nadleśnictwo Borne Sulinowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78-449 Borne Sulinowo, Al. Niepodległości 32/1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3733123 , fax. 094 3733122
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Borne Sulinowo
    Al. Niepodległości 32/1 32/1
    78-449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3733123, fax. 094 3733122
    REGON: 33011106600016
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    S-2710-2/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Budowa dróg pożarowych nr 33 i 34 dł. całkowitej 4,28 km biegnącej w oddz. l. nr 124-214/215 w leśnictwach Starowice / Machliny realizowane w dwóch etapach: I etap dł. 1,07 km - do 30.11.2009r., II etap dł. 3,21 km - do 30.09.2010 r. Zakres robót I i II etapu: budowa dróg pożarowych na podstawie projektów technicznych: podbudowa z tłucznia ceglano-betonowego gr 20cm (100% tłucznia uzyskane ze zgruzowania i skruszenia obiektów zamawiającego po JAR, nawierzchnia z kruszywa łamanego - mieszanka optymalna (0-31,5mm) grubości 10cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykażą i udokumentują wykonanie w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej trzy roboty tego samego rodzaju, których łączna wartość w każdym roku nie może być mniejsza niż 50% wartości zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - wykażą minimalny średni obrót o wartości niniejszego zamówienia za ostatnie 3 lata obrotowe (2006,2007,2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - dysponują środkami lub posiadają zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200000 (słownie: dwieście tysięcy) złotych; - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy); e) posiadają odpowiedni potencjał kadrowy i techniczny określony w SIWZ; Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu zawiera SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl/borne/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach