Szkoła Policji w Słupsku ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kilińskiego 42
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8417558 , fax. 059 8417559
- Data zamieszczenia: 2014-06-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Policji w Słupsku
ul. Kilińskiego 42 42
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 8417558, fax. 059 8417559
REGON: 77070295800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Policji w Słupsku
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
RZP-7/14 wywóz odpadów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów o kodach: 20 03 01(zmieszane odpady komunalne), 20 01 02 (szkło) oraz 15 01 02 (opakowania z tworzyw sztucznych) z terenu Szkoły Policji w Słupsku wraz z przyjęciem ich na wysypisko. 2.Przedmiot zamówienia określony jest we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod kodem: 90511000-2 3.Odpady będą wywożone z częstotliwością nie mniejszą niż określoną w pkt. 10. 4.Odbiór odpadów będzie odbywał się każdorazowo na podstawie zawiadomień kierowanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w formie pisemnej lub faksem określających terminy usług, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu wysłania zawiadomienia. 5.Wykonawca będzie świadczyć usługi własnym środkiem transportu. 6.Wykonawca musi posiadać własne wysypisko lub zawartą umowę z właścicielem wysypiska na składowanie odpadów stałych. 7.Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z tabelą przedstawioną w pkt. 10 odpowiedniej ilości pojemników na odpady. Czynność tą Wykonawca powinien zrealizować najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 8.Wykonawca zobowiązany jest do mycia i dezynfekowania pojemników na odpady nie rzadziej niż raz w miesiącu w terminie od 1 kwietnia do 30 września, a w pozostałym okresie każdorazowo w przypadku, kiedy zajdzie taka potrzeba. 9.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnych pojemników na odpady typu jak wymienione niżej w ppkt 1-5 lub równoważne, o zbliżonej lecz nie mniejszej pojemności: 1)pojemnik kontenerowy typu SPW-10 (pojemność 10m?) - szt. 2, 2)pojemnik kontenerowy typu KP-6 (pojemność 6m?) - szt. 1, 3)pojemnik prostokątny typu SM-1100 (pojemność 1,1m?) - szt. 4, 4)pojemnik druciany do składowania tworzyw sztucznych i aluminium (pojemność 1,5m?) - szt. 5, 5)pojemnik typu Igloo do składowania szkła (pojemność 1,5m?) - szt. 4 10.Miejsce rozmieszczenia poszczególnych pojemników oraz częstotliwość wywożenia odpadów: 1)ul. Kilińskiego 42 - pojemnik kontenerowy typu SPW-10, 2 szt. - 1 raz w miesiącu, 2)ul. Kilińskiego 42 - pojemnik kontenerowy typu KP-6, 1 szt. - 1 raz w miesiącu, 3)ul. Kilińskiego 42 - pojemnik druciany do tworzyw sztucznych , 3 szt. - 1 raz w miesiącu, 4)ul. Kilińskiego 42 - pojemnik typu Igloo do składania szkła, 2 szt. - 1 raz w miesiącu, 5)ul. Zamiejska 30 (strzelnica) - pojemnik kontenerowy typu SM-1100, 2 szt. - 1 raz w miesiącu, 6)ul. Zamiejska 30 (strzelnica) - pojemnik druciany do tworzyw sztucznych, 1 szt. - 1 raz w miesiącu, 7)ul. Zamiejska 30 - pojemnik typu Igloo do składania szkła, 1 szt. - 1 raz w miesiącu, 8)ul. Zamiejska 22 (park samochodowy) - pojemnik prostokątny typu SM-1100, 2 szt. - 1 raz w miesiącu, 9)ul. Zamiejska 22 (strzelnica) - pojemnik druciany do tworzyw sztucznych, 1 szt. - 1 raz w miesiącu, 10)ul. Zamiejska 22 - pojemnik typu Igloo do składania szkła, 1 szt. - 1 raz w miesiącu. 11.Wykonawca zapewni załadunek odpadów, tak aby zapobiegać ich rozsypaniu. W przypadku rozsypania się odpadów podczas załadunku Wykonawca zobowiązuje się do ich uprzątnięcia. 12.Ponadto w ramach usługi wywozu odpadów Wykonawca zobowiązany jest do: 1)pozostawiania na stanowisku pojemników całkowicie opróżnionych, 2)ustawienia pojemników na właściwe miejsce po ich opróżnieniu, 3)niezwłocznego, ale nie później niż w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia, dokonania wymiany na swój koszt pojemników zużytych w wyniku bieżącej eksploatacji, 4)usunięcia odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem ustalonego terminu wywozu, z przyczyn od niego zależnych, 5)ponoszenia całkowitej odpowiedzialności za wywóz odpadów do miejsca na ten cel przeznaczonego - wysypisko śmieci, 6)uzyskania po każdorazowym wywozie odpadów potwierdzenia ich wywozu od osoby upoważnionej przez Zamawiającego na karcie przekazania odpadów stanowiącej załącznik do faktury. 13.Wykonawca wystawi przy każdym odbiorze odpadów kartę przekazania odpadów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r., w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 249, poz. 1673 z późn. zm.). 14.Zamawiający zobowiązuje się używać pojemników zgodnie z ich przeznaczeniem. 15.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości pojemników na odpady oraz miejsca ich ustawienia w stosunku do określonej w momencie zawarcia umowy pod warunkiem zachowania aktualnych cen jednostkowych za wywóz odpadów określonych w umowie. 16.Prognozowana minimalna ilość wywozu odpadów w miesiącu wyniesie 43,9 m?, natomiast maksymalna 209,40 m?. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli zamieszkałych nieruchomości w Gminie Ostaszewo
Dodano: 2016-07-22 - ODBIERANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY POTĘGOWO
Dodano: 2016-05-12 - Świadczenie usług w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenów Morskiego Instytutu Rybackiego- Państwowego Instytutu Badawczego, Akwarium Gdyńskiego i terenu postoju statku r/v Baltica
Dodano: 2016-04-20 - Wywóz nieczystości z koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie miasta Chojnice
Dodano: 2016-03-10 - Świadczenie usług w zakresie opróżniania koszy ulicznych, parkowych i pojemników oraz wywozu do miejsc zagospodarowania odpadów komunalnych mieszanych gromadzonych na placach zabaw i rekreacji, w Parku Wiejskim w Kobylnicy i na posesji Urzędu Gminy Kobylnica oraz całoroczne utrzymanie przystanków, znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica (Zadanie Nr 1, Nr 2 i Nr 3)
Dodano: 2016-03-09 - Odbiór, załadunek, transport i unieszkodliwienie odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z terenu obiektów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 1128 w Malborku - PO Skowronki
Dodano: 2015-12-14 - Sprzątanie oraz wywóz odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie gminy Krokowa
Dodano: 2015-12-10 - Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów z Cmentarza Komunalnego w Kwidzynie
Dodano: 2015-12-02 - Odbiór odpadów komunalnych z Gminy Miejskiej Tczew oraz jej jednostek organizacyjnych w 2016 roku
Dodano: 2015-11-25 - ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH Z WSZYSTKICH NIERUCHOMOŚCI, Z PSZOK ORAZ Z MIEJSC PUBLICZNYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY DZIEMIANY
Dodano: 2015-11-23