Przetargi.pl
Rzeka Orla - regulacja i obwałowanie w km 38+500 - 45+640 wraz z jazami w km 25+715, 34+060, 37+120, 40+253 wraz z dopływem III Most w km 0+000 - 1+000 Miejscowość: Dubin, Domaradzice, Śląskowo, Sielec Nowy, Sielec Stary, Szymonki, Jutrosin, Osiek, Zaorle, gmina Jutrosin, Pakosław, powiat rawicki, woj. wielkopolskie.

Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, ul. Śniadeckich 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5295640 , fax. 065 5295671
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie
    ul. Śniadeckich 5 5
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5295640, fax. 065 5295671
    REGON: 00658640000410
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rzeka Orla - regulacja i obwałowanie w km 38+500 - 45+640 wraz z jazami w km 25+715, 34+060, 37+120, 40+253 wraz z dopływem III Most w km 0+000 - 1+000 Miejscowość: Dubin, Domaradzice, Śląskowo, Sielec Nowy, Sielec Stary, Szymonki, Jutrosin, Osiek, Zaorle, gmina Jutrosin, Pakosław, powiat rawicki, woj. wielkopolskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakres zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z regulacją koryta rzeki Orli na długości 7,14 km, przebudową i wzmocnieniem obwałowań o łącznej długości 14,28 km wraz z budową 2 śluz wałowych, 22 przepustów wałowych, wylotu z kanalizacji deszczowej, wylotu ścieków z oczyszczalni i 1 wpustu do nawodnień, przełożeniem linii sn i nn, regulacją rzeki III Most o długości 1,0 km wraz z 2 przepustami komunikacyjnymi oraz budową 2 nowych i remontem 2 istniejących jazów na rzece Orli. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Prace regulacyjne Orli polegać będą na wykopie gruntu na odkład i uformowaniu koryta dwudzielnego o dnie szerokości 7,0 m i dwustronnych ławkach o szerokości 4,0 m oraz na umocnieniu stopy skarp o nachyleniu 1:2 kiszką faszynową 2*? 20 cm, a powyżej - darnią z rolki na humusie, a ławki - obsiewem trawą na humusie. 2. Obwałowania Orli, z uwagi na rozbudowę koryta, będą usytuowane w nowej trasie. Uformowane zostaną z gruntów stanowiących korpus istniejących wałów oraz z wykopu z rzeki. Korpus wałów zostanie zagęszczony do uzyskania stopnia zagęszczenia ID min. 0,55 lub wskaźnika zagęszczenia IS min. 0,92. Korona wałów będzie szerokości 4,0 m, nachylenie skarpy odwodnej 1:2, a skarpy odpowietrznej 1:1,5. Przewiduje się zahumusowanie i obsiew trawą skarp i korony wałów. 3. W wałach Orli w km 38+720 i 42+630 zaprojektowano 2 żelbetowe śluzy wałowe o świetle 3*1,5 m. Zaprojektowano ponadto 23 typowe przepusty wałowe (w tym wylot z kanalizacji deszczowej) o przyczółkach żelbetowych i średnicy od 0,6 m do 1,2 m, wylot o średnicy 30 cm odprowadzenia ścieków z oczyszczalni oraz 1 wpust do nawodnień o konstrukcji żelbetowej i średnicy 0,8 m. Przepusty wałowe zamykane będą klapami zwrotnymi, a śluzy i wpust do nawodnień - zasuwami stalowymi. 4. Z powodu zmiany trasy wałów Orli przesunięte będą niektóre odcinki linii sn o długości 0,232 km i nn o długości 0,089 km. 5. Prace regulacyjne III Mostu polegać będą wykopie gruntu na odkład i uformowaniu koryta jednodzielnego o dnie szerokości 1,5 m oraz na umocnieniu stopy skarp o nachyleniu 1:2 kiszką faszynową 1*? 20 cm, a po-wyżej - darnią z rolki na humusie. W miejscu istniejących pobudowane zostaną 2 nowe przepusty komunikacyjne o średnicy 1,0m. 6. Przewiduje się budowę na rzece Orli w km 25+715 i 37+120 nowych, żelbetowych, dokowych jazów o świetle 12 i 10 m i wysokości piętrzenia 1,8 i 2,73 m. Prace obejmują roboty ziemne w zakresie kanału obiegowego, dołu fundamentowego i regulacji rzeki z obwałowaniami w obrębie jazu, odwodnienie dołu fundamentowego, zabicie ścianki szczelnej drewnianej, wykonanie konstrukcji żelbetowej jazu, zamknięć mechanicznych, umocnień betonowych i biologicznych na poszurze i ponurze oraz tymczasowych dróg dojazdowych i placów. Ponadto roboty obejmują rozbiórkę istniejącego jazu w km 25+715. W km 34+060 i 40+234 rzeki Orli przewiduje się remont istniejących jazów żelbetowych o świetle 9,0 m i 8,0 m i wysokości piętrzenia 2,84 m i 2,98 m. Remont obejmuje oczyszczenie wierzchnich warstw betonu i zabezpieczenie ich systemem naprawczym chemii budowlanej, skucie płyt dennych i ułożenie w miejscu skucia płaszcza żelbetowego, wymianę zamknięć ruchomych i mechanizmów wyciągowych oraz wymianę uszkodzonych umocnień poszuru i ponuru. Szczegółowy opis i zakres robót i ich wykonania znajduje się w: - dokumentacji projektowej, - przedmiarze robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452460003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 400 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w regulacji rzek, budowie wałów lub zapór ziemnych oraz jazów żelbetowych i zrealizowali w ostatnich 5 latach licząc od wszczęcia postępowania, co najmniej: - regulację rzek o szerokości dna 5,0 m lub więcej na długości 5,0 km, - wały lub zapory ziemne klasy IV o długości 10,0 km, - 2 jazy żelbetowe o świetle min. 10 m i wysokości piętrzenia min. 1,8 m. 3. dysponują lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im do dysponowania nie-zbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważnej) oraz osobą z uprawnieniami elektrycznymi, uprawniających do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia, przynależnych do Izby Inżynierów Budownictwa, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min. 5 000 000 zł, 5. zapewnią 5-letni okres gwarancji na wykonane zadanie i maks. 7 dni na podjęcie napraw gwarancyjnych, 6. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 10 mln zł, 7. nie podlegają wykluczeniu z powodów wymienionych w art. 24 ustawy Pzp. Uwaga: W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) warunki określone w pkt. 8.1.1 i 8.1.7 musi spełniać każdy podmiot z osobna, pozostałe warunki sumarycznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegać będzie na ocenie i badaniu treści oferty i wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału zgodnie z formułą: spełniony lub niespełniony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Ofertę wraz z oświadczeniami - wypełnioną i podpisaną wg wzoru formularza ofertowego. 2. Oświadczenie wykonawcy, że ma prawo do występowania w obrocie prawnym, potwierdzone aktualnym dokumentem stanowiącym podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w regulacji rzek, budowie wałów lub zapór ziemnych oraz jazów żelbetowych, potwierdzone wykazem tego typu robót, wykonanych w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, charakteryzujących je parametrów, zgodnie z tabelą stanowiącą załącznik do specyfikacji pn. Doświadczenie wykonawcy wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokóły odbiorów). 4. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje / przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia im do dysponowania niezbędnym do wykonania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważnej) oraz osobą z uprawnieniami elektrycznymi, uprawniających do kierowania robotami, będącymi przedmiotem zamówienia, przynależnych do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z załączeniem kopii tych dokumentów. 5. Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia i posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wys. min. 5 000 000 zł oraz obroty roczne min. 10,0 mln zł w ostatnich 3 latach, przedstawione w tabeli stanowiącej załącznik Potencjał ekonomiczny i sytuacja finansowa, potwierdzone sprawozdaniami finansowymi, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta - również opinią o badanych sprawozdaniach oraz informację banku, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, w której potwierdza się: - wielkość posiadanych środków finansowych (np. w gotówce, w zaciągniętym, a nie wykorzystanym w całości kredycie gotówkowym, obrotowym itp.) w co najmniej wymaganej wysokości, - lub zdolność kredytową wykonawcy (zgodnie z przepisami art. 70 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 Prawo bankowe Dz.U. Nr 140 poz. 239 z późn. zm.) w co najmniej wymaganej wysokości, - lub w/w przypadki łącznie (połączenia środków) w celu spełnienia warunku dot. wymaganej wysokości środków. 6. Oświadczenie, że wykonawca zapewni 5 letni okres gwarancji na wykonane zadanie i max. 7 dni na podjęcie na-praw gwarancyjnych. 7. Oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 10 mln zł, potwierdzone aktualną polisą. 8. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy pzp. wraz z zaświadczeniami: - z urzędu skarbowego i ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek lub o uzyskaniu przewidzianych prawem zwolnień, odroczeń, rozłożeń na raty zaległych płatności względnie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składa-nia ofert, - aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) wymaga się, aby dokumenty wymagane w pkt. 2, 7 i 8 przedstawiono osobno dla każdego partnera, pozostałe - sumarycznie. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski składa wymagane dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli takich dokumentów w tym kraju nie wydaje się dostarcza dokument, zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo samorządu zawodowego lub gospodarczego. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach