Przetargi.pl
rzebudowa nawierzchni drogi gminnej wraz z budową chodnika w m. Sośnie ul. Dębowa

Urząd Gminy Sośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-435 Sośnie, ul. Wielkopolska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 393 910 , fax. 627 393 933
  • Data zamieszczenia: 2019-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sośnie
    ul. Wielkopolska 47
    63-435 Sośnie, woj. wielkopolskie
    tel. 627 393 910, fax. 627 393 933
    REGON: 54803400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sosnie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    rzebudowa nawierzchni drogi gminnej wraz z budową chodnika w m. Sośnie ul. Dębowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje przebudowę nawierzchni drogi gminnej poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej na zniszczonej warstwie asfaltu oraz wykonanie chodnika z kostki betonowej. Prace konieczne do wykonania opisane są w projekcie budowlanym oraz zawarte w przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Planowane prace polegać będą na przebudowie drogi gminnej wraz z budową chodnika. Przebudowa drogi gminnej polega na wykonaniu uzupełnienia ubytków w zniszczonej nawierzchni asfaltowej, oczyszczeniu mechanicznym, skropieniu asfaltem i wykonaniu nowej warstwy ścieralnej na istniejącym asfalcie, a także wybudowaniu wzdłuż przebudowywanej drogi chodnika z kostki brukowej na długości 149,0m. Pobocze obustronne a na długości chodnika jednostronne pobocze o szerokości 0,5m Konstrukcja drogi: - warstwa ścieralna gr.6cm z betonu asfaltowego AC11S - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego (0,0-31,0) stabilizowanego mechanicznie gr. 8cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego (0,31- 0,63) stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm, - warstwę odsączającą z piasku średnioziarnistego gr. 10cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu – według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach