Przetargi.pl
Rządowy program Radosna szkoła - utworzenie szkolnego placu zabaw w PSP Dobrodzień

Gmina Dobrodzień ogłasza przetarg

  • Adres: 46-380 Dobrodzień, Plac Wolności 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3575100 , fax. 034 3575100 w. 30
  • Data zamieszczenia: 2013-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrodzień
    Plac Wolności 1 1
    46-380 Dobrodzień, woj. opolskie
    tel. 034 3575100, fax. 034 3575100 w. 30
    REGON: 15139863000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrodzien.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rządowy program Radosna szkoła - utworzenie szkolnego placu zabaw w PSP Dobrodzień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utworzenie nowego bezpiecznego placu zabaw dla dzieci na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrodzieniu przy ul. Piastowskiej 49, w ramach rządowego programu Radosna szkoła. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu projektowanego placu zabaw na łącznej powierzchni 255,00 mkw. poprzez: 1) przygotowanie istniejącego podłoża z betonowej kostki brukowej i dostosowanie jego pod wykonanie na nim bezpiecznej nawierzchni wylewanej EPDM, zgodnie z technologią narzuconą przez Producenta nawierzchni bezpiecznej. Nawierzchnia wylewana EPDM wykonana z granulatu gumowego oraz poliuretanu o grubości dostosowanych do Wysokości Swobodnego Upadku (WSU do 1,80 m) dla urządzeń stanowiących wyposażenie placu zabaw o łącznej powierzchni 225,00 mkw. w kolorach zgodnych z kolorystyką znaku identyfikacji wizualnej programu RADOSNA SZKOŁA (niebieski i pomarańczowy) i projektem zagospodarowania terenu; 2) demontaż starych i montaż nowych betonowych obrzeży 8 x 30 x 100 cm o całkowitej długości 60,00 mb. stanowiącymi oddzielenie nawierzchni bezpiecznej od nawierzchni ziemnej; 3) montaż urządzeń zabawowo - sprawnościowych, tj. piramidy sprawnościowej na kotwach stalowych z metalową zjeżdżalnią - 1 szt., metalowego zestawu sprawnościowego - 1 szt., metalowego walca długiego - 1 szt., huśtawki typu ważka 4 osobowej na sprężynach - 1 szt., metalowego zestawu zabawowego typu Iglo Interaktywne z tablicą informacyjną - 1 kpl.; Wszystkie w/w wymienione urządzenia zabawowe i sprawnościowe muszą posiadać bezwzględnie tzw. certyfikaty zgodności z normą i tylko takie urządzenia mogą być zamontowane na terenie placu zabaw; 4) montaż wyposażenia uzupełniającego, tj. regulaminu placu zabaw RADOSNA SZKOŁA na kotwach stalowych - 1 szt., drewnianej ławki z oparciem na kotwach stalowych - 1 szt., drewnianego kosza na śmieci na kotwach stalowych - 1 szt.; 5) wykonanie renowacji nawierzchni trawiastej siewem na gruncie o powierzchni 90,00 mkw. oraz nasadzenia żywopłotu (tuja o wys. 60 cm - 25 szt.). Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania i odbioru określony jest w dołączonym do SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ) przedmiarze, projekcie zagospodarowania terenu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Potwierdzenie wniesienia wadium (kopia) należy dołączyć do oferty. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na nazwę przedmiotu niniejszego zamówienia. Wadium wnoszone w pieniądzu (pkt 1.a) wpłacone za pośrednictwem przelewu, musi być na koncie Zamawiającego: Nr 57 8907 1047 2005 4000 0765 0005 Bank Spółdzielczy w Leśnicy Oddział Dobrodzień do godz. 10:00 do dnia 22.10.2013 r. (włącznie). O wniesieniu przelewu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na w/w rachunek bankowy Zamawiającego. Na przelewie Wykonawca powinien podać nr swojego konta, na które należy zwrócić wadium. Do oferty zaś należy dołączyć (w sposób trwały) potwierdzenie dokonanego przelewu wadium. Powyższy rachunek Banku Spółdzielczego w Leśnicy Oddział Dobrodzień jest rachunkiem nie oprocentowanym. Oryginalny dokument wadialny w pozostałych formach (pkt 1.b - 1.e) należy dołączyć do oferty, jako odrębny dokument niezłączony z ofertą w sposób trwały, zaś kopię tego dokumentu należy w sposób trwały dołączyć do oferty. Dokument wadialny musi zachowywać ważność przez cały okres (30 dni), w którym Wykonawca jest związany ofertą, tj. wraz z upływem terminu składania ofert (22.10.2013 r.) do dnia 20.11.2013 r. Wykonawca, który w terminie nie wniesie wadium zostanie wykluczony z niniejszego postępowania. W przypadku, gdy o niniejsze zamówienie ubiegać się będzie kilku Wykonawców, przy wnoszeniu przez nich wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej bądź w obydwóch formach, w dokumentach tych należy ująć nazwy wszystkich Wykonawców, beneficjenta gwarancji, wskazać gwaranta oraz wskazać ich siedziby, pod rygorem wykluczenia oferty spowodowanej brakiem odpowiedniego zabezpieczenia wadium. W przypadku wadium wnoszonego przez nich w pieniądzu, dla Zamawiającego nie będzie miało znaczenia, który z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia je wpłaci

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobrodzien.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach