Przetargi.pl
Rozwój turystyki rowerowej poprzez przebudowę dróg w Gminie Wyry – ul. Tyska, ul. Tęczowa w Gostyni oraz ul. Wagonowa w Wyrach – opracowanie dokumentacji projektowej – Etap I: Zadanie 1 – Przebudowa ul. Tyskiej w Gostyni, Zadanie 2 – Przebudowa ul. Tęczowej w Gostyni, Zadanie 3 – Przebudowa ul. Wagonowej w Wyrach.

Gmina Wyry ogłasza przetarg

  • Adres: 43-175 Wyry, Główna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 325 68 00 , fax. 32 325 68 09
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyry
    Główna 133
    43-175 Wyry, woj. śląskie
    tel. 32 325 68 00, fax. 32 325 68 09
    REGON: 276257736
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wyry.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój turystyki rowerowej poprzez przebudowę dróg w Gminie Wyry – ul. Tyska, ul. Tęczowa w Gostyni oraz ul. Wagonowa w Wyrach – opracowanie dokumentacji projektowej – Etap I: Zadanie 1 – Przebudowa ul. Tyskiej w Gostyni, Zadanie 2 – Przebudowa ul. Tęczowej w Gostyni, Zadanie 3 – Przebudowa ul. Wagonowej w Wyrach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Rozwój turystyki rowerowej poprzez przebudowę dróg w Gminie Wyry – ul. Tyska, ul. Tęczowa w Gostyni oraz ul. Wagonowa w Wyrach – opracowanie dokumentacji projektowej – Etap I: a) Zadanie 1 – Przebudowa ul. Tyskiej w Gostyni, b) Zadanie 2 –Przebudowa ul. Tęczowej w Gostyni, c) Zadanie 3 – Przebudowa ul. Wagonowej w Wyrach”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia dla wszystkich 3 zadań (oddzielnie dla każdego zadania) obejmuje: 2.1. Opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym koncepcji (w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy) po 2 egzemplarze: - Przebudowy ul. Tyskiej i Tęczowej w Gostyni oraz ul. Wagonowej w Wyrach na wskazanych odcinkach wraz z: ciągami pieszo-rowerowymi lub pieszymi, miejscami parkingowymi (także dla rowerów), spowalniaczami ruchu drogowego na odcinkach, gdzie są one konieczne, zjazdami do posesji oraz dwiema samoobsługowymi stacjami naprawy rowerów (na ul. Tyskiej i w rejonie jeziora Wicie) poprawiającą dostępność i sposób użytkowania ww. dróg pod kątem turystyki rowerowej, - Budowy oświetlenia ulicznego typu LED oraz przebudowy istniejącego oświetlenia na oświetlenie typu LED, - Koncepcji odwodnienia pasa drogowego ww. dróg i przepustów wraz z odtworzeniem istniejących rowów, 2.2. Opracowanie wizualizacji (w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego koncepcji) celem udostępniania jej przez Zamawiającego do wiadomości publicznej; pod pojęciem wizualizacji Zamawiający rozumie plik z rozszerzeniem *.ppt, z planem zagospodarowania terenu oraz szkicem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 2.3. Opracowanie na podstawie uzgodnionych koncepcji projektów budowlanych i wykonawczych obejmujących (dla każdego zadania oddzielnie): a) projekt zagospodarowania terenu – 5 egzemplarzy, b) projekt przebudowy ul. Tyskiej i Tęczowej w Gostyni oraz ul. Wagonowej w Wyrach na wskazanych odcinkach wraz z ciągami pieszo-rowerowymi, miejscami parkingowymi (także dla rowerów) oraz zjazdami do posesji poprawiający dostępność i sposób użytkowania ww. dróg pod kątem turystyki rowerowej – 5 egzemplarzy, c) projekt budowy oświetlenia ulicznego typu LED oraz projekt przebudowy istniejącego oświetlenia na oświetlenie typu LED – 5 egzemplarzy, d) projekt odwodnienia pasa drogowego i przepustów (wraz z odpowiednimi elementami odwodnienia: rowy, przepusty, separatory, kanalizacja deszczowa) – 5 egzemplarzy, e) projekty branżowe przebudowy/usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą podziemną i napowietrzną, które pojawią się na etapie projektowania (oddzielnie każda branża) – 5 egzemplarzy, f) budowę nowych kanałów technologicznych – 5 egzemplarzy, g) inwentaryzację zieleni wraz z planem wycinki drzew i krzewów kolidujących z inwestycją – 5 egzemplarzy, h) zaprojektowanie nasadzeń zieleni – 5 egzemplarzy, i) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 5 egzemplarzy, j) plan przejęcia gruntów (niezależnie od ewentualnego przygotowania dokumentacji do uzyskania ZUD) – poprzez „Plan przejęcia gruntów” Zamawiający rozumie opracowanie zawierające plan sytuacyjny z zaznaczeniem granic działek objętych projektem i zaznaczonym terenem niezbędnym do nabycia w celu realizacji inwestycji wraz z ich powierzchnią oraz z zestawieniem właścicieli gruntów objętych projektem – 5 egzemplarzy, 2.4. Opracowanie zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu – 5 egzemplarzy, 2.5. Opracowanie zatwierdzonego projektu ruchu na czas budowy – 5 egzemplarzy, 2.6. Opracowanie kosztorysów inwestorskich z rozbiciem na branże i elementy oraz ich aktualizacja (w przypadku gdy Zamawiający przystąpi do ogłoszenia postępowania na wykonanie robót budowlanych w terminie późniejszym niż 6 miesięcy od dnia sporządzenia przez Wykonawcę kosztorysów inwestorskich dla przedmiotu zamówienia) – 5 egzemplarzy, 2.7. Opracowanie przedmiarów robót z rozbiciem na elementy i branże oraz ich aktualizacja (w przypadku gdy Zamawiający przystąpi do ogłoszenia postępowania na wykonanie robót budowlanych w terminie późniejszym niż 6 miesięcy od dnia sporządzenia przez Wykonawcę przedmiarów robót dla przedmiotu zamówienia ) – 4 egzemplarze dla każdej z branż, 2.8. Opracowanie zbiorczego zestawienia kosztów z rozbiciem na elementy i branże – 4 egzemplarze, 2.9. Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 5 egzemplarzy dla każdej z branż, 2.10. Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, 2.11. Zapewnienie pełnienia nadzoru technicznego i autorskiego w trakcie realizacji inwestycji (robót budowlanych): 2.11.1. W ramach pełnienia asysty technicznej w trakcie postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia na wybór wykonawcy robót budowlanych oczekuje się od Projektanta rozwiązywania wszelkich problemów technicznych wynikających z pytań zadanych przez Wykonawców. 2.11.2. W ramach pełnienia nadzoru autorskiego w czasie trwania budowy przedmiotowej inwestycji oczekuje się od Projektanta rozwiązywania wszelkich problemów technicznych wynikających z ewentualnych nieścisłości w dokumentacji projektowej. 2.12. Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę (dla każdego zadania oddzielnie). 3. Opracowanie ww. projektów obejmuje również sporządzenie map do celów projektowych (w skali 1:500), a także uzgodnienia branżowe z właścicielami sieci, w zakresie niezbędnym dla opracowania przedmiotowej dokumentacji. 4. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do SIWZ tj. Uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia. 6. Projektant udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji jakości na wykonaną dokumentację projektowo-kosztorysową stanowiącą przedmiot umowy licząc od dnia odbioru dokumentacji przez Zamawiającego. 7. Projektant zobowiązuje się, na wezwanie Zamawiającego, dokonać przeliczenia wszystkich opracowanych przez siebie kosztorysów inwestorskich, co najmniej raz na pół roku w okresie gwarancji (w związku z art. 35 ustawy Prawo zamówień publicznych) w ciągu 5 dni roboczych od daty wezwania. 8. Za wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, pełnienie nadzoru technicznego i autorskiego oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę, Zamawiający zapłaci Projektantowi wynagrodzenie ryczałtowe, zgodnie ze złożoną ofertą. 9. Projektant w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). B. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny kod: 71.00.00.00-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.00.00-6 Usługi projektowania architektonicznego 71.24.20.00-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.80.00-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją C. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp Z uwagi charakter zamówienia, wymagania względem zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia nie zostają wprowadzone przez Zamawiającego, gdyż nie występują przesłanki zatrudnienia na umowę o prawce określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.). D. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje wymagań zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp. E. Informacja dotycząca wymagań zgodnie z art. 29 ust. 5 Pzp Wymagania dotyczące art. 29 ust. 5 Pzp zostały uwzględnione w załączniku A do SIWZ tj. Uszczegółowionym opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) załącznik nr 1 – Formularz Oferty, b) załącznik nr 2 – oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, c) załącznik nr 3 – oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, d) oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeśli dotyczy), e) oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; f) zobowiązanie w trybie art. 22a ust. 2 Pzp (jeśli dotyczy). g) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp złoży oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VI pkt. 3 SIWZ Wykonawca złoży dokumenty w przypadku, gdy: 4.1. Wykonawca samodzielnie bierze udział w postępowaniu i nie polega na zasobach innych podmiotów: a) Wykonawca składa dokumenty jego dotyczące, wymienione w rozdz. VI pkt. 3.1.÷3.3. SIWZ 4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum): a) każdy konsorcjant składa: – dokumenty jego dotyczące, wymienione w rozdz. VI pkt. 3.3. SIWZ b) konsorcjant, który wykazuje spełnianie warunków: – odpowiednio dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt. 3.1. ÷3.2. SIWZ 4.3. Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów: a) Wykonawca składa dokumenty jego dotyczące, wymienione w rozdz. VI pkt. 3.1.÷3.3. SIWZ – podmiot trzeci składa dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt. 3.1. ÷3.2. SIWZ w zakresie w jakim udostępnia swoje zasoby 4.4. Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału, ale zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom: a) Wykonawca składa dokumenty jego dotyczące, wymienione w rozdz. VI pkt. 3.1.÷3.3. SIWZ b) Wykonawca składa dokumenty wymienione w rozdz. VI pkt. 3.3. SIWZ dla każdego z podwykonawców. 5. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) Rozdz. VI pkt 3.3. SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI pkt 5., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie, Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument dotyczy, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis rozdz. VI pkt 6 stosuje się. 8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. F. Informacja dotycząca podwykonawców 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 5. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowalnych. 6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. G. Informacja dotycząca wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego 1. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zgodnie z art. 23 Pzp podmioty występujące wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo. Powinno ono jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi, precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika (może to być lider). 4. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wszelka korespondencja między zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego Pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. 6. W sytuacji gdyby została wybrana jako najkorzystniejsza oferta podmiotów występujących wspólnie Pełnomocnik zobowiązany jest przed terminem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego dostarczyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów tj.: a) przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do przedstawienia umowy spółki cywilnej, b) podmioty występujące wspólnie jako konsorcjum zobowiązane są do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych podmiotów. 7. Umowa podmiotów występujących wspólnie jako konsorcjum musi zawierać co najmniej: a) cel gospodarczy, b) czas trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, c) solidarną odpowiedzialność każdego członka konsorcjum wobec zamawiającego za wykonanie umowy, d) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 8. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 9. W przypadku składania jednej oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach