Przetargi.pl
Rozwój terenów zieleni w Słupcy

Urząd Miasta w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62400 Słupca, ul. Pułaskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 277 27 27
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta w Słupcy
    ul. Pułaskiego 21
    62400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 277 27 27
    REGON: 52462500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.slupca.pl ; http://www.bip.umslupca.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój terenów zieleni w Słupcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie terenów zieleni w Słupcy zgodnie z przepisami prawa w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: 1) stworzenie terenu zieleni o charakterze parkowym z ciągiem komunikacji pieszej i rowerowej pomiędzy Aleją Tysiąclecia i ul. Warszawską w Słupcy.Teren objęty projektem, to teren zielony o powierzchni ok. 39 ha (obejmujący m. in. las komunalny i zabytkowy Park Miejski), w tym nowoutworzony pas zieleni o długości ok. 900 m i zmiennej szerokości od ok. 25m do 45 – 50 m. Jest on zlokalizowany wzdłuż cieku wodnego łączącego Jezioro Słupeckie ze stawkiem pomiędzy Aleją Tysiąclecia a ul. Warszawską. Przez działki objęte projektem przechodzą: kolektor kanalizacji sanitarnej, kanalizacja deszczowa, wodociąg. Wzdłuż terenu, w połowie szerokości przebiega linia energetyczna napowietrzna. Powierzchnia terenu jest płaska, wyrównana. Wierzchnią warstwę stanowią grunty nasypowe, o różnej wartości pod względem agrotechnicznym. Do nasadzeń wielopiętrowych wybrane zostały takie gatunki drzew i krzewów (szczegółowo określone w tabeli nr 1 do SST Zieleń ), których uprawa i pielęgnacja nie powinna stanowić większego problemu, poza koniecznością wykonywania rutynowych zabiegów pielęgnacyjnych . Uzupełnieniem dla zieleni wysokiej i krzewów będzie trawnik łąkowy z roślinami okrywowymi jak barwinek pospolity, bluszcz pospolity i bylinami – konwalią majową. W bezpośrednim sąsiedztwie szkół został zaprojektowany obszerny trawnik . (Założenia dotyczące nasadzeń zieleni szczegółowo opisane w SST – ZIELEŃ). Warunki gwarancji dla nasadzeń: Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego: a)12 miesięcznej gwarancji na żywotność trawnika oraz posadzonych bylin i roślin okrywowych. b)24 miesięcznej gwarancji na żywotność posadzonych krzewów. c) 36 miesięcznej gwarancji na żywotność posadzonych drzew oraz trwałość ich zabezpieczeń. Uwaga: 1.Sadzonki wszystkich roślin muszą odpowiadać wymaganiom określonym w „zaleceniach jakościowych dla ozdobnego materiału szkółkarskiego” opracowanych przez Związek Szkółkarzy Polskich. 2. Wykonawca przedłoży dokumentację pochodzenia materiału szkółkarskiego. 2) Wykonanie i montaż budek dla ptaków, owadów oraz małych ssaków. a) przewidziano wykonanie i montaż budek lęgowych dla ptaków montowanych na drzewach oraz na paliku w ilości łącznej 650 szt. Ze względu na występowanie różnych gatunków ptaków przewidziano dwie wielkości budek dla ptaków takich jak: szpaki, dzięcioły oraz dla sikorek, wróbli, kowalików itp. Budki wykonać z drewna gr. 15mm, nie należy ich impregnować ani malować. b) budki lęgowe dla owadów należy wykonać z deseczek drewnianych wypełnione pustymi w środku łodygami roślin (np. bambusa, malin, forsycji lub czarnego bzu) w ilości 100 szt. c) budki lęgowe dla małych ssaków (nietoperzy, jeży oraz wiewiórek).Przewidziano wykonanie i montaż budek lęgowych dla nietoperzy, jeży oraz wiewiórek o łącznej ilości 100szt.: - budki dla nietoperzy oraz wiewiórek wykonać z desek o grubości minimum 20 mm z drewna sosnowego lub innego iglastego, zewnętrzne powierzchnie elementów składowych budki gładkie, wewnętrzne powierzchnie elementów budki nieheblowane. Wewnętrzne powierzchnie budki winny pozostać w stanie surowym. - budki dla jeży, ze względu na warunki zimowania jeży, muszą być wykonane z materiałów odpornych na wodę i inne warunki atmosferyczne, co zapewnia im budowa z płyty OSB. UWAGA: Przed przystąpieniem do rozłożenia budek lęgowych dla ptaków, owadów oraz ssaków, Wykonawca uzgodni ich rozmieszczenie z osobami posiadającymi uprawnienia w tych dziedzinach tj. ornitologa, zoologa, entomolog, chiropterologa, uzyska ich pisemną opinię, którą przedstawi Zamawiającemu. 3) wykonanie umocnienia skarp nasypu materacami gambionowymi obejmujące w szczególności a) wyrównanie i zagęszczenie podłoża gruntowego; b) położenie geowłókniny separacyjno- filtracyjnej z włókien polipropylenowych ciętych łączonych mechanicznie metodą igłowania. c) ułożenie materacu gambionowego z siatki stalowej zgrzewanej o oczkach kwadratowych 76,2x76,2 (3”x3”). Siatka stalowa ø2,70mm (średnica drutu). zabezpieczona przed korozja powłoką PCV o średnicy ø3,2mm (z powłoką); d) wypełnienie ręczne materacu gambionowego kamieniem wypełniającym łamanym- granit żółty, o wymiarach 100-150mm. Kształt regularny zbliżony do prostopadłościanu. d) montaż balustrad stalowych. 4) montaż małej architektury: a) przewidziano ławki betonowe z betonu piaskowanego o grubości boków betonowych 10cm do wkopania w grunt – głębokość wkopania min 20cm, z oparciem i bez oparcia. Siedziska wykonane z drewna iglastego impregnowanego ciśnieniowo i zabezpieczone powierzchniowo środkami nietoksycznymi grubości 4cm w kolorze „tik”. b) kosze na śmieci wykonane z betonu piaskowanego poszerzane ku dołowi o pojemności 40l z zaokrąglonymi krawędziami o grubości ścianki 5cm. c) tablice informacyjne na słupach stalowych w kolorze szarym 9007 z powierzchnią informacyjną o wymiarach 140x100cm zakończona dekoracyjnym elementem łukowym wykonanym z polimeru o wysokości łącznej 2,5m. Powierzchnia płyty informacyjnej wykonana z płyty MFP. Tablice informacyjne montowane do podłoża- wkopane słupy stalowe zalane betonem. 5) oświetlenie: przewidziano latarnie solarne z oprawą typu LED na słupach aluminiowych anodowanych o wysokości 5m . Mocowane do podłoża za pomocą prefabrykowanego fundamentu betonowego. 6) wykonanie ścieżki gruntowej W zakres robót wchodzi : a) zdjęcie warstwy urodzajnej gruntu z odwiezieniem na odległość do 30m oraz jego rozplantowaniem; b) geodezyjne wytyczenie ścieżki; c)profilowanie ścieżki wraz z zagęszczeniem; d)utwardzenie poprzez wykonanie podsypki cementowo- piaskowej gr. 3cm; e)geodezyjne pomiary powykonawcze. UWAGA : Wartość zadań opisanych w punktach 3),4),5) i 6) opisu przedmiotu zamówienia nie może stanowić więcej niż 30% wartości zamówienia brutto. 2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania został określony w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej oraz we wzorze umowy. 3. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał oględzin miejsca planowanych robót, zapoznał się na miejscu z warunkami, ich charakterem i dokonał pełnego rozeznania przedmiotu zamówienia. 4. Załączone do SIWZ przedmiary robót stanowią materiał informacyjny i mają być traktowane jako materiał pomocniczy. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a występujące w projekcie nie są robotami dodatkowymi i należy je uwzględnić w cenie ofertowej. 5. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy producentów są przykładowe i mają na celu wyłącznie wskazanie standardu jakościowego i parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, nie gorszego niż przywołany w dokumentacji. Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta/produktów lub zdjęciami urządzeń, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Czynności związane z odbiorem zamówienia. Odbiór przedmiotu zamówienia przebiegać będzie w sposób i na zasadach określonych w specyfikacji technicznej i projekcie umowy. 7. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na żywotność posadzonych drzew wynosi 36 miesięcy, a na pozostałe roboty budowlane minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót. 8. Wymagania dodatkowe . 8.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych/robotników na podstawie umowy o pracę, wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zadania: 1) prace ogrodnicze (1 osoba), 2) roboty związane z budową ścieżek spacerowych (1 osoba) , 3) roboty związane z budową sieci oświetlenia ulicznego(1 osoba) 8.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w. osób: a) Wykonawca będzie, na żądanie Zamawiającego przedstawiał mu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w/w czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Oświadczenie będzie składane po raz pierwszy w dniu podpisania umowy, a następnie na żądanie Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. b) Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (bez adresów i nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. c) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. - za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 500,00 zł za każdy stwierdzony przypadek. 8.3. Wymóg ten dotyczy Wykonawcy i ewentualnych Podwykonawców łącznie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia oraz żądania przedstawienia przez Wykonawcę dowodów na zatrudnienie osób na podstawie umów o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy poprawiony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. 9.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w następujących terminach a) rozpoczęcie : w terminie 15 dni od dnia podpisania umowy, b) roboty przygotowawcze: styczeń - kwiecień 2018r. c) nasadzenia roślin: kwiecień – czerwiec 2018r. d) pielęgnacja roślin: kwiecień - październik 2018r. e) całkowite zakończenie praz związanych z realizacją zamówienia do 31.10.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) . 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz.359 ze zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań szczegółowych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)kosztorys ofertowy, sporządzony na bazie przedmiarów (pomocniczo), 2) zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty, jeżeli Wykonawca będzie korzystał z takiego udostępnienia , 3) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców, jeżeli dotyczy. 4)pełnomocnictwo(jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach