Przetargi.pl
Rozwój terenów zieleni w mieście Borne Sulinowo

Gmina Borne Sulinowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78449 Borne Sulinowo, Al. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 734 125 , fax. 943 734 133
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borne Sulinowo
    Al. Niepodległości 6
    78449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 734 125, fax. 943 734 133
    REGON: 33092062400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bornesulinowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój terenów zieleni w mieście Borne Sulinowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz roboty budowlane związane z zagospodarowaniem zieleni na działkach zlokalizowanych na terenie miasta Borne Sulinowo. Dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący Załącznik do SIWZ. Działaniom rewaloryzacyjnym zostaną poddane zaniedbane, nieuporządkowane, będące częściowo nieużytkami obszary działek na terenie miasta Borne Sulinowo. Przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym projekt zagospodarowania terenu. 2. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: a. Projekt budowalny – 5 egz. wersja papierowa + wersja na CD b. STWiOR oraz specyfikację wykonania nasadzeń wraz z zasadami ich pielęgnacji – 3 egz. wersja papierowa + wersja na CD c. Kosztorysy i przedmiary – 3 egz. wersja papierowa + wersja na CD d. Dokumentacja powykonawcza – 2egz. + wersja na CD. 3. Załączony do niniejszej SIWZ program funkcjonalno-użytkowy w sposób ogólny opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane realizacji przedmiotowego zadania oraz stanowi podstawę do sporządzenia ofertowej kalkulacji na kompleksową realizację zadania obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót w przypadku gdy będą wymagane, jak i również wszelkie prace rozbiórkowe, budowlano-montażowe dotyczące robót opisanych w PFU wraz z urządzaniem terenów zielonych . 4. Program funkcjonalno-użytkowy może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań (materiałów) równoważnych, a wszelkie towary określone w ww. dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta/produktów lub zdjęciami urządzeń, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Ewentualne posługiwanie się nazwami producentów/produktów lub zdjęciami urządzeń ma wyłącznie charakter przykładowy. 5. Zaleca się, aby Wykonawca, przed złożeniem ofert odbył wizytację terenu wykonywania prac oraz jego otoczenia w celu oceny na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące związane zarówno z urządzaniem terenów zielonych jak i prowadzenia robót budowlanych, montażowych oraz przygotowania projektu do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia. 6. Zamawiający wymaga: - stosowanie materiału roślinnego o parametrach i wymiarach określonych w programie funkcjonalno-użytkowym i wymaganiach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - dostarczenie materiału roślinnego zgodnego z normą PN-R-67022 i PN-R-67034 (drzewa i krzewy) oraz „zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego” wydanymi przez Związek Szkółkarzy Polskich. 7. Wbudowane i zamontowane materiały i urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pozbawione wad. Użyte materiały i urządzenia nie mogą być prototypami. Materiały i urządzenia użyte do wykonania robót muszą posiadać obowiązujące niezbędne atesty i/lub certyfikaty i/lub deklaracje zgodności i/lub aprobaty techniczne oraz/lub inne dokumenty wymagane przepisami prawa. 8. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonywanie przedmiotu Zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą techniczną oraz zgodnie z umową i SIWZ. 9. Ponadto w celu prawidłowego wykonania całości przedmiotu zamówienia niezbędne jest zatrudnienie przez Wykonawcę kierownika budowy, który posiada stosowne uprawnienia budowlane. 10. Zgodnie z art. 29 ust 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) prac ogrodniczych, b) robót brukarskich, c) robót w zakresie prac ziemnych. 11. Okres zatrudnienia musi wynosić minimum do czasu zakończenia realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem ww. okresu Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia innej osoby, która będzie uczestniczyć w procesie realizacji zadania. 12. W zakresie dokumentowania zatrudnienia osób, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dnia od daty zawarcia umowy wykazu osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia, ze wskazaniem czynności jakie będą wykonywać wraz z oświadczeniem, że wymienione w wykazie osoby są zatrudnione przez Wykonawcą lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres realizacji umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w wykazie osób Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zmianie i dostarczy zmieniony wykaz wraz z oświadczeniem najpóźniej w dniu rozpoczęcia pracy przez nowego pracownika. Minimalna żądana ilość osób i forma zatrudnienia nie może ulec zmianie. 13. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę, o których mowa w art.29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający może żądać od pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy, oświadczeń dotyczących formy zatrudnienia i zakresu czynności wykonywanych podczas realizacji zamówienia. 14. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań, dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 50% kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu o pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Za mającego niedopełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia pracowników realizujących zadanie na umowę o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy) oraz liczby miesięcy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu – za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników realizujących zadanie 15. Zadanie podzielono na etapy z uwagi na specyfikę oraz możliwości finansowe Zamawiającego. 1. I etap do zrealizowania w roku 2018 – wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja zdania na działkach: 45/25 obręb 07 Borne, 1/222 i 1/202 obręb 06 Borne, 1/207 i 1/216 i 1/146 obręb 07 Borne, 8/67 obręb 04 Borne, 18 obręb 07 Borne, 20/1 obręb 07 Borne, 45/16 obręb 07 Borne, 66/1 obręb 07 Borne, 17 obręb 05 Borne. 2. II etap do zrealizowania w roku 2019 - realizacja zadania na działkach: 37/123 i 37/105 obręb 06 Borne 3. III etap do zrealizowania w roku 2019 - realizacja zadania na działkach: 34/3 i 34/4 obręb 06 Borne, 30 obręb 06 Borne, 26 obręb 06 Borne, 59/4 i 59/5 i 59/6 i 59/7 obręb 06 Borne, 53 i 51 i 49 obręb 06 Borne, 62/34 obręb 06 Borne, 77/4 i 77/2 obręb 06 Borne, 66/1 i 66/5 i 66/6 obręb 06 Borne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach