Przetargi.pl
Rozwój terenów zieleni w Gminie Nowy Tomyśl poprzez tworzenie i odnowienie terenów zieleni w celu poprawy jakości środowiska

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 64300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4426600, 4426641 , fax. 614 422 754
  • Data zamieszczenia: 2018-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Poznańska 33
    64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4426600, 4426641, fax. 614 422 754
    REGON: 52693700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój terenów zieleni w Gminie Nowy Tomyśl poprzez tworzenie i odnowienie terenów zieleni w celu poprawy jakości środowiska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie kompleksowego zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rozwój terenów zieleni w Gminie Nowy Tomyśl poprzez tworzenie i odnowienie terenów zieleni w celu poprawy jakości środowiska” zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym oraz koncepcją programowo-przestrzenną wybranych terenów zielonych Gminy Nowy Tomyśl. Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich decyzji umożliwiających realizację inwestycji, pełnienie nadzoru autorskiego oraz realizację robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej oraz zgodnie z przepisami prawa w ramach Działania 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego, Oś priorytetowa II Ochrona środowiska w tym adaptacja do zmian klimatu, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 2. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rozwój terenów zieleni w Gminie Nowy Tomyśl poprzez tworzenie i odnowienie terenów zieleni w celu poprawy jakości środowiska”, na który składają się następujące prace podzielone na II etapy: a) Etap I: - wykonanie i przekazanie Zamawiającemu pełniej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem wszelkich decyzji, uzgodnień i opinii umożliwiających realizację inwestycji dla obiektów: Obiekt nr 1 - Park im. Feliksa Szołdrskiego. Obiekt nr 2 - Park Miejski przy ul. Stanisława Musiała. - przeniesienie praw autorskich do dokumentacji projektowej na zasadach określonych w umowie; b) Etap II: - wykonanie robót budowlanych na podstawie przyjętego przez Zamawiającego do realizacji projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, obejmujących w poszczególnych Obiektach w szczególności następujące prace: Obiekt nr 1 - Park im. Feliksa Szołdrskiego: 1. Przygotowanie terenu 1.1. Karczowanie - zagajników, krzewów i samosiewów młodych drzew. 1.2. Rozbiórki nawierzchni: - rozbiórka nawierzchni mineralnej - lokalizacja ogrodów tematycznych, - usunięcie krawężników betonowych - strefa zagajnika świerków pospolitych, - rozbiórka nawierzchni asfaltowej na kolistym placu - strefa dawnego,cmentarza ewangelickiego, - rozbiórka skateparku, boiska do gry w koszykówkę, piłkę plażową i siłowni zewnętrznej. 1.3. Uporządkowanie terenu: - uporządkowanie terenu, zebranie gruzu i odpadów organicznych. 1.4. Roboty ziemne: - niwelacja terenu - projektowana strefa sportu i zabaw. 1.5. Wywiezienie gruzu i ziemi: - wywiezienie gruzu (spod demontowanych placów, ścieżek, nawierzchni terenów sportowych), - wywiezienie ziemi spod planowanych ścieżek, placów i boisk (lub wykorzystanie w obrębie parku). 2. Zagospodarowanie terenu i obiekty pomocnicze: 2.1. Trawniki i nasadzenia wieloletnie: - trawniki darniowe (z rolki), - trawniki dywanowe (z siewu), - łąka kwietna, - rośliny żywopłotowe, - przygotowanie terenu pod obsadzenia kwiatowe lub krzewiaste. 2.2. Obiekty małej architektury: - przeniesienie z montażem słupów betonowych z donicami ozdobnymi - strefa dawnego cmentarza ewangelickiego, - przeniesienie z montażem trejaży drewnianych - strefa dawnego cmentarza, - projektowane ławki, - projektowane stoły do gry w szachy, - projektowane wyposażenie dwóch placów zabaw, - donice ze stali Corten - ogrody tematyczne, - plac o nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową (siłownia zewnętrzna), - place o nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową (place zabaw) 2.3. Obiekty pomocnicze inżynieryjne: -budowa ścieżki i placu z nawierzchni mineralnej z obrzeżem z kostki granitowej podwójnej. Obiekt nr 2 -Park Miejski przy ul. Stanisława Musiała 1. Przygotowanie terenu - wywiezienie gruzu z rozbiórki krawężników betonowych 2. Zagospodarowanie terenu i obiekty pomocnicze: 2.1 Trawniki i nasadzenia wieloletnie: - trawniki dywanowy (z siewu), - trawniki darniowy (z rolki), - krzewy i krzewy żywopłotowe, - drzewa, - byliny, - przygotowanie terenu pod obsadzenia kwiatowe lub krzewiaste. 2.2. Obiekty małej architektury: - trejaż drewniany, - ogrodzenie 2.3. Obiekty pomocnicze inżynieryjne: - ścieżka z kostki betonowej, - ścieżka z nawierzchni mineralnej z obrzeżem z tworzywa sztucznego. Rozwiązania przedstawione w Programie Funkcjonalnym- Użytkowym mogą ulec zmianie i modyfikacji na etapie wykonywania projektu budowlanego. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym – załącznik nr 7 do SIWZ, w Koncepcji programowo-przestrzennej – załącznik nr 8 do SIWZ, oraz w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Występujące w opracowaniach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie produktów należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne” i nie są one dla Wykonawców wiążące. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie zastosowanie i przyjęcie do oferty urządzeń, produktów, materiałów i technologii spełniających wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych założonych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, Wykonawca również dla wszystkich zmienionych elementów ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. Przedmiot zamówienia nazywany jest w dalszej treści IDW „przedmiotem zamówienia”. 4. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). 4.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) Zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 4.1. c) na podstawie umowy o pracę; b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia, c) Rodzaj czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na umowę o prace: Roboty budowlane w szczególności w następującym zakresie: - przygotowanie terenu; - rozbiórki nawierzchn- uporządkowanie terenu; - robót ziemnych; - przygotowanie terenu pod obsadzenia kwiatowe lub krzewiaste; - wykonywanie nasadzeń kwiatowych lub krzewiastych; - budowa ścieżek i montaż elementów małej architektury; 4.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który dostarczony zostanie zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia rozpoczęcia robót budowlanych, b) oświadczenie osób, o których mowa w pkt 4.1 ppkt a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 4.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie uprawniony do kontroli oraz żądania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 4.1 ppkt a) na podstawie umów o pracę, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 4.1. Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodów zatrudnienia ww. osób, w szczególności: odpowiednio zanonimizowanych kopii umów o pracę, potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych określonych przez Zamawiającego dokumentów. 4.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w ppkt 4.2 lub 4.3 będzie równoznaczne z niespełnieniem przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia. a) w przypadku nieprzedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa w ppkt 4.2 pkt b) lub ppkt 4.3 Wykonawca każdorazowo zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1.000 zł, b) w przypadku nieprzedstawienia po wezwaniu przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w ppkt 4.2 pkt b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do złożenia dowodów, o których mowa w ppkt 4.3, Zamawiający może od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną w wysokości 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 4.5. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu określonego w ppkt 4.1. pkt b) Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 95 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP nr rachunku: 02 1020 4144 0000 6602 0068 0454 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu nr ZP.271.1.2018-„Rozwój terenów zieleni w Gminie Nowy Tomyśl „ 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 28 Sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz oferty” oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 IDW; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach