Przetargi.pl
ROZWÓJ SYSTEMU REPOZYTORIUM CYFROWE W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA I WSPARCIE TECHNICZNEGO

Filmoteka Narodowa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-975 Warszawa, ul. Puławska 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8455074 , fax. 022 540 83 33
  • Data zamieszczenia: 2011-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Filmoteka Narodowa
    ul. Puławska 61 61
    00-975 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8455074, fax. 022 540 83 33
    REGON: 00027612700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.fn.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZWÓJ SYSTEMU REPOZYTORIUM CYFROWE W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA I WSPARCIE TECHNICZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wyrażenia i skróty użyte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczają: MAM (Media Asset Management ) - system do zarządzania treściami audio-wideo, MD (ang. Man-day) - Dzień roboczy pojedynczego pracownika, RC - System Repozytorium Cyfrowe działający w środowisku Zamawiającego, służący do przechowywania długoterminowego materiałów audio-wideo oraz ich opisu archiwistycznego, Serwis Internetowy RC - Portal Internetowy Repozytorium Cyfrowego działający w środowisku Zamawiającego, służący do udostępniania w Internecie treści audiowizualnych wraz z metadanymi, SI - System informatyczny Filmoteka gromadzący opisy zbiorów: kopie filmowe, plakaty, książki, czasopisma, fotosy itp. archiwizowane i przechowywane w archiwach Filmoteki Narodowej, SIWZ - specyfikacja istotnych warunków zamówienia, Ustawa lub PZP - Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. wraz z późniejszymi zmianami (Dz.U. z 2010 Nr 113 poz 759, Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591 i Nr 219, poz. 1706, Dz.U. z 2010 Nr 113 poz 759), Zamawiający - Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, Wykonawca - osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania stanowiącego rozszerzenie funkcjonalności obecnie używanego oprogramowania System Repozytorium Cyfrowe, usługi informatyczne oraz świadczenie usług wsparcia technicznego na dotychczas zainstalowany System RC oraz Serwis Internetowy RC i jego nowe funkcjonalności. W związku z realizacją Projektu pt. Rozbudowa Repozytorium Cyfrowego Filmoteki Narodowej oferowane oprogramowanie musi gwarantować najwyższe bezpieczeństwo i jakość przetwarzanego obrazu filmowego zapisanego w formatach profesjonalnych 4K oraz spełniać dalej wymienione parametry. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę Oprogramowania wraz z licencjami rozszerzającego funkcjonalność systemu RC oraz Serwisu Internetowego RC działającego w środowisku Zamawiającego o dodatkową funkcjonalność: a. obsługę filmów animowanych w systemach: RC oraz Serwisie Internetowym RC zgodnie z projektami funkcjonalnym oraz graficznym przedstawionymi przez Zamawiającego na etapie prac analitycznych, b. obsługę nośników cyfrowych kaset HdCAM, BetacamDigital, BetacamSP i nośników optycznych w systemie RC zgodnie z projektem funkcjonalnym przedstawionym przez Zamawiającego na etapie prac analitycznych, c. Wyszukiwanie federacyjne (wspólne) w bazach: (1) Filmów dokumentalnych oraz (2) Filmów fabularnych dla Serwisu Internetowego RC, d. Wprowadzenie do wyszukiwarki Serwisu Internetowego RC systemu podpowiedzi słów/wyrażeń zindeksowanych w bazie wyszukiwarki. 2) Instalację Oprogramowania oraz integrację z systemem RC. 3) Szkolenia z zakresu obsługi i administracji Oprogramowaniem. 4) Usługi programistyczne w oparciu o rozliczenie typu time & material (30 md) na potrzeby dalszej rozbudowy systemu RC oraz Serwisu Internetowego RC. 5) Usługi analityczno-projektowe oraz wdrożeniowe na potrzeby integracji systemu RC z systemem SI. 6) Usługi serwisu oraz wsparcia technicznego dla systemu RC oraz Serwisu Internetowego RC obecnie działającego w środowisku Zamawiającego. Wymagane jest świadczenie usług serwisowych co najmniej do dnia 30.12.2012 r. lub dłużej. Wymagania szczegółowe: Ad. 1. Dotyczące dostawy oprogramowania wraz z licencjami: (1) Wykonawca udzieli zamawiającemu bezterminowej licencji na użytkowane Oprogramowanie (licencja dodatkowe funkcjonalności wymienione w punktach 1 a - d), (2) Wymaga się, aby wdrożone oprogramowanie było objęte minimum 12 miesięczną gwarancją na jego poprawne działanie liczoną od daty odbioru oprogramowania. Ad. 2. Wymagania szczegółowe dotyczące instalacji oraz integracji z istniejącym Systemem RC: (1) Zainstalowanie, skonfigurowanie oraz uruchomienie dostarczonego oprogramowania. (2) Zintegrowanie dostarczonego oprogramowanie z istniejącym systemem RC. (3) Instalacja, konfiguracja i uruchomienie oraz wszelkie próby i testy dostarczonego oprogramowania powinno odbywać się wyłącznie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. (4) Wykonawca zainstaluje oprogramowanie na serwerze będącym w posiadaniu FN lub jeżeli jego parametry są niewystarczające dostarczy na własny koszt odpowiedni serwer. Zamawiający dysponuje serwerem IBM x3550 M2, Xenon 4C X5570, 8GB MEM. Działają na nim aktualnie aplikacje: TSM (Tivoli Storage Manager), RC, PostgreSQL. (5) Integracja z istniejącym w FN systemem RC nie może zakłócić i zmienić zasad jego działania. (6) Integracji z istniejącym systemem RC, (7) Wykonawca uzupełni istniejącą dokumentację do systemu RC o informacje dotyczące wdrożonego oprogramowania. Wymaga się przynajmniej uzupełnienia dokumentacji: a. Instalacji oprogramowania, b. Procedury uruchamiania i wyłączania systemu RC, c. Procedury tworzenia kopii zapasowej, d. Procedury zmiany haseł, e. Podręcznika administratora, f. Podręcznika użytkownika. Ad. 3. Wymagania szczegółowe dotyczące szkoleń. (1) Wymaga się przeszkolenia podstawowego dla 4 pracowników FN w Warszawie, we wskazanym przez Zamawiającego, miejscu i na dostarczonym przez Zamawiającego sprzęcie w zakresie obsługi dostarczonego oprogramowania. (2) Wymaga się przeszkolenia rozszerzonego dla 2 pracowników FN w Warszawie, we wskazanym przez Zamawiającego, miejscu i na dostarczonym przez Zamawiającego sprzęcie w zakresie administracji dostarczonego oprogramowania. Ad. 4. Wymagania szczegółowe dotyczące usług programistycznych w oparciu o rozliczenie typu time & material (30 md). Prace programistyczne na potrzeby dalszej rozbudowy systemu RC oraz Serwisu Internetowego RC będą odbywały się w okresie wsparcia systemu. Zmiany i poprawki systemu RC oraz Serwisu Internetowego RC będą zgłaszane za pomocą elektronicznego systemu służącego do rejestracji oraz śledzenia zgłoszeń serwisowych, estymowane wraz z Zamawiającym pod kątem ich pracochłonności, a ich realizacja rozpocznie się nie później niż w 5 dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia do realizacji. Wymaga się udostępnienia Zamawiającemu przez Wykonawcę elektronicznego systemu pozwalającego na rejestrowanie oraz śledzenie zgłoszeń serwisowych oraz zgłoszeń prośby o modyfikacje. Ad. 5. Wymagania szczegółowe dotyczące prac analityczno - projektowych oraz wdrożeniowych. (1) Wymaga się wykonania analizy schematu logicznego metadanych bazy SI w oparciu o fizyczną strukturę danych przedstawioną przez Zamawiającego. (2) Wymaga się wykonania analizy schematu metadanych systemu RC w oparciu o dokumentację dostarczoną przez Zamawiającego. (3) Wymaga się wykonania projektu mapowania metadanych z systemu SI do systemu RC w zakresie nie mniejszym niż: a. Mapowanie słowników, b. Mapowanie osób, c. Mapowanie utworów kinematograficznych, d. Mapowanie zarządzania licencjami oraz wypożyczeniami. (4) Wymaga się przedstawienia propozycji mechanizmu pozwalającego na automatyczną migrację wybranych zmian w systemie SI do systemu RC. (5) Wymaga się wdrożenia co najmniej mapowania słowników. Mapowanie ma wykorzystywać ogólnodostępne technologie integracyjne w postaci silnika Workflow (ang. Workflow Engine) Ad. 6. Usługi serwisu oraz wsparcia technicznego dla systemu RC oraz Serwisu Internetowego RC obecnie działającego w środowisku Klienta i nowo zainstalowanych licencji powinny obejmować: (1) Udostępnienie Zamawiającemu elektronicznego systemu służącego do rejestracji oraz śledzenia zgłoszeń serwisowych. (2) Rozwiązywanie zaistniałych problemów technicznych w systemie RC. (3) Rozwiązywanie zaistniałych problemów technicznych w obrębie Serwisu Internetowego RC. (4) Nieodpłatną aktualizację Oprogramowania (uaktualnienia do najnowszej wersji) w trakcie trwania świadczeń serwisowych. (5) Rekonfigurację systemu wynikającą z uaktualnienia programu przez producenta. (6) Wymaga się aby dla systemu RC było zapewnione minimum 12 miesięczne wsparcie świadczone na następujących zasadach: a. 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8-16 dla systemu RC, b. 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8-20 dla Serwisu Internetowego RC. (7) Poziom wsparcia dla całości systemu obejmuje: a. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie serwisowe - 6 godzin, b. Rozwiązanie problemu lub wdrożenie procedury zastępczej tzw. obejścia - 48 godzin, c. Przywrócenie normalnej pracy po wdrożeniu procedury zastępczej - maksymalnie 14 dni. Opis obecnej konfiguracji Dodatkowe informacje dotyczące architektury i funkcjonalności systemu znajdują się w Załączniku nr 8 do SIWZ. Na etapie realizacji umowy Zamawiający udostępni Wykonawcy pełną dokumentację tj.: - Podręcznik administratora, - Podręcznik użytkownika, - Dokumentację REST API, - Opis formatek w języku XML. Zamówienie powinno zostać zrealizowane zgodnie z następującym harmonogramem: Dostawa programu wraz z licencją, instalacja, integracja oraz szkolenie do dnia 29.12.2011 r. Serwis, wsparcie techniczne i uaktualnienie oprogramowania od momentu zainstalowania oprogramowania co najmniej do dnia 30.12.2012 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722125176
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przedłużenie okresu wsparcia technicznego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.fn.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach