Przetargi.pl
Rozwój systemu dróg rowerowych w Gminie Wiązowna- Przebudowa ul. Lubelskiej w Wiązownie

Gmina Wiązowna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5125800 , fax. 22 5125802
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
    ul. Lubelska 59
    05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
    tel. 22 5125800, fax. 22 5125802
    REGON: 01326899400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl; https://bip.wiazowna.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój systemu dróg rowerowych w Gminie Wiązowna- Przebudowa ul. Lubelskiej w Wiązownie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2727W- ul. Lubelskiej w Wiązownie polegająca na: 1.1. Budowie ciągu pieszo- rowerowego, 1.2. Budowie ścieżek rowerowych, 1.3. Budowie zatok autobusowych, 1.4. Budowie zjazdów publicznych i indywidualnych, 1.5. Budowie elementów odwodnienia drogi (przepustów, ścieków przy krawężnikowych, wpustów ulicznych), 1.6. Wprowadzenia elementów stałej organizacji ruchu drogowego na przebudowanym odcinku drogi, 1.7. Przebudowa elementów infrastruktury kolidujących z budową zaprojektowanych obiektów (napowietrzna i kablowa linia sieci przesyłowej należącej do PGE Dystrybucja S.A. oraz komunalna linia oświetlenia ulicznego). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ i określa go: 2.1. Zaświadczenie z dnia 19.12.2018 roku wydane przez Starostę Otwockiego sygn. AB.6743.1148.2018.PP o nie wnoszeniu sprzeciwu na wykonanie robót objętych zgłoszeniem z dnia 29 listopada 2018 roku, 2.2. Dokumentacja projektowa wykonawcza w tym: 2.2.1. Projekt Wykonawczy p.t. Przebudowa ul. Lubelskiej w Wiązownie – branża drogowa; 2.2.2. Projekt wykonawczy p.t. Przebudowa ul. Lubelskiej w Wiązownie. Część 3.1 – Branża elektroenergetyczna Przebudowa sieci napowietrznej i kablowej SN -15kV; 2.2.3. Projekt wykonawczy p.t. Przebudowa ul. Lubelskiej w Wiązownie. Część 3.2 – Branża elektroenergetyczna Przebudowa sieci napowietrznej nN; 2.2.4. Projekt wykonawczy p.t. Przebudowa ul. Lubelskiej w Wiązownie Część 3.3 – Branża elektroenergetyczna Przebudowa sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego; 2.2.5. Projekt wykonawczy p.t. Przebudowa ul. Lubelskiej w Wiązownie - Projekt Stałej Organizacji Ruchu; 2.2.6. Projekt wykonawczy p.t. Przebudowa ul. Lubelskiej w Wiązownie - Projekt Czasowej Organizacji Ruchu; 2.2.7. Projekt wykonawczy p.t. Przebudowa ul. Lubelskiej w Wiązownie – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 2.2.8. Specyfikacja techniczna p.t. Przebudowa sieci napowietrznej i kablowej średniego napięcia SN-1,5kV kolidującymi z projektowaną przebudową drogi publicznej ul. Lubelskiej w Wiązownie; 2.2.9. Specyfikacja techniczna p.t. Przebudowa sieci napowietrznej niskiego napięcia nN 0,4kV kolidującymi z projektowaną przebudową drogi publicznej ul. Lubelskiej w Wiązownie; 2.2.10. Specyfikacja techniczna p.t. Przebudowa sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego kolidującymi z projektowaną przebudową drogi publicznej ul. Lubelskiej w Wiązownie; 2.2.11. Przedmiary robót (jako pomocniczy opis przedmiotu zamówienia). 3. Przedmiotowe zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną”, działania 4.3 „Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza”, poddziałanie 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT – typ projektów – Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej – ZIT – Ścieżki i infrastruktura rowerowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. 4. W przypadku wystąpienia rozbieżności w wymienionych w pkt 4.2. opracowaniach odnoszących się do opisu wykonania robót należy przyjąć następującą hierarchię ważności dokumentów: Projekty zgłoszenia robót, Projekty wykonawcze, Specyficzne techniczne wykonania i odbioru robót. 5. W przypadku, jeżeli SIWZ –projekty wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt stałej organizacji ruchu, projekt czasowej organizacji ruchu przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu materiałów lub urządzeń równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Otwocku nr rachunku 59 8001 0005 2003 0020 0592 0012, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WRG.271.8.2020.JS- Rozwój systemu dróg rowerowych w Gminie Wiązowna - Przebudowa ul. Lubelskiej w Wiązownie”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach