Przetargi.pl
Rozwój ośrodka "Sobótka" i nadanie mu nowych funkcji rekreacyjno - turystycznych związanych z działalnością rybacką

Gmina Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. Niepodległości
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 576 621 , fax. 598 576 624
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępice
    ul. Niepodległości 6
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 598 576 621, fax. 598 576 624
    REGON: 77097982600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kepice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój ośrodka "Sobótka" i nadanie mu nowych funkcji rekreacyjno - turystycznych związanych z działalnością rybacką
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część I - Remont dwóch domków drewnianych Zamówienie obejmuje remont dwóch budynków drewnianych typu WAGUS zlokalizowanych na działce nr 203/7 w miejscowości Obłęże, Gmina Kępice. Powierzchnia każdego z domków wynosi około 50m2, o budowie dwustronnej. Prace polegać będą m. in. na: a) Robotach stolarskich: - oczyszczenie drewnianych ścian i podłóg z warstwy starych lakierów do uzyskania koloru naturalnego drewna, - wymiana zniszczonych elementów drewnianych podłogi i dachu, - wykonanie tarasu, - wykonanie schodów wewnętrznych i zewnętrznych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej b) Remoncie dachu, c) Wykonaniu łazienek z białym montażem, d) Wykonaniu nowej instalacji elektrycznej. 2) Część II – Budowa budynku sauny Zamówienie obejmuje dostarczenie i montaż budynku sauny suchej wraz z tężnią solankową zlokalizowanej na działce nr 203/14 w miejscowości Obłęże, Gmina Kępice. Budynek o wymiarach 6x5m, drewniany parterowy z dachem dwuspadowym, wykonany z drewna z jedną ścianą ze szkła hartowanego. Budynek składający się z trzech pomieszczeń w tym pomieszczenia sauny z tężnią solankową, pomieszczenia przebieralni oraz pomieszczenia gospodarczego. a) Szczegółowy opis budynku sauny - Domek sauny: • konstrukcja pionowa ścian 105x45 mm z izolacją 10 mm • Podwalina pod pomieszczenie sauny kantówki 105x105 mm • Spód podwaliny płyta OSB 16 mm wodoodporna • Konstrukcja pionowa ścian 105x45 mm z izolacją 10mm • Krokwie 105x47 mm z izolacją 15mm • Odeskowanie dachu wraz z podbitką 146x19mm • Papa termozgrzewalna na dach + dachówka bitumiczna • Elewacja – imitacja bala 146x28mm • Podłoga płyta OSB 20mm wodoodporna na części sauny i wypoczynku z izolacją • Wprowadzenie kabli do oświetlenia sauny i pomieszczenia wypoczynku + włącznik • Wykonanie hydroizolacji na podłodze z położeniem siatki wzmacniającej • Ułożenie płytek na podłodze • Montaż prysznica • Wykończenie wewnętrzne boazerią ścian i sufitu (wypoczynek i prysznic) świerk skandynawski 110x14mm z polakierowaniem • Olistwowanie • Drzwi zewnętrzne 205x80 cm pełne jednoskrzydłowe 2 szt. • Wykonanie wentylacji • Lustro weneckie 200x200 cm • Pomalowanie zewnętrzne ścian • Wykonanie kabiny sauny - Kabina sauny: • Boazeria świerk skandynawski 9,5cm x1,4cm gr x 210 cm dł o łagodnych liniach STP.kl. A + specjalna do saun • Ławki, oparcia, obudowa pieca, greting, zagłówki – osika, drewno o niskim przewodniku ciepła • Kabina sauny: konstrukcja sauny kantówki 5x4,5cm, izolacja z wełny mineralnej i folii aluminiowej paroizolacyjnej potrójnie klejonej, obicie ścian boazerią, wykonanie wentylacji grawitacyjnej, • Piec 12 kw sterowanie zewnętrzne • Sterownik do sauny suchej • Drzwi szkło hartowane brąz 8mm, 190x70 cm z drewnianym pochwytem • Komplet akcesoriów – ceber z łyżką, termometr, klepsydra piaskowa • Tężnia solankowa z drzewa sosnowego z wypełnieniem z tarniny o wymiarach ok. wys. 1,31m szer. 0,75m głęb. 0,45m 3) Część III – Wyposażenie domków drewnianych Zamówienie obejmuje wyposażenie dwóch domków drewnianych typu WAGUS zlokalizowanych na działce nr 203/7 w miejscowości Obłęże, Gmina Kępice. W skład wyposażenia domków wchodzi: - telewizor (4 szt.) 32 cale HD Ready, 1366x768 - łóżka pojedyncze (8szt.) z materacem wym. ok.210x100cm - stoły (4szt.) wymiary ok. 80x80x76h rozkładany 230x80x76h wykonany z płyty laminowanej - wersalka z funkcją spania (4szt.) o wymiarach ok. 75cmx252cmx135cm o powierzchni spania ok. 140x220 cm, wypełnienie pianka, obicie Kolorystyka elementów, materiał po uzgodnieniu z Zamawiającym 3.4. Dodatkowe informacje dotyczące zakresu zamówienia w obowiązku Wykonawców: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie pełnej dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy. 2) Materiał rozbiórkowy, należy odzyskać w maksymalnie możliwym stanie nie uszkodzenia i złożyć według zaleceń Zamawiającego we wskazanym miejscu. 3) Pozostały materiał porozbiórkowy wskazany przez Zamawiającego należy zutylizować, zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. 3.3 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarze robót (stanowiące materiał pomocniczy), która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiarze robót za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy. 3.4 Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3.0 SIWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji. 3.5 Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 r., 1332 ze zm.). 3.6 W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 3.7 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. 3.8 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.9 W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego. 3.10 Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 3.11 Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie oferowania, na podstawie SIWZ i przedmiaru robót. 3.12 Obowiązek określony w pkt 3.11 nie dotyczy to warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z błędów / braków w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, napotkania znalezisk uniemożliwiających kontynuowanie robót, ujawnienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, nietypowych warunków atmosferycznych i pozostałych okoliczności które zostały przywołane we wzorze umowy. 3.13 W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami, lub SIWZ Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 3.14 Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 3.15 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 3.16 Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) sanitarne, b) elektryczne, c) ogólnobudowlane, d) stolarskie. 3.17 Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wymienione powyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 1666 ze zm.) 3.18 W trakcie realizacji zamówienia zamawiający ma prawo dokonać czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.16 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.19 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.16 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy. • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.20 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.16 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w załączniku nr 8 do SIWZ (wzór umowy), Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.16 czynności. 3.21 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach