Przetargi.pl
Rozwój infrastruktury turystyczno – rekreacyjnej poprzez modernizację plaży gminnej nad jeziorem Długim w Krasnopolu

Gmina Krasnopol ogłasza przetarg

  • Adres: 16-503 Krasnopol, Wojska Polskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 5164010, , fax. 0-87 516 40 50
  • Data zamieszczenia: 2020-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnopol
    Wojska Polskiego 4
    16-503 Krasnopol, woj. podlaskie
    tel. 0-87 5164010, , fax. 0-87 516 40 50
    REGON: 79067110700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krasnopol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój infrastruktury turystyczno – rekreacyjnej poprzez modernizację plaży gminnej nad jeziorem Długim w Krasnopolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie inwestycji pn. Rozwój infrastruktury turystyczno – rekreacyjnej poprzez modernizację plaży gminnej nad jeziorem Długim w Krasnopolu". Wykonawca wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek zmodernizowany obiekt turystyczno – rekreacyjny znajdujący się nad jeziorem Długim w Krasnopolu. Roboty budowlane Wykonawca zrealizuje na podstawie koncepcji oraz przedmiaru, między innymi wykona remont wiat oraz pozostałych elementów małej architektury, dostarczy i zamontuje ławki, stojak na rowery, szafki na ubrania, komplet zabawowy dla dzieci, urządzenia siłowni zewnętrznej, lampę solarną, wymieni pomosty na jeziorze, wyremontuje drogę dojazdową oraz parking. 3.2. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SIWZ – wzór umowy oraz koncepcja wraz z przedmiarem, który jest integralną częścią SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne wykonania zadania w postaci wyboru innego rodzaju materiału po wcześniejszym uzgodnieniu wyboru z projektantem, a także zachowania wymogów wymaganych prawem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212172-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. 8.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2019.310 t.j. z dnia 2019.02.18). 8.4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 94 9359 0002 0003 1440 2011 0004. W tytule przelewu zaleca się podać: „Wadium do przetargu KP.271.4.2020 - [nazwa i adres wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie]”. Z informacji dotyczących przelewu wadium musi jednoznacznie wynikać, czyjej oferty wadium dotyczy. 8.5. Dokument stwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy w oryginale dostarczyć do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się, aby ww. dokument zdeponować w oryginale w Urzędzie Gminy Krasnopol, a do oferty załączyć kopię. Jeżeli Wykonawca zdecyduje się złożyć oryginał ww. dokumentu wraz z ofertą, zaleca się, aby dokument wadialny nie był trwale złączony z ofertą. 8.6. Dokument wadialny musi jednoznacznie określać, jakiego postępowania i czyjej oferty dotyczy oraz być bezwarunkowy i płatny na pierwsze żądanie. 8.7. Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczających uprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy, w szczególności w przypadku dokumentu wadialnego mającego stanowić wadium wykonawców występujących wspólnie. Wadium musi obowiązywać przez cały okres związania ofertą. 8.8. Dokument wadialny nie może ograniczać uprawnień Zamawiającego do dochodzenia roszczeń z tytułu zatrzymania wadium poprzez zapisy w dokumencie wadialnym, które uzależniają prawo do dochodzenia roszczeń od dostarczenia wystawcy żądania z tytułu gwarancji w dacie ważności gwarancji, jeżeli data ważności gwarancji jest ustalona na okres, który uniemożliwi Zamawiającemu skuteczne dostarczenie tego żądania. 8.9. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: a) Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; b) Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej; c) Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: c.1) Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych); 5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.3. Zasoby innych podmiotów a) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: e.1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; e.2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; e.3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; e.4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.2. c) Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.2., dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wy- konanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 6.4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.1. i 6.2 SIWZ, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). 6.5. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2 ppkt. c), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę dokumenty. Jeżeli dokumenty te są sporządzone w języku innym niż polski, Zama - wiający żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wyko- nawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. 6.6. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w 6.1 i 6.2., które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną