Przetargi.pl
Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na terenie Łazienek Obornickich poprzez budowę plaży i zaplecza sanitarno-gospodarczego.

Gmina Oborniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6559100 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2019-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
    Piłsudskiego 76
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6559100, fax. 061 6559101
    REGON: 63125880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na terenie Łazienek Obornickich poprzez budowę plaży i zaplecza sanitarno-gospodarczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na terenie Łazienek Obornickich poprzez budowę plaży i zaplecza sanitarno-gospodarczego. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie polany w parku Łazienki Obornickie: plaża, ścieżki spacerowe, mała architektura, zieleń. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia są w części robotami w zakresie robót nawierzchniowych, w części w zakresie robót budowlanych kubaturowych, w części związanymi z dostawą i montażem obiektów małej architektury, urządzaniem terenów rekreacji i zieleni. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na terenie parku miejskiego zawierającego naturalną zieleń przyrzeczną (rzeka Wełna), oraz naturalną, choć w części ukształtowaną antropomorficznie rzeźbą terenu. Zakres robót: 1. ELEMENTY LINIOWE (POWIERZCHNIE UTWARDZONE, PLAŻA): 1.1. Wykonanie chodników, ścieżek i placów utwardzonych: - wytyczenie, pomiary - roboty ziemne, kształtowanie terenu, korytowanie gruntu, wywóz i (lub) rozplantowanie urobku - wywóz i utylizacja elementów zbędnych dla realizacji zamierzenia - wykonanie obrzeży na ławach, wbudowanie palisad na stopniach - wykonanie konstrukcji podbudowy pod nawierzchnie utwardzone - ułożenie nawierzchni 2.2. Wykonanie plaży piaszczystej z ciągiem do leżakowania: - roboty ziemne, korytowanie - wykonanie nawierzchni leżakowni (pod leżaki betonowe) na podbudowie z podsypki cementowo – piaskowej - montaż obrzeży na ławach, wbudowanie palisad na stopniach - ułożenie geowłókniny - ułożenie warstwy piasku 2. ELEMENTY KUBATUROWE: 2.1. Budowa lub montaż prefabrykowanych obiektów kubaturowych: - roboty ziemne, korytowanie, usunięcie darni, trawy - wykonanie obrzeży na ławach - wykonanie fundamentowania pod pawilony (ławy, stopy pod słupki lub płyty betonowe) - wzniesienie pawilonu otwartego (lub półotwartego) na potrzeby rekreacyjne, piknikowe np. zorganizowanie tymczasowego punktu sprzedaży, punktu plenerowej gastronomii itp. - wzniesienie pawilonu budynku gospodarczego 2.2. Montaż małej architektury: - ławo-donice z betonu architektonicznego - leżakownia (ciąg 3-ech leżaków) stała z betonu architektonicznego - montaż ławek, koszy na śmieci i 3 kompletów: stołu i 2 siedzisk do gier planszowych (szachy, warcaby, halma itp.) 3. URZĄDZENIE ZIELENI (NISKA ZIELEŃ: TRAWY OZDOBNE, KRZEWY DEKORACYJNE, KWIETNIKI ITP.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach