Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3673753 , fax. 034 3651756
- Data zamieszczenia: 2015-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
ul. Bialska 104/118 104/118
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3673753, fax. 034 3651756
REGON: 00128105300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: -
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozwój i modernizacja bazy materialnej budynku D celem zwiększenia bezpieczeństwa pacjentów poprzez dostosowanie do przepisów p.poż. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Rozwój i modernizacja bazy materialnej budynku D celem zwiększenia bezpieczeństwa pacjentów poprzez dostosowanie do przepisów p.poż. 2.Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim oraz wykonaniem robót budowlanych celem modernizacji bazy materialnej budynku D Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie przy ul. PCK 7 w ramach zadania pod nazwą: Rozwój i modernizacja bazy materialnej budynku D celem zwiększenia bezpieczeństwa pacjentów poprzez dostosowanie do przepisów p.poż. W tym: Część Nr 1 -Oddymianie klatek schodowych. Część Nr 2 -Modernizacja istniejącej Izby Przyjęć. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i program funkcjonalno-użytkowy. Dokumentacja projektowa i program funkcjonalno - użytkowy są załącznikami do ogłoszenia o przetargu i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.szpitalparkitka.com.pl. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 14 do SIWZ. 4.UWAGA: Przedmiot zamówienia posiada mniejszy zakres robót niż program funkcjonalno-użytkowy zamieszczony na stronie internetowej. Z programu funkcjonalno-użytkowego należy wyłączyć Modernizację drogi przeciwpożarowej do budynku D wraz z placem manewrowym dla wozów strażackich oraz Przemurowanie kominów. Pozostałe roboty są zgodne z programem funkcjonalno użytkowym. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. 6.Jeżeli w dokumentacji projektowej lub w programie funkcjonalno - użytkowym wskazano w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowania poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów -produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 7.Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 8.Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków z Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozwój i modernizacja bazy materialnej budynku D celem zwiększenia bezpieczeństwa pacjentów poprzez dostosowanie do przepisów p.poż. 9.Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed przystąpieniem do złożenia oferty. Termin należy uzgodnić z Panem Piotrem Plutą - tel. (34) 367 32 52. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości Kwota wadium wymaganego w poszczególnych częściach zamówienia wynosi: Część Nr 1- 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Część Nr 2 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji źródeł odnawialnych z energii słonecznej w obiektach basenów krytych i hali sportowej w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika przy ul. Korczaka w Golasowicach i ul. Golasowickiej w Pielgrzymowicach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa parku przy obiekcie szpitalnym zlokalizowanym w Częstochowie przy Al. Pokoju 44 z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-27 - Budowa nawierzchni utwardzonej wraz z odwodnieniem ulicy Romantycznej w Nakle Śląskim
Dodano: 2016-07-26 - Budowa drogi wraz z odwodnieniem bocznej ul. Leszka - dojazd do budynków 15c - 15f
Dodano: 2016-07-26 - Odbudowa drogi gminnej nr 642 124 S Do Mików w miejscowości Sól na odcinku 0+000 - 0+520
Dodano: 2016-07-26 - Dobudowa windy do budynku przy ul. Nad Białką 1e w Czechowicach-Dziedzicach na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ul. Pawiej w Rudziczce na odcinku o długości około 232mb wraz z odwodnieniem
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej Na Bugaj w Lipowej
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa odcinka drogi gminnej (nr 664 039S) ul. Piaskowa na osiedlu w Opatowie
Dodano: 2016-07-20