Przetargi.pl
Rozwój i integracja systemów informatycznych oraz wdrożenie e-usług publicznych na terenie Gminy Kłodzko

Gmina Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Okrzei
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 474 100 , fax. 746 474 103
  • Data zamieszczenia: 2019-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodzko
    ul. Okrzei
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 746 474 100, fax. 746 474 103
    REGON: 89071796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój i integracja systemów informatycznych oraz wdrożenie e-usług publicznych na terenie Gminy Kłodzko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Rozwój i integracja systemów informatycznych oraz wdrożenie e-usług publicznych na terenie Gminy Kłodzko. Zamówienie zostało podzielone na cztery zadania: a) Zadanie nr 1 – Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego Celem zadania jest rozwój 16 e-usług publicznych dedykowanych mieszkańcom i przedsiębiorcom z Gminy Kłodzko. Po realizacji projektu poziom świadczonych e-usług wzrośnie odpowiednio: do poziomu 4 i 5 e-dojrzałości w przypadku 14 e-usług, do poziomu 3 e-dojrzałości w przypadku 2 e-usług. Zakłada się wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz integrację tego Systemu z Platformą Usług Administracji Publicznej ePUAP. Zintegrowany System Informatyczny umożliwia obsługę mieszkańców i przedsiębiorców w poszczególnych obszarach funkcjonowania Urzędu Gminy Kłodzko. Opisane działania przełożą się na zwiększone wykorzystanie e-usług publicznych. b) Zadanie nr 2 – Dostawa i wdrożenie Platformy Zamówień Publicznych do 30 tysięcy euro dla Urzędu Gminy Kłodzko i 17 innych jednostek organizacyjnych Celem zadania jest dostawa i wdrożenie Platformy Zamówień Publicznych do 30 tys. EUR dla Urzędu Gminy Kłodzko i 17 innych jednostek organizacyjnych, która ma umożliwić kompleksową obsługę zamówień do 30 tysięcy euro w tym przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych oraz komunikację elektroniczną między Zamawiającym, a Wykonawcą. Aplikacja udostępni między innymi następujące moduły oprogramowania: - moduł portal Wykonawców, - moduł dla pracowników Urzędu Gminy w Kłodzku oraz jednostek organizacyjnych Gminy. c) Zadanie nr 3 – Dostawa i instalacja 5 sztuk przełączników sieciowych Celem zadania jest dostawa, montaż i konfiguracja fabrycznie nowych, nieużywanych oraz nieeksploatowanych na wystawach lub imprezach targowych, sprawnych technicznie, bezpiecznych, kompletnych i gotowych do pracy, a także spełniających wymagania techniczno – funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia przełączników sieciowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł. słownie: [pięć tysięcy zł 00/100], , Zadanie nr 2 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium, Zadanie nr 3 – Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach