Przetargi.pl
„Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF - Gmina Krasne”.

Gmina Krasne ogłasza przetarg

  • Adres: 36-007 Krasne, Krasne
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8555223 , fax. 17 8555267
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasne
    Krasne 121
    36-007 Krasne, woj. podkarpackie
    tel. 17 8555223, fax. 17 8555267
    REGON: 54643700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrasne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF - Gmina Krasne”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej Mała Kolonia Nr 108553R w Krasnem o długości 864,14 m wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną , budowlami i urządzeniami budowlanymi oraz budowa 7 zatok autobusowych wraz z wiatą przystankową przy drogach powiatowych na terenie gminy Krasne w ramach Projektu „Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF, Oś priorytetowa V Infrastruktura komunikacyjna Działanie 5.5 Niskoemisyjny transport miejski – Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 2.1. Część I: Rozbudowa drogi Mała Kolonia nr 108553 R Zakres robót obejmuje budowę drogi gminnej Mała Kolonia Nr 108553R w Krasnem o długości 864,14 m wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną , budowlami i urządzeniami budowlanymi, realizowaną na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Nr 3/2017 z dnia 09.08.2017 r. 2.2. Część II: Budowa 7 zatok autobusowych przy drogach powiatowych na terenie gminy Krasne Zakres robót obejmuje budowę 7 zatok autobusowych wraz z wiatą przystankową na działkach nr ew. 1051/2, 1011 położone w miejscowości Krasne, na działkach nr ew. 3692, 1224/6 w miejscowości Malawa, na działkach nr ew. 1442,714/2 w miejscowości Palikówka, na działkach 436, 1051/4, 425/1 w miejscowości Strażów, w celu zwiększenia bezpieczeństwa osób korzystających ze środków komunikacji zbiorowej na terenie gminy Krasne. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót, które Zamawiający załączył do SIWZ nie stanowią elementu dokumentacji projektowej. Przedmiary mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. W związku z tym, zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej, zbadania miejsca budowy i jego otocze¬nia, oraz uzyskania potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej. Podane w opisie przedmiotu zamówienia jakiekolwiek nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, nie mają na celu naruszenie art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w tej części przedmiotu zamówienia rozwiązania równoważne, pod warunkiem zapewnienia tych samych lub lepszych od wskazanych w dokumentach przetargowych parametrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości : - dla Części I: 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) - dla Części II: Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium 2.Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności (np.: przesłania wezwania za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ), jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy. 3.Wadium można wnieść w jednej z następujących form: - w pieniądzu; - w poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (zobowiązanie pieniężne); - w gwarancji bankowej; - w gwarancji ubezpieczeniowej; - w poręczeniu udzielonym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu, Wykonawca jest zobowiązany wpłacić na rachunek bankowy: 81 9176 1048 2001 0001 1400 0003 z dopiskiem „WADIUM, numer postępowania RI.271.1.14.2017.ML ” Część …………….(wpisać część/części, na którą/e składane jest wadium) 5. Wadium uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego, zaś dowód wniesienia wadium zostanie dołączony do oferty. 6. Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: 6.1. musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6.2. musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6.3. musi zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (nie później niż w ciągu 21 dni od daty zgłoszenia żądania), 6.4. musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela), 6.5. do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna w następujący sposób: •kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem”, a w przypadku gdy oferta jest zszyta wraz z ofertą i dokumentami z nią składanymi; •oryginał należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wykorzystanie go w przypadku konieczności potrącenia wadium. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej przez podmioty występujące wspólnie, z treści dokumentu musi w sposób jednoznaczny wynikać kto jest dłużnikiem. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/ Osób podpisujących nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo potwierdzające upewnienia do podpisania ofert musi być złożone w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 3.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, złoży w ofercie , w szczególności , pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U z 2016 poz. 1126)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach