GMINA NOWA RUDA ogłasza przetarg
- Adres: 57-400 Nowa Ruda, ul. Niepodległości 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWA RUDA
ul. Niepodległości 2
57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
REGON: 000536580 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina.nowaruda.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozwój Gminy Nowa Ruda poprzez budowę i modernizację infrastruktury drogowej oraz zagospodarowanie terenu przy szkole w Bożkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1. Przebudowa dróg w Gminie Nowa Ruda Wolibórz. a) Przebudowa drogi w Woliborzu, dz. 155, 527b) Przebudowa drogi w Woliborzu, dz. 387, 688c) Przebudowa drogi w Woliborzu, dz. 129Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do niniejszej SWZ w dokumentacji projektowej oraz pomocniczo w przedmiarach robót.Część 2. Przebudowa dróg w Gminie Nowa Ruda Wolibórza) Przebudowa drogi w Woliborzu, dz. 113b) Przebudowa drogi w Woliborzu, dz. 708, 219 i 214c) Przebudowa drogi w Woliborzu, dz. 825, 843 i 844Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do niniejszej SWZ w dokumentacji projektowej oraz pomocniczo w przedmiarach robót.Część 3. Zagospodarowanie terenu wokół Szkoły w Bożkowie oraz przebudowa drogi a) Przebudowa drogi w Bożkowie, dz. 100b) Zagospodarowanie terenu wokół kompleksu Zespołu Szkół nr 3 z oddziałami integracyjnymi w BożkowieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do niniejszej SWZ w dokumentacji projektowej oraz pomocniczo w przedmiarach robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) dla każdej części zamówienia.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego:Prowadzony w Gospodarczym Banku Spółdzielczym Radków z/s w Nowej Rudzie, ul. Radkowska 4, 57-402 Nowa Ruda, Numer konta : 62 9536 0001 3001 0006 7351 0005 w tytule przelewu podając:„Rozwój Gminy Nowa Ruda”Szczegółowo opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dla każdej z części zamówienia oddzielnie wraz z określeniem dokumentów na potwierdzenie ich spełnienia.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł.2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, potwierdzające, że wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na na budowie i/lub remoncie i/lub modernizacja i/lub naprawie drogi o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł.b) wykazu osób potwierdzającego, że Wykonawca dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.), tj.: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi - ul. Widok w Bolesławcu (boczna od tunelu) – II postępowanie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa drogi gminnej nr 104930D- ul. Szkolna w Wiszni Małej
Dodano: 2024-04-17 - "Przebudowa ul. Szkolnej w Rusku"
Dodano: 2024-04-16 - Przebudowa łącznika ul. Miodowej do ul. Wojska Polskiego w Bystrzycy Kłodzkiej.
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa drogi wraz z budową ciągu pieszo – rowerowego na działkach nr 686, 683, obręb Wilków w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-25 - Prusice VI droga dojazdowa do gruntów rolnych w obszarze scalania
Dodano: 2024-03-25 - Budowa ulicy gminnej Czerwonych Maków w formule „zaprojektuj i wybuduj” – II postępowanie
Dodano: 2024-03-20 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3068D - budowa chodnika w miejscowości Zarzyca w 2024 roku
Dodano: 2024-03-13 - Przebudowa drogi gruntowej z Modlikowic do Olszanicy – etap II
Dodano: 2024-03-12 - Przebudowa ul. Dębowej w miejscowości Długołęka, gm. Długołęka
Dodano: 2024-03-07