Przetargi.pl
„Rozwój dostępu do e-usług publicznych w Gminie Szaflary”.

Gmina Szaflary ogłasza przetarg

  • Adres: 34-424 Szaflary, Zakopiańska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 754 703 , fax. 182 754 977
  • Data zamieszczenia: 2018-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szaflary
    Zakopiańska 18
    34-424 Szaflary, woj. małopolskie
    tel. 182 754 703, fax. 182 754 977
    REGON: 491892713
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozwój dostępu do e-usług publicznych w Gminie Szaflary”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Gminy Szaflary zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 1. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni 12 miesięczny (z możliwością wydłużenia do 3 lat) okres gwarancyjny na miejscu z opcją naprawy dnia następnego. Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy do akceptacji Zamawiającemu, dokument wystawiony przez producenta oferowanych komputerów (lub jego autoryzowanego przedstawiciela), potwierdzający, że oferowane komputery, będą objęte gwarancją na zasadach określonych w § 5 ust. 2-4 wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik 1 do SIWZ. Część 2 Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP – elektronizacja procesu prowadzenia dialogu społecznego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Część 3 Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych 16 e-usług, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na zawartość oferty składa się: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – część 1, załącznik nr 5 do SIWZ – część 2, załącznik nr 6 do SIWZ – część 3. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. - załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku ustanowienia pełnomocnika. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 7.9 SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach