Gmina Szaflary ogłasza przetarg
- Adres: 34-424 Szaflary, Zakopiańska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 754 703 , fax. 182 754 977
- Data zamieszczenia: 2018-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szaflary
Zakopiańska 18
34-424 Szaflary, woj. małopolskie
tel. 182 754 703, fax. 182 754 977
REGON: 491892713 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szaflary.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Rozwój dostępu do e-usług publicznych w Gminie Szaflary”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Gminy Szaflary zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 1. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni 12 miesięczny (z możliwością wydłużenia do 3 lat) okres gwarancyjny na miejscu z opcją naprawy dnia następnego. Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy do akceptacji Zamawiającemu, dokument wystawiony przez producenta oferowanych komputerów (lub jego autoryzowanego przedstawiciela), potwierdzający, że oferowane komputery, będą objęte gwarancją na zasadach określonych w § 5 ust. 2-4 wzoru umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik 1 do SIWZ. Część 2 Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP – elektronizacja procesu prowadzenia dialogu społecznego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Część 3 Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych 16 e-usług, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla części 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na zawartość oferty składa się: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 4 do SIWZ – część 1, załącznik nr 5 do SIWZ – część 2, załącznik nr 6 do SIWZ – część 3. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. - załącznik nr 7 do SIWZ. 3.Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku ustanowienia pełnomocnika. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 7.9 SIWZ (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu serwerowego i komputerowego w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
Dodano: 2024-06-03 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
Dodano: 2024-05-29 - Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
Dodano: 2024-05-22 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 10 części
Dodano: 2024-05-17 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 5 części
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
Dodano: 2024-04-30 - Dostawa różnego sprzętu komputerowego i oprogramowania - 10 części
Dodano: 2024-04-05 - „Dostawa sprzętu IT – w ramach realizowanego przedsięwzięcia grantowego pn. „Dostępne Nowe Brzesko”.
Dodano: 2024-03-11 - Zakup sprzętu komputerowego, tj. komputery stacjonarne z monitorami oraz oprogramowaniem biurowym - 8 szt. na potrzeby Instytutu Lekarskiego ANS w Nowym Targu dla kierunku lekarskiego
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa komputerów typu All-in-One
Dodano: 2024-01-10