Przetargi.pl
Rozwieszanie rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej na przystankach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Gminę Wrocław

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231, , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2017-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, , fax. 717 779 229
    REGON: 109467000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwieszanie rozkładów jazdy i informacji pasażerskiej na przystankach komunikacji zbiorowej organizowanej przez Gminę Wrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest stała obsługa przystanków komunikacji zbiorowej organizowanej przez Gminę Wrocław, obejmująca: - wywieszanie (wymianę) w gablotach na słupkach i w wiatach przystanków komunikacji zbiorowej rozkładów jazdy i informacji pasażerskich oraz usuwanie z nich rozkładów jazdy i informacji pasażerskich, które utraciły ważność, - oznaczanie na znakach przystankowych oraz w innych punktach informacyjnych poza przystankami numerów linii, których pojazdy zatrzymują się na danym przystanku, - uzupełnianiu na przystankach rozkładów jazdy i innych informacji pasażerskich w przypadku ich braku, zniszczenia, zabrudzenia oraz wymianie brudnych, zakurzonych koszulek foliowych na rozkłady jazdy i informacje pasażerskie, - oznaczanie przystanków wyłączonych z ruchu (zasłanianie pokrowcem „Przystanek nieczynny”), - ustawianie, demontaż, bieżącą konserwację i naprawę awaryjnych słupków przystankowych, wraz z tabliczkami na rozkłady jazdy i informacje pasażerskie oraz numerami linii, których pojazdy zatrzymują się na danym przystanku, - dokonanie wymiany 100% osłon foliowych na rozkłady jazdy i informacje pasażerskie, w gablotach na słupkach, w wiatach i pylonach w danym Zadaniu w terminie określonym w ofercie Wykonawcy, lecz nie później niż w terminie do dnia 28.02.2018 r. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie nr 1 – obejmujące przystanki zlokalizowane w północno-zachodniej i południowo-zachodniej części miasta Zadanie nr 2 – obejmujące przystanki zlokalizowane w północno-wschodniej i południowo-wschodniej części miasta 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia przedstawione zostały w: Projekcie umowy wraz z załącznikami. 4. Wykonawca po zawarciu umowy, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 9 ust. 2 zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na czas trwania umowy określony w § 9 ust. 1. Minimalna suma ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności gospodarczej wynosi 400.000 zł (słownie złotych: czterysta tysięcy) dla każdego z zadań. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość ubezpieczenia przez cały okres realizacji umowy. W wypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta jest na czas krótszy niż okres obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się przedstawiać dowody ubezpieczenia (kopie polisy ubezpieczeniowej) potwierdzające ciągłość ubezpieczenia w ciągu 15 dni od ustania okresu obowiązywania poprzednich umów ubezpieczenia. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę: a) Zamawiający wymaga, aby czynności biurowo-administracyjne oraz czynności związane z wywieszaniem, wymianą (zdejmowaniem) na przystankach rozkładów jazdy i informacji pasażerskich, były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). b) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby (co najmniej 3 osoby w danym Zadaniu) wykonujące czynności wymienione w lit. a) powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: a) dla Zadania nr 1 – 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), b) dla Zadania nr 2 – 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), c) dla Zadań nr 1 i 2 – 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101) informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) – wzór stanowi Załącznik nr 2.6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną