Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów ogłasza przetarg
- Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20 , fax. 22 185 25 40
- Data zamieszczenia: 2016-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20, fax. 22 185 25 40
REGON: 00000222300019 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozszerzony serwis producenta sprzętu AVAYA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja wsparcia technicznego dla zainstalowanych i eksploatowanych u Zamawiającego produktów Avaya, w zakresie obejmującym: 1.1. Przedłużenie usługi wsparcia utrzymaniowego dla oprogramowania Avaya Aura 6.x, do dnia 31.03.2017 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. 1.2. Usługi wsparcia i aktualizacji oprogramowania AVAYA AES, do dnia 31.03.2017 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. 1.3. Usługi wsparcia i aktualizacji oprogramowania AVAYA AEP, do dnia 31.03.2017 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. 1.4. Usługi wsparcia wymiany uszkodzonych bram głosowych oraz terminali Avaya dla wszystkich lokalizacji Zamawiającego do dnia 31.03.2017 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. 1.5. Usługi wsparcia oraz aktualizacji oprogramowania dla systemu nagrywania rozmów AVAYA WFO dla lokalizacji Warszawa i Radom, do dnia 31.03.2017 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. 1.6. Usługi wsparcia oraz aktualizacji oprogramowania dla systemu CMS dla lokalizacji Warszawa i Radom, do dnia 31.03.2017 r., z zachowaniem ciągłości dla poprzednich okresów aktualizacji i subskrypcji na zasadach określonych w Umowie. 1.7. Usługi Wsparcia Doradczo-Technicznego dla technologii telekomunikacyjnych AVAYA, które tworzą rozległą infrastrukturę sieci głosowej i Call Center oraz IVR eksploatowaną przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był świadczony przez Wykonawcę, który jest Certyfikowanym Partnerem firmy Avaya tj. posiada status Avaya Business Partner o poziomie określonym jako Silver Partner lub wyższym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy dokumentu potwierdzającego aktualizację wsparcia technicznego producenta
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi informatyczne dotyczące aplikacji (systemów) Xpertis firmy Macrologic SA i Mediqus firmy Gabos Software
Dodano: 2016-07-27 - Usługi migracji, importu oraz wykonania zestawień w module ARP w systemie Quorum
Dodano: 2016-07-27 - ŚWIADCZENIE USŁUG INFORMATYCZNYCH DLA MAZOWIECKIEGO CENTRUM PSYCHIATRII DREWNICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dodano: 2016-07-27 - Stworzenie i wdrożenie oprogramowania służącego do prowadzenia rejestrów nieruchomości, udziałów i akcji nabytych lub objętych przez cudzoziemców
Dodano: 2016-07-22 - Zakup usług wsparcia i modyfikacji dla systemu AX People
Dodano: 2016-07-21 - wykonanie usługi audytu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miasta Kobyłka
Dodano: 2016-07-12 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.:Utrzymanie Systemu Zbierania Danych ze Stacji Synoptycznych (SZDzSS), modyfikacja i rozbudowa integracji SZDzSS z systemem C2.6
Dodano: 2016-07-12 - Usługa teleinformatyczna
Dodano: 2016-07-05 - Stworzenie internetowego serwisu informacyjnego Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego
Dodano: 2016-07-01 - Utrzymanie systemu Quorum
Dodano: 2016-06-29