Przetargi.pl
Rozszerzenie systemu informatycznego Eskulap wraz z wdrożeniem, szkoleniem użytkowników i administratora oraz opieką.

Wojewódzki Szpital Psychiatryczny ogłasza przetarg

  • Adres: 98-290 Warta, ul. Sieradzka 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8294013 , fax. 043 8294748
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny
    ul. Sieradzka 3 3
    98-290 Warta, woj. łódzkie
    tel. 043 8294013, fax. 043 8294748
    REGON: 00029154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalwarta@lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozszerzenie systemu informatycznego Eskulap wraz z wdrożeniem, szkoleniem użytkowników i administratora oraz opieką.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozszerzenie systemu informatycznego Eskulap wraz z wdrożeniem, szkoleniem użytkowników i administratora oraz opieką o wartości poniżej 206 000 Euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2. Opis warunków: 2.1. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych /licząc od dnia wszczęcia postępowania/ a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 1 dostawę wdrożenia systemu informatycznego wraz z integracja z systemem Eskulap, o wartości minimum 500.000 złotych. 2. Zaakceptowanie /Wzoru umowy/- załącznik, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń, dokumentów wg formuły /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP należy dostarczyć następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 1.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie należy dostarczyć: 1.4. Wykaz wykonanych dostaw, usług wdrożeń systemu Eskulap w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (z przedstawionych dokumentów powinno wynikać w sposób jednoznaczny, nie budzący jakichkolwiek wątpliwości Zamawiającego co do przedmiotu i wartości zrealizowanych dostaw i usług. czym za spełniające powyższe wymagania zostaną uznane tylko te zamówienia, które rozpoczęto i zakończono w okresie przed dniem wszczęcia postępowania - załącznik nr 18.5. 1.5. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę innego systemu Zamawiający wymaga referencji potwierdzającej, iż Wykonawca doprowadził do integracji oferowanego systemu z systemem Eskulap 1.6. Oświadczenie wykonawcy, że spełniania warunki z art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 1.7. Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców - załącznik nr 18.6 do niniejszej specyfikacji. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający żąda: oświadczenia, że realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w oparciu o szczegółowy harmonogram prac instalacyjno- wdrożeniowych i szkoleniowych który zostanie zaproponowany przez Wykonawcę w przedłożonej ofercie. Harmonogram wdrożenia powinien być rozbity na etapy, wraz ze wskazaniem procentowego udziału poszczególnych etapów realizacji całości zamówienia. Każdy etap będzie zakończony podpisaniem protokołu Odbioru Etapu. Po zakończeniu realizacji wszystkich etapów wskazanych przez wykonawcę oraz po stwierdzeniu poprawności działania całości przedmiotu zamówienia, podpisany zostanie Ostateczny Protokół Odbioru. 3.1 Zaakceptowany Wzór umowy - załącznik nr 18.4. 3.2 Wypełniony - załącznik nr 18.2 i 18.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwarta.regiony.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach