Przetargi.pl
Rozszerzenie posiadanego oprogramowania do prowadzenia zasobu geodezyjnego poprzez dostawę i wdrożenie oprogramowania do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz udostępniania danych przez internet

Starostwo Powiatowe w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Poznańska 20
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (063) 275 86 00 , fax. 0-63 275 86 69
  • Data zamieszczenia: 2014-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Słupcy
    ul. Poznańska 20 20
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. (063) 275 86 00, fax. 0-63 275 86 69
    REGON: 31106099000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozszerzenie posiadanego oprogramowania do prowadzenia zasobu geodezyjnego poprzez dostawę i wdrożenie oprogramowania do prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz udostępniania danych przez internet
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest rozszerzenie posiadanego oprogramowania do prowadzenia zasobu geodezyjnego poprzez realizację dostawy i wdrożenia systemu informatycznego. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8 pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, 48.61.00.00-7 systemy baz danych, 48.61.20.00-1 system zarządzania bazą danych, 80.53.31.00-0 usługi szkolenia komputerowego. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)dostarczenie, zainstalowanie i wdrożenie systemu do prowadzenia ewidencji gruntów, budynków, oraz systemu do udostępniania danych przez Internet. Wymagania dla systemu zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ, 2) dostarczenie kompletu licencji, 3) sprawowanie opieki autorskiej i serwisowej przez okres 12 miesięcy od zakończenia wdrażania systemu: a) opieka autorska - wsparcie techniczne, pełen suport; niezwłoczne reagowanie na zgłoszenie Zamawiającego; usuwanie błędów, rozwijanie, aktualizowanie i dostosowywanie systemu do wymagań obowiązującego prawa; b) opieka serwisowa - nadzór i kontrola nad wdrożeniem i prawidłową pracą systemu oraz przeprowadzanie wizyt serwisowych w siedzibie Zamawiającego, 4) przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkoleń pracowników Zamawiającego, w zakresie obsługi systemu informatycznego z wykorzystaniem baz Zamawiającego - według wymagań opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ. Potwierdzeniem zakończenia szkolenia, przez każdego z pracowników, będzie uzyskanie certyfikatu (lub innego dokumentu) wydanego przez Wykonawcę. 5) dostarczenie wszelkich dokumentów niezbędnych do potwierdzenia prawidłowości realizacji zamówienia publicznego, w szczególności gwarancji, certyfikatów i innych nie wymienionych. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SIWZ. 4.Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia zawierał najaktualniejsze wersje oprogramowań. 5. Zamawiający nie dopuszcza dostawy nie posiadającej: atestów i certyfikatów obowiązujących na rynku polskim i europejskim lub dokumentów równoważnych im pod względem treści, które potwierdzają posiadanie atestów i certyfikatów.6. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Ewentualne, wskazane nazwy własne stanowią przykładowe produkty spełniające wymogi Zamawiającego. 7.Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami ustaw: z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 235); z 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 262); z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.) i pozostałych przepisów obowiązującego prawa, w tym także wymienionych w załączniku Nr 5 do SIWZ. 8. Zamówienie obejmuje również prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach