Przetargi.pl
Rozszerzenie infrastruktury turystycznej pogranicza poprzez budowę obiektów rekreacyjno-wypoczynkowych w miejscowości Krasno nad Kysucou i Milówka

Gmina Milówka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-360 Milówka, ul. Jana Kazimierza 123
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8637190 , fax. 033 8637600
  • Data zamieszczenia: 2014-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milówka
    ul. Jana Kazimierza 123 123
    34-360 Milówka, woj. śląskie
    tel. 033 8637190, fax. 033 8637600
    REGON: 00054902200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milowka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozszerzenie infrastruktury turystycznej pogranicza poprzez budowę obiektów rekreacyjno-wypoczynkowych w miejscowości Krasno nad Kysucou i Milówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa obiektów sportowych na terenie Gimnazjum im. Jana Pawła II w Milówce. W ramach zadania należy wykonać m. innymi: boisko do piłki ręcznej w nawierzchni z trawy sztucznej o wymiarach 22m x 44m- pole gry o wymiarach 20m x 40 m, boisko wielofunkcyjne w nawierzchni poliuretanowej zawierające: boisko do koszykówki o wymiarach 17 m x 30 m, gdzie pole gry wynosi 15 m x 28 m, boisko do gry w siatkówkę (wpisane w boisko do koszykówki) o wymiarach 13 m x24 m, gdzie pole gry ma wymiary 9 m x 18 m. bieżnię prostą czterotorową długość 100 m, plac rekreacyjny w nawierzchni szutrowej wraz z przyrządami gimnastycznymi, rozbieg do skoku w dal wraz z zeskocznią, skocznię do skoku wzwyż wraz z zeskocznią wypełnioną piaskiem, pole rozbiegu w nawierzchni szutrowej, rzutnię do pchnięcia kulą w nawierzchni szutrowej wraz z kręgiem rzutu, ścieżkę zdrowia w nawierzchni szutrowej, utwardzenie placu kostką brukową oraz wykonanie elementów małej architektury (klomby, zieleńce, ciągi piesze). Zakres robót obejmuje następujące prace: roboty budowlane w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, roboty odwadniające, boisko do piłki ręcznej, boiska wielofunkcyjne, bieżnia prosta oraz rozbieg w nawierzchni poliuretanowej o parametrach zgodnych z projektem , boiska do piłki ręcznej w nawierzchni z trawy syntetycznej o parametrach zgodnych z projektem, rzutnia do pchnięcia kulą, plac rekreacyjny, ścieżka zdrowia i skocznia do skoku wzwyż, zeskok do skoku w dal i trójskoku, chodniki, roboty w zakresie instalacji budowlanych, zabudowa piłkochwytów. Szczegółowy zakres zamówienia określają: przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 9 do Specyfikacji, projekt budowlany stanowiący Załącznik Nr 10 do Specyfikacji, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik Nr 11 do Specyfikacji. Zamawiający ustala formę wynagrodzenia ryczałtowego za realizację całego przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. Do wyceny należy przyjąć wszelkie niezbędne koszty w tym prace przygotowawcze, niezbędne roboty tymczasowe, zapewniające prawidłowość wykonania zamówienia podstawowego objętego dokumentacją budowlaną oraz STWIOR. W przypadku zauważenia nieprawidłowości w Projekcie lub rozbieżności należy o tym fakcie poinformować Zamawiającego w terminie przewidzianym do składania wniosków i zapytań. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust.5 ustawy oraz sporządzenie wykazu materiałów i rozwiązań równoważnych wraz z wykazem dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. Zamawiający wymaga udzielenia 60 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: rozpoczęcie robót objętych niniejszy postępowaniem nastąpi po podpisaniu umowy i protokolarnym przekazaniu placu budowy zakończenie robót objętych niniejszym postępowaniem nastąpi w terminie do 30 czerwca 2014 r. Wykonawca przed odbiorem końcowym sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu umowy, którego łączna wartość będzie zgodna z wartością określoną w ofercie Wykonawcy za realizację przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 35000 zł (słownie : trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r. Nr 42, poz 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Węgierskiej Górce 20 8131 0005 0000 0244 2000 0030. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz-oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopie dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46.1 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 5 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zastanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba , że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milowka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach