Przetargi.pl
Rozświetlamy gminę Leśniowice

GMINA LEŚNIOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 22-122 Leśniowice, 21A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 567-54-94
  • Data zamieszczenia: 2024-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LEŚNIOWICE
    21A
    22-122 Leśniowice, woj. lubelskie
    tel. 82 567-54-94
    REGON: 110198050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglesniowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozświetlamy gminę Leśniowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Rozświetlamy gminę Leśniowice”, polegająca na modernizacji istniejącego na terenie gminy Leśniowice oświetlenia, polegającą na wymianie 498 szt. opraw nieenergooszczędnych na nowe oprawy. Instalowane oprawy oświetleniowe będą gwarantowały możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji opraw oraz będą posiadały łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i. Wymagany okres gwarancji dla zabudowanych opraw oświetleniowych będzie wynosił co najmniej 60 miesięcy.4.2. Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:1. Demontaż 498 szt. nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych oraz dostawę i montaż 498 szt. nowych opraw wyprodukowanych.2. Podstawowe parametry opraw LED:1) - moc oprawy min. 60W, strumień świetlny min. 8500lm2) moc oprawy min. 100W, strumień świetlny min. 17000lm3) II kl. ochrony przeciwporażeniowej,4) stopień szczelności IP-66,5) korpus oprawy – odlew aluminiowy,6) ochrona przeciwprzepięciowa – 10 kV/5kA (oddzielny element w oprawie),7) zasilanie: 230V +/- 10%, 50 Hz,8) montaż na wysięgniku o śr. do 60 mm, regulacja pochylenia 0-90 st.9) oprawy oświetleniowe LED mają posiadać łącznie certyfikaty ENEC, ENEC+, ZD4i z możliwością zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy.3. Wykonanie prób i pomiarów kontrolnych urządzeń energetycznych,4. Wciąganie do wysięgników przewodów do zasilenia opraw,5. Montaż osprzętu zabezpieczającego oprawy i obwody oświetleniowe,6. Montaż nowych zacisków zasilających oprawy,7. Utylizację zdemontowanych opraw i osprzętu, wskazanego przez Zamawiającego i pracowników Wydziału Utrzymania w Rejonie Energetycznych Chełm z rozliczeniem,8. Wykonanie dokumentacji powykonawczej,9. Wykonanie inwentaryzacja mocy umownej,10. Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu szafek oświetleniowych oraz wymiany wysięgników.11. Wykonanie prac modernizacyjnych na liniach niskiego napięcia wyłącznie w obowiązującej w PGED technologii prac pod napięciem (PPN) tylko przez osoby upoważnione przez RE Chełm (ujęte w wykazie osób zatwierdzonym przez Dyrektora PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość) posiadające wymagane przepisami prawa uprawnienia kwalifikacyjne,12. Uzgodnienie, przed przystąpieniem do prac przy urządzeniach elektroenergetycznych, warunków bezpiecznego wykonania prac w Rejonie Energetycznym Chełm oraz uzyskanie niezbędnego wyłączenia urządzeń,13. Przedłożenie w RE Chełm, dla wszystkich wykonywanych prac, opracowanego harmonogramu prac, z tygodniowym wyprzedzeniem dla prac wykonywanych w technologii PPN oraz dwutygodniowym wyprzedzeniem dla prac wykonywanych z koniecznością wyłączenia urządzeń,14. Dokonanie inwentaryzacji demontowanych urządzeń będących majątkiem PGED przed przystąpieniem do ww. prac demontażowych. Inwentaryzacji winna być wykonana każdorazowo w obecności przedstawiciela Wydziału Majątku Sieciowego RE Chełm.15. Zapienienie wykonywania robót montażowych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia przez osoby posiadające odpowiednie doświadczenie oraz kwalifikacje i uprawnienia jeśli są wymagane na podstawie przepisów prawa.4.3. Szczegółowe wymagania oraz obowiązki Wykonawcy w stosunku do przedmiotu zamówienia określone zostały w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót (załącznik nr 1 do SWZ) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej, o której mowa w pkt 4.3. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy prac nieujętych w przedmiarach lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarach, nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli prace te ujęte były w dokumentacji technicznej.4.4. Gwarancja.Długość okresu gwarancji na dostarczone i zamontowane oprawy oświetleniowe– stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny) do 84 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.4.5. Ubezpieczenie.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym zawrze umowę, dokumentów potwierdzających, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w wymaganym zakresie oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.Zamawiający określając warunki w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-02

Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach