Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, ul. Banacha 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6824215, 6824375, 6824121 , fax. 22 6824108
- Data zamieszczenia: 2012-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
ul. Banacha 2 2
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, fax. 22 6824108
REGON: 01021033300014 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozstawienie hal namiotowych wraz z wyposażeniem dla Potrzeb Dowództwa Operacyjnego Sił Zbrojnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Rozstawienie hal namiotowych wraz z wyposażeniem dla Potrzeb Dowództwa Operacyjnego Sił Zbrojnych (kod CPV: 79952000-2, 39522530-1). Przedmiot wyszczególniono w Formularzu cenowym - Oferta wykonawcy stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać warunki określone w rozdz. V i VI SIWZ.
3. Zamówienie zostało podzielone na dwie następujące części: - Część I: Trening sztabowy CIS 12 - Część II: Trening sztabowy MAJ 12
4. Zakres poszczególnych części zamówienia wygląda następująco: Część I zamówienia Trening sztabowy CIS -12
1) Rodzaj i typ poszycia, konstrukcja oraz ilość i wielkość hal namiotowych: hale namiotowe wielosezonowe z dachem dwuspadowym; poszycie z plandeki typu PCV z materiału nie przepuszczającego światła blockout (trudnopalne i wodoodporne) - dopuszcza się możliwość zastosowania gali w kolorze czarnym w przypadku plandeki wykonanej z PCV przepuszczającej światło; kolor poszycia ciemny (w przypadku braku możliwości dopuszcza się kolor biały); ściany boczne bez okien; wejście do hal namiotowych od strony szczytowej z obu stron hali namiotowej, konstrukcja: profile aluminiowe lub stalowe, łączniki stalowe; ilość - 4 szt; wielkość - 10 m x 55 m (szerokość x długość) - 2200 m2; wysokość ścian nie mniejsza niż 2 - 2,5 m, wysokość w szczycie 4,5 - 5,5 m.
2) Rodzaj podłogi w halach namiotowych: podłoga systemowa, legary stalowe, deski strugane drewniana.
3) Rodzaj, typ i ilość oświetlenia w halach namiotowych: preferowane oświetlenie halogenowe - dopuszcza się możliwość zastosowania oświetlenia jarzeniowego; nie mniej niż 20 punktów świetlnych rozmieszczonych symetrycznie w dwóch rzędach po nie mniej niż 10 punktów w każdym z nich.
4) Rodzaj, typ, kolor, wymiary i ilość ścianek działowych do wydzielenia miejsc pracy w 3 halach namiotowych: ścianki działowe w systemie oktagonalnym (ośmiokątnym); profil aluminiowy np. OCTANORM lub odpowiednik; ścianki pełne z płyt np. HDF obustronnie lakierowanej w kolorze białym; wymiary ścianek: ścianka o szerokości 1m, wysokość 2m; ilość zgodnie z oddzielnie przesłanym planem rozmieszczenia tj.: - 164 ścianek w hali namiotowej nr 1; - 123 ścianek w hali namiotowej nr 2; - 124 ścianek w hali namiotowej nr 3; w każdej hali namiotowej jeden boks z drzwiami systemowymi zamykanymi na klucz.
5) Rodzaj ogrzewania hal namiotowych, wysokość temperatury wewnątrz hal namiotowych w dzień i w nocy oraz sposób jego rozliczenia: ogrzewanie hal - nagrzewnice; temperatura wewnątrz hal w dzień i w nocy 20 stopni C.
6) Instalacja elektryczna rozprowadzona w halach namiotowych umożliwiająca podłączenie zainstalowanego oświetlenia, 2 szt. nagrzewnic powietrza oraz: - 100 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 1; - 133 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 2; - 134 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 3; - 59 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 4.
7) Odległość do skrzynki z prądem do miejsca rozstawienia hal namiotowych - 35 m.
8) Obsługa hal namiotowych, nagrzewnic oraz instalacji elektrycznej i oświetleniowej po stronie wykonawcy.
Część II zamówienia Trening sztabowy MAJ-12
1) Rodzaj i typ poszycia, konstrukcja oraz ilość i wielkość hal namiotowych: wielosezonowe z dachem dwuspadowym; poszycie z plandeki typu PCV z materiału z nie przepuszczającego światła blockout (trudnopalne i wodoodporne) - dopuszcza się możliwość zastosowania gali w kolorze czarnym w przypadku plandeki wykonanej z PCV przepuszczającej światło; kolor poszycia ciemny (w przypadku braku możliwości dopuszcza się kolor biały); ściany boczne bez okien; wejście do hal namiotowych od strony szczytowej z obu stron hali namiotowej; konstrukcja: profile aluminiowe lub stalowe, łączniki stalowe; ilość - 4 szt wielkość - 10 m x 55 m (szerokość x długość) - 2200 m2; wysokość ścian nie mniejsza niż 2 - 2,5 m, wysokość w szczycie 4,5 - 5,5 m.
2) Rodzaj podłogi w halach namiotowych: podłoga systemowa, legary stalowe, deski strugane drewniana.
3) Rodzaj, typ i ilość oświetlenia w halach namiotowych: preferowane oświetlenie halogenowe - dopuszcza się możliwość zastosowania oświetlenia jarzeniowego; nie mniej niż 20 punktów świetlnych rozmieszczonych symetrycznie w dwóch rzędach po nie mniej niż 10 punktów w każdym z nich.
4) Rodzaj, typ, kolor, wymiary i ilość ścianek działowych do wydzielenia miejsc pracy w 3 halach namiotowych: ścianki działowe w systemie oktagonalnym (ośmiokątnym); profil aluminiowy np. OCTANORM lub odpowiednik; ścianki pełne z płyt np. HDF obustronnie lakierowanej w kolorze białym; wymiary ścianek: ścianka o szerokości 1m, wysokość 2m; ilość zgodnie z oddzielnie przesłanym planem rozmieszczenia tj.: - 164 ścianek w hali namiotowej nr 1; - 124 ścianek w hali namiotowej nr 2; - 123 ścianek w hali namiotowej nr 3.
5) Rodzaj ogrzewania hal namiotowych, wysokość temperatury wewnątrz hal namiotowych w dzień i w nocy oraz sposób jego rozliczenia: ogrzewanie hal - nagrzewnice; temperatura wewnątrz hal w dzień i w nocy 20 stopni C.
6) Instalacja elektryczna rozprowadzona w halach namiotowych umożliwiająca podłączenie zainstalowanego oświetlenia, 2 szt. nagrzewnic powietrza oraz: - 100 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 1; - 133 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 2; - 134 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 3; - 59 odbiorników elektrycznych w hali namiotowej nr 4.
7) Odległość do skrzynki z prądem do miejsca rozstawienia hal namiotowych - 35 m.
8) Obsługa hal namiotowych, nagrzewnic oraz instalacji elektrycznej i oświetleniowej po stronie wykonawcy.
5. Dodatkowe informacje dotyczące organizacji pracy na terenie hal namiotowych:
a) Wykonawca minimum 7 dni przed rozpoczęciem prac związanych z wykonaniem każdej z części zamówienia prześle do JW. 2063 wykaz osób wraz z podanymi nr. PESEL oraz pojazdów z nr. rej. uczestniczących w zabezpieczeniu zamówienia.
b) Podczas realizacji poszczególnych części zamówienia osoby je wykonujące będą się poruszały po terenie zamkniętym ze wskazanymi osobami odpowiedzialnymi za dane przedsięwzięcie.
c) Miejsce pod rozstawienie hal namiotowych - stadion przy ulicy Radiowa 2 w Warszawie - ma nawierzchnię trawiastą.
6. Terminarz przygotowań poszczególnych części zamówienia wygląda następująco:
Część I zamówienia Trening sztabowy CIS -12
12.04.2012 godz. 800 - oddane hale namiotowe ze ściankami działowymi, instalacją elektryczną oraz oświetleniem
13.04.2012 godz. 1000 - podłączenie ogrzewania hal namiotowych i rozpoczęcie ich ogrzewania
18.04.2012 godz. 800 - rozpoczęcie demontażu hal namiotowych
Część II zamówienia Trening sztabowy MAJ-12
18.05.2012 godz. 800 - oddane hale namiotowe ze ściankami działowymi, instalacją elektryczną oraz oświetleniem
19.05.2012 godz. 1000 - podłączenie ogrzewania hal namiotowych i rozpoczęcie ich ogrzewania
25.05.2012 godz. 800 - rozpoczęcie demontażu hal namiotowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.jw2063.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa organizacja i koordynacja dwudniowej imprezy plenerowej pn. Europa zmienia Warszawę, która odbędzie się w dniach 10-11 września 2016 roku w godz. 10:00-18:00 na terenie parku Pole Mokotowskie
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowe przygotowanie, organizacja i obsługa międzynarodowej konferencji podsumowującej wdrażanie Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego oraz Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego współfinansowanych ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w dniach 27-28 września 2016 r. w Warszawie.
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie scenariusza, harmonogramu i kosztorysu oraz realizacja wydarzenia pn. ŚWIĘTO WISŁY
Dodano: 2016-07-12 - Kompleksowa usługa polegająca na przygotowaniu oraz zrealizowaniu imprezy plenerowej pn.: Piknik z Klimatem, organizowanej w ramach projektu Partnerstwo dla Klimatu, która zaplanowana jest na dzień 28 sierpnia 2016 r.
Dodano: 2016-07-05 - Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie czterech imprez pn. Wolskie Potańcówki w Parku im. E. Szymańskiego w Warszawie (sprawa nr 51/ZP/16)
Dodano: 2016-06-29 - Kompleksowa organizacja 14 pikników promocyjno-integracyjno-edukacyjnych, organizowanych w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Dodano: 2016-05-09 - Organizacja i przeprowadzenie dwóch plenerowych imprez: Królewska Wola. Tutaj wybierano królów i Kercelak 2016 (sprawa nr 26/ZP/16)
Dodano: 2016-04-21 - Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie cyklu 17 imprez o charakterze pikników promocyjno - informacyjnych w 17 miastach na terenie Polski
Dodano: 2016-04-15 - Przeprowadzenie, w ramach kampanii edukacyjno-informacyjnej, w studiu telewizyjnym Testu Wiedzy dla Projektu Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja i promocja w trakcie cyklu 10 imprez plenerowych dla Projektu Zapobieganie zakażeniom HCV
Dodano: 2016-04-05