Przetargi.pl
Różne wyroby medyczne jednorazowego użytku; zastawki i osprzęt do leczenia wodogłowia u dzieci; pieluchomajtki dla dzieci

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy ogłasza przetarg

  • Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5393472, 0602816546 , fax. 089 5337701
  • Data zamieszczenia: 2009-11-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy
    ul. Żołnierska 18a 18a
    10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5393472, 0602816546, fax. 089 5337701
    REGON: 00029558000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Różne wyroby medyczne jednorazowego użytku; zastawki i osprzęt do leczenia wodogłowia u dzieci; pieluchomajtki dla dzieci
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia w zakresie zamówienia dotyczy dostaw: - PAKIET nr 1 - Dostawy różnych wyrobów medycznych jednorazowego użytku - m.in. kaniule do wkłuć dożylnych; igły do nakłuć lędźwiowych; igły do Vascu-portu; cewniki typu Broviak; zestaw zewnątrz oponowy; aparat do pomp Abbott. Razem w pakiecie 7 odrębnych zadań. - PAKIET nr 2 - Zastawki do leczenia wodogłowia cylindryczne i przepływowe, zbiorniki do płynu mózgowo - rdzeniowego, osprzęt do zastawek, akcesoria. Razem 7 odrębnych zadań - PAKIET nr 3 - Pieluchomajtki dla dzieci - różne rozmiary. Razem 1 zadanie Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolna ilość wybranych zadań z pakietów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ) B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu ( każda nie mniejsza niż: Pakiet nr 1 zad. nr 1 - 10 tyś zł. brutto; Pakiet nr 1 zad. nr 2, 3, 4, 5, 6 - 7 tyś. zł. brutto; Pakiet nr 1 zad. nr 7 - 2 tyś. zł.; Pakiet nr 2 zad. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 - 6 tyś. zł. brutto; Pakiet nr 2 zad. nr 7 - 2 tyś. zł. brutto; Pakiet nr 3 zad. nr 1 - 40 tyś. zł. brutto), dat wykonania i nazw oraz adresów odbiorców (wg załącznika nr 3 do SIWZ.). Wymagane jest wykazanie minimum 3 zrealizowanych dostaw o charakterze takim samym jak przedmiot zamówienia ( Pakiet nr 1, 2 - wyroby medyczne; Pakiet nr 3 zad. nr 1 - artykuły higieniczne ) oraz załączenie minimum 3 potwierdzeń należytego ich wykonania np. listów referencyjnych. Listy mają być podpisane przez wykazanych odbiorców. Uwaga. Dotyczy wszystkich pakietów i zadań : warunek będzie spełniony, poprzez wykazanie łącznie minimum 3 dostaw + 3 potwierdzeń należytego ich wykonania , w przypadku składania oferty na jedno lub więcej niż jedno zadanie z pakietów, pod warunkiem zachowania wymogu ww dot. charakteru dostaw oraz wymaganej wartości dla wykonanych dostaw np. składając ofertę na Pakiet nr 1 zad. nr 1 i nr 3, każda z wykazanych, zrealizowanych dostaw ma odpowiadać wartości minimum 10 tyś. zł. brutto. Powyższe ma zastosowanie do każdego pakietu oddzielnie 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych - oświadczenie wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. w celu potwierdzenia zgodności oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia, wymaga się złożenia wraz z ofertą Firmowe Materiały Informacyjne (FMI)- strony katalogowe, foldery lub ulotki w j. polskim - ze zdjęciami, których zawarte będą podstawowe informacje nt. parametrów techniczno-użytkowych, przeznaczenia sposoby użycia itp. Dopuszcza się złożenie FMI w formie papierowej lub na nośnikach CD, pendrive. 3. Deklaracja CE dla oferowanego produktu medycznego odpowiednio do klasy wyroby, wystawione przez uprawniony organ, producenta - odpowiednio, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, dopuszczające produkt do obrotu na terenie RP - dotyczy Pakietu nr 1, 2. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 (załącznik nr 2 do SIWZ Ocena przeprowadzona będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń - wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach