Przetargi.pl
Rozliczanie, obsługa finansowo-księgowa projektu Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki współfinansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności gospodarki działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu -e Inclusion.

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7686301 , fax. 22 7686302
  • Data zamieszczenia: 2012-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115 115
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7686301, fax. 22 7686302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomianki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozliczanie, obsługa finansowo-księgowa projektu Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki współfinansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne- zwiększenie innowacyjności gospodarki działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu -e Inclusion.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozliczanie, obsługa finansowo-księgowa projektu Internet szansą rozwoju Gminy Łomianki, projektu w okresie od dnia zawarcia umowy, jednakże nie wcześniej niż od dnia 1 lutego 2012 roku do 31 sierpnia 2013 roku, z zachowaniem zgodności działań prowadzonych w projekcie z wnioskiem aplikacyjnym i umową o dofinansowanie (wraz z aneksami) oraz aktualnie obowiązującym prawem i aktualnymi wytycznymi obowiązującymi dla Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, w szczególności:Odpowiedzialność za obsługę finansową projektu. Opracowywanie planów finansowych (dochodów i wydatków) projektu w pełnej szczegółowości klasyfikacji budżetowej, tj. dział, rozdział, paragraf ( z czwartą cyfrą paragrafu 7 i 9 lub 0), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych). Sporządzanie wniosków o zmianę planu wydatków projektu - w pełnej szczegółowości klasyfikacji budżetowej i przekazywanie Skarbnikowi Gminy celem dokonania zmian w budżecie gminy przez właściwe organy gminy, Kontrolowanie zadań związanych z wydatkowaniem środków (dotyczy: zakupów sprzętu, materiałów, dostaw, usług itp.) zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie przedmiotowego projektu (wraz z aneksami) oraz aktualnymi wytycznymi dotyczącymi Projektu. rozliczanie projektu (księgowość) nadzoru nad prawidłowością rozliczeń finansowych uwzględniającą wszystkie źródła finansowania, współudziału w opracowaniu wniosków o płatność w zakresie finansowym, przygotowania i sporządzenia kompletnych i prawidłowo wypełnionych w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków o Płatność, wniosków Beneficjenta o płatności zaliczkowe, pośrednie i końcowe oraz zestawienia dokumentów potwierdzających poniesione wydatki, objęte wnioskiem, właściwego nadzoru nad majątkiem projektu, w tym rejestrowanie zakupów, współpracy w zakresie księgowości i rozliczania projektu z Instytucją Wdrażającą, wspierania działań Kierownika projektu w aspekcie finansowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, zapewnienia płynnego finansowania projektu, terminowego regulowania zobowiązań podjętych w ramach realizacji projektu, a także okresowego dokonywania przeglądów realizacji projektu, niezwłocznego informowania (e-mail, pismo) Kierownika projektu i Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji projektu, poddawania się i współdziałania podczas kontroli prowadzonych przez Instytucję Wdrażającą oraz inne instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji Projektu., współpracy z audytorem wewnętrznym w przeprowadzeniu audytu projektu, wykonywania wszystkich czynności i prac w bieżącej współpracy ze Skarbnikiem Gminy Łomianki i referatami finansowymi, uzgadniania i przedkładania do akceptacji Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji i korespondencji związanej z projektem.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661700002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lomianki.pl/bip/index.php?sc=122&m=6
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach