Przetargi.pl
Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z niezbędnymi separatorami i przyłączami na terenie miasta Człuchowa w ramach projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi na terenie MOF Chojnice - Człuchów”

Urząd Miejski w Człuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 77-300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 342 291 , fax. 598 343 272
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Człuchowie
    ul. Wojska Polskiego 1
    77-300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 598 342 291, fax. 598 343 272
    REGON: 52540629300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czluchow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z niezbędnymi separatorami i przyłączami na terenie miasta Człuchowa w ramach projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi na terenie MOF Chojnice - Człuchów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozdziału sieci kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z niezbędnymi separatorami i przyłączami na terenie miasta Człuchowa w ramach projektu „Poprawa gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi na terenie MOF Chojnice - Człuchów” z podziałem na części: Część 1 - „Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Dąbrowskiego CZĘŚĆ IV (ETAP III)”. Zadanie obejmuje budowę kanalizacji deszczowej na odcinku od Dist.1 (w ul. Szczecińskiej) do Dist. 2 (w ul. Dąbrowskiego) – łącznie 202mb sieci PE DN300, oraz przyłącza do granic posesji i przełapanie istniejących wpustów deszczowych. Istniejące połączenie wpustów i rynien z kanalizacją ogólnospławną należy unieczynnić i przepiąć do nowobudowanej kanalizacji deszczowej. Wykonawca obowiązany jest do odtworzenia nawierzchni. Część 2 - „Budowa sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudowa sieci wodociągowej w ul. Kwiatowej CZĘŚĆ V (ETAP IV) ”. Zadanie obejmuje budowę kanalizacji deszczowej na odcinku od D1 do Distn. – łącznie 62mb sieci PE DN300, oraz przyłącza do granic posesji i przełapanie istniejących wpustów deszczowych. Istniejącą sieć wodociągową należy przebudować ze względu na wystąpienie kolizji z siecią kanalizacji deszczowej. Istniejące połączenie wpustów i rynien z kanalizacją ogólnospławną należy unieczynnić i przepiąć do nowobudowanej kanalizacji deszczowej. Zakres inwestycji obejmuje również odtworzenie nawierzchni. Część 3 - „Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Szkolnej CZĘŚĆ VI (ETAP V + odcinek sieci poza projektem)”. Zakres zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej obejmującej ulice Wojska Polskiego , Szkolna oraz teren przylegający do budynku Szkoły Podstawowej nr1. ETAP V - obejmuje budowę sieci kanalizacji deszczowej na odcinku od D1 do D proj.– łącznie 383,6mb sieci PE DN300, oraz przyłącza do granic posesji i przełapanie istniejących wpustów deszczowych. Istniejące połączenie wpustów i rynien z kanalizacją ogólnospławną należy unieczynnić i przepiąć do nowobudowanej kanalizacji deszczowej. Zakres inwestycji obejmuje również odtworzenie nawierzchni i elementów małej architektury. Odcinek sieci poza projektem – obejmuje budowę przyłącza kanalizacji deszczowej do budynku Szkoły Podstawowej nr 1 – na odcinku od studni istniejącej Di. w ul. Wojska Polskiego do studni D5 – łącznie 125,50 mb sieci PE D-300 SN8 oraz od studni D4 do Wp1 - 49,5mb sieci PE d-250. Obszar inwestycji znajduje się w strefie ograniczonej ochrony archeologicznej, co wraz z postanowieniem Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków jest podstawą do realizacji badań o charakterze nadzoru archeologicznego. Koszt nadzoru archeologicznego pokrywa Wykonawca. Program badań oraz decyzja na prowadzenie badań archeologicznych po stronie Zamawiającego. Ze względu na duży zasięg inwestycji Część 3 dzieli się na następujące odcinki: • odcinek I – odcinek sieci poza projektem – w terminie: od podpisania umowy nie później niż do 26.06.2020r. od D1 do D5, od D4 do Wp1, • odcinek II – Etap V – w terminie: rozpoczęcie robót nie wcześniej niż od 29 czerwca 2020 r. zakończenie nie później niż do 30.09.2020 r. od D1 do D proj. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ, która zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne (STWiOR), program badań archeologicznych oraz fragmenty map z zaznaczonym obszarem objętym badaniami archeologicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: ­ 9 000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych 00/100) dla 1 części zamówienia, ­ 3 800,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące osiemset złotych 00/100) dla 2 części zamówienia, ­ 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych 00/100) dla 3 części zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z niezbędnymi separatorami i przyłączami na terenie miasta Człuchowa w ramach projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi na terenie MOF Chojnice - Człuchów”. Numer referencyjny postępowania – RI.271.01.2020 2) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej); 3) oznaczenie Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5) nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) suma gwarancyjna; 7) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla Zamawiającego; 10) zapisy dotyczące tytułu gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Człuchów Nr 35 2030 0045 1110 0000 0228 6250, z dopiskiem na przelewie – RI.271.01.2020 „Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z niezbędnymi separatorami i przyłączami na terenie miasta Człuchowa w ramach projektu pn.: „Poprawa gospodarki wodami opadowymi i roztopowymi na terenie MOF Chojnice - Człuchów” 6. Wniesienie wadium w pieniądzu na ww. rachunek bankowy będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, jeżeli wpływ środków pieniężnych nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 7. Oryginał lub kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium Wykonawca załącza do oferty. 8. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wg wzoru - Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach