Przetargi.pl
Rozbudowy drogi gminnej nr 109114 E ul. Jana Pawła II w Pajęcznie’’

Gmina Pajęczno ogłasza przetarg

  • Adres: 98-330 Pajęczno, Parkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (034) 311 1523, , fax. (034) 311 2135
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pajęczno
    Parkowa 8/12
    98-330 Pajęczno, woj. łódzkie
    tel. (034) 311 1523, , fax. (034) 311 2135
    REGON: 52425200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.e-bip.pl/start/76

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowy drogi gminnej nr 109114 E ul. Jana Pawła II w Pajęcznie’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres opracowania Przedmiotem opracowania jest projekt rozbudowy drogi gminnej nr 109411E (ul. Jana Pawła II) wraz z przebudową geometrii skrzyżowania z drogą powiatową 4536E (ul. Sienkiewicza) i dróg gminnych: ul. Rekreacyjnej nr 109426E, ul. Piłsudskiego nr 109435E, ul. Armii Krajowej nr 109401E, ul. Konstytucji nr 109418E, ul. Tuwima nr 109464E, ul. Norwida nr 109462E. W zakresie projektowanej inwestycji znajduje się: 1.Przebudowa części drogi gminnej w zakresie różnych nawierzchni i elementów odwodnienia; 2. Budowa chodnika i ścieżki pieszo-rowerowej, 3. Przebudowa i budowa nowych zjazdów indywidualnych i publicznych, 4. Budowa kablowej sieci nN zasilającej oprawy oświetlenia ulicznego wraz ze słupami i wysięgnikami z oprawami oświetleniowymi, 5. Zabezpieczenie w postaci rur osłonowych sieci teletechnicznej i energetycznej, 6. Regulacja wysokościowa nadziemnych części urządzeń infrastruktury podziemnej. 7. Nasadzenia drzew i krzewów w pasach zieleni. 8. Montaż podłączeń i ułożenie instalacji wodociągowej w postaci linii kroplującej nawadniającej tereny zielone. Elementy objęte niniejszym projektem oznaczone zostały na rysunku planu zagospodarowania terenu oraz mieszczą się w granicach zakresu oddziaływania. Nawierzchnia projektowanej jezdni i ścieżki pieszo-rowerowej zaprojektowana została z mieszanki mineralno-bitumicznej, natomiast wszelkie inne nawierzchnie z drobnowymiarowych elementów betonowych. Odwodnienie zrealizowane będzie powierzchniowo do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej za pośrednictwem projektowanych wpustów ulicznych z wykorzystaniem częściowo nowoprojektowanej sieci kanalizacji deszczowej. Dla właściwej i bezpiecznej eksploatacji celu określonego w punkcie nr 1 i 2 niezbędne jest: Usunięcie wierzchniej warstwy nawierzchni nieutwardzonej na istniejącej jezdni, Dokonania rozbiórek istniejących nawierzchni zjazdów, Wykonania robót ziemnych z usunięciem nadmiaru gruntu poza teren budowy, Wykonanie wycinki 1 szt. drzewa pozostającej w kolizji przy ul. Sienkiewicza, Wykonanie robót montażowych kablowych sieci nN z zabudową odpowiednio słupów pod montaż opraw oświetleniowych, Wykonanie kolektora oraz elementów odwodnienia z zabudową nowych wpustów ulicznych, Wykonania nowej konstrukcji jezdni, Wykonanie konstrukcji ścieżki rowerowej i ciągów pieszych wraz z obramowaniem, Wykonanie opaski bezpieczeństwa z kostki betonowej, Założenie zieleńców i nasadzeń drzew i krzewów, Wykonanie oznakowania stałej organizacji ruchu. 3.2.3.2. Konstrukcja jezdni: W-wa ścieralna min.-bit. gr. 5cm (PN-EN 13108-1) W-wa wiążąca mit.-bit. gr. 6cm (PN-EN 13108-1) W-wa podbudowy zasadniczej gr. 7cm (PN-EN 13108-1) Kruszywo łamane dolomitowe 0/31,5 mm gr. 20 cm zgodne z PN-S-06102:1997 W-wa ulepszonego podłoża CBR?35% i wsp. filtracji k>8 m/dobę, 15cm Georuszt trójosiowy 3x, Grunt G3 (E2/35MPa - poniżej G3) 3.2.3.3. Konstrukcja chodnika W-wa ścieralna kostka betonowa kolor szary gr. 8cm (PN-EN 13108-1) Podsypka piaskowo-cementowa 4:1 gr. 4cm Kruszywo łamane dolomitowe 0/31,5 mm gr. 15 cm (PN-S-06102:1997) Piasek żwirowy gr. 15cm (PN-EN ISO 14688-1:2006) Grunt G3 3.2.3.4. Konstrukcja ścieżki rowerowej W-wa ścieralna AC 11S kolor czerwony gr. 4cm (PN-EN 13108-1), Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm (PN-S-06102:1997) Warstwa odcinająca z pospółki gr. 15 cm (PN-EN 13043:2004) Georuszt trójosiowy 3x, Grunt G3 3.2.3.5. Konstrukcja opaski bezpieczeństwa W-wa ścieralna kostka betonowa kolor szary gr. 8cm (PN-EN 13108-1) Podsypka piaskowo-cementowa 4:1 gr. 4cm Kruszywo łamane dolomitowe 0/31,5 mm gr. 15 cm (PN-S-06102:1997) Piasek żwirowy gr. 15cm (PN-EN ISO 14688-1:2006) Grunt G3 3.2.3.6. Konstrukcja zjazdów W-wa ścieralna kostka betonowa kolor grafitowy gr. 8cm (PN-EN 13108-1) Podsypka piaskowo-cementowa 4:1 gr. 4cm Kruszywo łamane dolomitowe 0/31,5 mm gr. 20 cm zgodne z PN-S-06102:1997 Piasek żwirowy gr. 15cm (PN-EN ISO 14688-1:2006) Georuszt trójosiowy 3x, Grunt G3 Nawierzchnię zjazdów od strony posesji zablokować krawężnikiem "na płask" na ławie betonowej. 3.2.3.7. Nawodnienie terenów zielonych Planuje się wykonanie 19szt. podłączeń do istniejącego wodociągu projektowanej linii kroplującej zasilającej w wodę projektowane tereny zielone. Łączna długość linii kroplującej o średnicy 20mm wynosi ok. 9000mb. Stosować do przyłączenia do sieci zestawy nawiertek z zaworami z wykorzystaniem rurociągu PE 80 PN 10 SDR 13,6 DN 40 mm. W miejscach zjazdów i utwardzeń linię kroplującą zastąpić przewodem PE 80 PN 10 SDR 13,6 DN 32 mm. Dobierać wszelkie materiały i składniki systemu jednego producenta w celu wyeliminowania braku kompatybilności i spasowania części. Stosować tworzywowe systemowe studzienki sterowniczo-rozdzielcze. Na sterowniki nawadniania przewidziano układy z zasilaniem jedno lub dwu-bateryjnym o napięciu 9v współpracujące z czujnikami deszczu. 3.2.3.8. Odwodnienie kolektor główny Planuje się budowę sieci kanalizacji deszczowej długości ok. 306,70mb z przykanalikami dł. 210,70 i wpustami ulicznymi w ilości 24szt. Odprowadzenie wody deszczowej do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Tuwima, ul. Norwida i ul. Piłsudskiego. Projektuje się 5 odcinków kanalizacji deszczowej odwadniających nawierzchnie ulic Jana Pawła II. Kolektory projektowanych odcinków kanalizacji deszczowych będą kierować wody opadowe do istniejących sieci kanalizacji deszczowych w ulicach Norwida, Tuwima i Piłsudskiego. Projektowana kanalizacja wykonana będzie z rur PVC-U typu ciężkiego SDR 34 S 16 SN 8 łączonych kielichowo z zastosowaniem uszczelki gumowej lub elastomerowej. Odcinki D1 - D5, D6 - D8 i D8 - D10 odwadniające ulicę Jana Pawła II zostaną poprowadzone w poza jezdnią drogi. Odwodnienie pasa drogowego realizowane jest po przez zastosowanie wpustów krawężnikowych połączonych z częściowo projektowanym kolektorem kanalizacji deszczowej, a częściowo z wpięciem do istniejącego kolektora. Do realizacji kolektora głównego wykorzystano rurociąg o śr. 315mm połączony ze studniami rewizyjnymi korugowanymi o śr.1000mm wyposażonymi z pierścień odciążający. Łączna długość projektowanego kolektora wynosi 306,70mb, łączona studniami rewizyjnymi w ilości 12szt. Należy zastosować rury PP-B SN8 i SN16 kN/m2 zgodnie z normą PN-EN ISO 9969, PN-EN 13476-3 w zakresie średnic 200 i 315mm. 3.2.3.9. Odwodnienie wpusty deszczowe Łączna długość przykanalików wynosi 210,70mb, kierująca wody od wpustów krawężnikowych w ilości 24szt. o konstrukcji rury PP-D korugowanej o śr.600mm z rur korugowanych z teleskopowo zamocowanym rusztem i koszem osadnikowym, zwieńczone żeliwną nasadą krawężnikowo-jezdniową klasy C 250 (zgodną z PN-EN 124:2000 oraz europejską DIN 4052) z uchylna kratą i uchylną klapą na zawiasach o wysokości lica krawężnikowego 120 mm. Wpust deszczowy powinien posiadać osadnik o głębokości czynnej 1 m (objętości 0,196 m3). Przykanaliki wykonać z rur PVC-U typu ciężkiego SDR 34 S 16 SN 8. Włączenie rury do studzienki należy wykonać za pomocą króćca przyłączeniowego bezkielichowego. Połączenia rur kielichowe z uszczelnieniem uszczelką gumową lub elastomerową. Rury ułożyć na podsypce piaskowej o grubości 15 cm ze spadkami podanymi na planie sytuacyjnym. 3.2.3.10. Stacja naprawy rowerów Projektuje się zamontowanie stacji naprawy rowerów w ilości 1szt. Stację naprawy kotwić do fundamentu zgodnie z zaleceniami producenta odpowiedniego urządzenia. 3.2.3.11. Sieć energetyczna oświetlenia ulicznego 0,4kV Formę architektoniczną inwestycji będą stanowiły elementy konstrukcyjne sieci oświetlenia ulicznego, na które składają się słupy latarni z zamocowanymi wysięgnikami i oprawami. Projektuje się ustawienie latarni oświetlenia ulicznego ze słupów stalowych o wys. 8,0m z wysięgnikami rurowymi oraz oprawami drogowymi LED. Latarnie będą oświetlać jezdnie, chodniki i ścieżkę rowerową, poprawią tym samym znacząco wygląd architektoniczny tego terenu. Projektowana inwestycja nie narusza istniejącego układu komunikacyjnego sieci uzbrojenia terenu, przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz zieleni i drzewostanu. 3.2.3.12 KANAŁ TECHNOLOGICZNY Projektuje się kanał technologiczny w postaci ciągu złożonego z modułu jednej rury RO 125/108 (średnica zewn. / średnica wewn.), dwóch rur RS40/3,7 mm i dwóch prefabrykowanych wiązek mikrorur o średnicy zewnętrznej 40 mm 5. Ciągi KTu należy budować w odcinkach prostoliniowych o długości nie większej niż 200 m pomiędzy studniami kablowymi. Dopuszcza się odchylenie trasy kanalizacji od przebiegu prostoliniowego (zmianę przebiegu trasy) na odcinkach między sąsiednimi studniami. Spadek ciągów rur powinien być w granicach 0,1 0,3 % w kierunku jednej ze studni w terenie poziomym, natomiast w terenie pochyłym – spadek wynikający z naturalnego ukształtowania terenu, z zachowaniem zasady spadku na poszczególnych odcinkach w kierunku jednej ze studni. Ciągi przepustowe KTp należy budować prostoliniowo o długości nie większej niż 100 m. Dopuszcza się zastosowanie profilu łukowego trasy o promieniu nie mniejszym niż 20 m. Rury karbowane należy stosować wyłącznie w wykopach otwartych. W przypadku budowy kanałów technologicznych przepustowych na wiaduktach, mostach lub odkrytych tunelach należy stosować rury przepustowe odporne na promieniowanie UV. W przypadku budowy kanałów technologicznych przyłączeniowych dłuższych niż 10 m należy w odległości nie większej niż 10 m od budynku zlokalizować dodatkową studnię kablową. Taśmę ostrzegawczą w kolorze zielonym należy umieszczać nad ciągami rur kanałów technologicznych w połowie głębokości ich ułożenia. Dopuszcza się stosowanie elektromagnetycznych znaczników do oznaczania i lokalizacji ciągów. Studnie i szafy zabezpieczone przed dostępem osób nieuprawnionych zamkami z niestandardowymi wkładkami patentowymi (kodowanie klucza unikalne dla Inwestora). Studnie kablowe złączowe lokalizować w miejscach łatwo dostępnych dla służb eksploatacyjnych (łatwy dojazd pojazdu technicznego w bezpośrednie sąsiedztwo złącza lub zapasu). Kable zasilające i sygnalizacyjne powinien być układane zgodnie z wytycznymi 3.2.4. KOLIZJE W śladzie projektowanego zagospodarowania znajduje się podziemna sieć energetyczna, kanalizacji deszczowej do unieczynnienia, wodociągowa, teletechniczna do przebudowy. Na etapie wykonawstwa w miejscach zbliżeń do sieci kolizyjnych bezwzględnie wszelkie roboty ziemne należy prowadzić ręcznie pod nadzorem służb danego gestora sieci. Należy zachować normatywne odległości zbliżeń sieci w planie i w profilu. 3.2.5. REJESTR ZABYTKÓW Teren inwestycji objęty jest ochroną konserwatora zabytków zgodnie z jego opinią do projektu pismo WUOZZA. 5152.364.2019.AM z dnia 29.08.2019 r. gdzie wskazane są miejsca występowania potencjalnych zabytków kultur okresu halsztackiego i wpływów rzymskich. Należy podjąć działania wyprzedzające realizację projektowanej inwestycji obejmujące badania w formie nadzoru archeologicznego oraz badania archeologiczne. 3.2.6. WPŁYW EKSPLOATACJI GÓRNICZEJ Nieruchomości objęte projektem nie znajdują się na terenie podlegającym wpływom eksploatacji górniczej - postanowienie DOUG w Kielcach nr KIE.5120.117.2019.ZR z dnia 20.09.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 41 000,00 zł (słownie: czterdzieści jeden tysięcy złotych 00/100). 12.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 12.3 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ESBANK Bank Spółdzielczy Filia w Pajęcznie: Nr rachunku: 29 8980 0009 2032 0012 3783 0002 z dopiskiem: Wadium – „Rozbudowa drogi gminnej nr 109411 E ul. Jana Pawła II w Pajęcznie” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 12.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 12.5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Rozbudowa drogi gminnej nr 109411 E ul. Jana Pawła II w Pajęcznie” 12.6 Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty oraz oświadczenia wymagane w postępowaniu : Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt 16.1 i formie określonej w Rozdziale 14 SIWZ: 10.1.1 Ofertę składającą się z: 1) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z załącznikiem 1A harmonogramem rzeczowo – finansowym. 2) dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 10.2, 10.3 niniejszej specyfikacji, 10.2 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że : 1) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 2) Wykonawca / Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. 10.3 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, dokument/-y, o którym/-ch mowa w Rozdziale 6 w pkt 6.8: 1) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w ppkt 2 lit. a)-d) mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 10.4 Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10.5 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym (nie krótszym niż 5 dni) terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach